Weinig Ducati in Italie

Ik zag ook erg weinig duc's in juni, wel veel bmw's. Hele zwermen. allemaal helemaal ingepakt in degelijke lederen pakken. Goede tassen en koffers, prima helmen.

En wa denk de: allemaal Duitsers op vakantie!!!!
 
net terug uit rimini, daar stikt het de moord van de monsters, maar ook benelli's en en dikke bmw gezien
 
dat men in italië geen italiaanse motoren rijdt is onzin, want ik zie er elk jaar veeeel moto guzzi's.

misschien is ducati duur in eigen land?
 
Geen verklaring 8-) maar wel een feit, je ziet er verrekte weinig Duc's.

Yeps, ben ook net weer terug en idd weinig Duc's gezien. Degene die ik zag waren monsters 620 en 600. 1 x keer een S4RS gezien en een paar multistrada. Zelfde geld overigens voor ferrari's. Kom je langs maranello, hmmmmmmmmm, 1 stuks gezien.

Wellicht vertrouwen de italianen hun eigen producten niet zo :P
 
Kan ik me absoluut niet in vinden. Ik ben momenteel in Zuiden van Italie en het stikt hier van de ducati monsters. Wel moet ik zeggen dat de duurdere ducati's hier wat minder te zien zijn. Ook barst het hier van de andere motoren. Zelf ben ik eergister achterop een monster 675 geweest. Dit in korte broek omdat ik dacht dat hij alleen een klein ritje ging maken. Kreeg ik achteraf spijt van toen hij het gas vol opentrok tot de 180. Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan