Weinig suc6 2e nationale motorijdag

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.517
2.095
Nederland
2002-06-14 11:09:55
AMSTERDAM (ANP) - De tweede Nationale MotoRijdag heeft weinig gehoor gevonden. Ongeveer dertig motorrijders verzamelden zich vrijdagochtend bij de RAI in Amsterdam, het eindpunt van de actie. Eerder op de ochtend waren de tweewielers uit Breukelen vertrokken.

Bedoeling van de actie was mensen over te halen met de motor naar het werk te gaan. Volgens voorzitter D. Beek van de RAI vereniging Gemotoriseerde Tweewielers is deze tweede MotoRijdag toch een succes. ,,We zijn vorig jaar begonnen. Een traditie moet je opbouwen.''

Bij de RAI kregen de motorrijders een broodje kaas en een kopje koffie aangeboden. Ook acteur Winston Post van de soap Goede Tijden, Slechte Tijden, reed mee. Hij is een grote fan van de motor en rijdt vaak met zijn motor naar de televisiestudio's in Aalsmeer. Post: ,,Vooral als ik tijdens de spits naar mijn werk moet rijden, neem ik de motor. In de zomer vaker dan in de winter.'' Voor hem is motorrijden een ,,zaligheid''. ,,Het geeft een gevoe! l van vrijheid, blijheid'', zegt Post.

-----------------

Nou dat schiet dus ook niet echt op. 30 motorrijders is wel erg weinig, ik denk dat het niet overal bekend was en niet iedereen kan zo een vrije dag nemen he ;)
 
kennis van mijn ouders had het me gezegd, maar heb de rest van de week nergens wat gehoord...

Beetje meer reclame zou dus welkom zijn. :)
 
Op vrijdag 14 juni 2002 11:42 schreef JK het volgende:
2002-06-14 11:09:55
...Ongeveer dertig motorrijders verzamelden zich vrijdagochtend bij de RAI in Amsterdam, het eindpunt van de actie.

Bedoeling van de actie was mensen over te halen met de motor naar het werk te gaan.


Hoeveel mensen werken er bij de RAI? :+
 
Hier in Antwerpen was er tamelijk wat volk om zo vroeg te zijn, zeker meer dan 30 :p. En vanmiddag is het te doen in Brussel.
En er stond een groot scherm om Belgie - Rusland te volgen :) . Jammer dat het geen GP of SBK was ;)
 
Was vorig jaar ook al slecht gelukt. Maar ja, wat wil je ook met zo'n geringe bekendheid. Daarbij zijn er veel motorrijders die toch al op de motor naar hun werk gaan en begint de rest er meestal toch niet aan.
 
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar de meeste mensen werken toch echt vandaag. Dus als ze een bijeenkomst willen zou ik de tijd wat logischer maken, en verder iets meer reclame / bekendheid zou gaan kwaad kunnen. Buiten die forum heb ik er absoluut niks van gehoord in het algemeen. En specifiek over de RAI al helemaal niet!
 
2002-06-14 11:09:55
AMSTERDAM (ANP) - De tweede Nationale MotoRijdag heeft weinig gehoor gevonden. Ongeveer dertig motorrijders verzamelden zich vrijdagochtend bij de RAI in Amsterdam, het eindpunt van de actie. Eerder op de ochtend waren de tweewielers uit Breukelen vertrokken.

Bedoeling van de actie was mensen over te halen met de motor naar het werk te gaan. Volgens voorzitter D. Beek van de RAI vereniging Gemotoriseerde Tweewielers is deze tweede MotoRijdag toch een succes. ,,We zijn vorig jaar begonnen. Een traditie moet je opbouwen.''

Bij de RAI kregen de motorrijders een broodje kaas en een kopje koffie aangeboden. Ook acteur Winston Post van de soap Goede Tijden, Slechte Tijden, reed mee. Hij is een grote fan van de motor en rijdt vaak met zijn motor naar de televisiestudio's in Aalsmeer. Post: ,,Vooral als ik tijdens de spits naar mijn werk moet rijden, neem ik de motor. In de zomer vaker dan in de winter.'' Voor hem is motorrijden een ,,zaligheid''. ,,Het geeft een gevoe! l van vrijheid, blijheid'', zegt Post.

-----------------

Nou dat schiet dus ook niet echt op. 30 motorrijders is wel erg weinig, ik denk dat het niet overal bekend was en niet iedereen kan zo een vrije dag nemen he ;)

Mis ik wat??? Krijg je oproepen om de motor te pakken voor woon-werk verkeer, doe je dat (doe ik overigens nagenoeg altijd), zeggen ze dat het resultaat tegenvalt? :? :? :? :?
 
Kijk organiseer je nou het volgende:
real-MAG Demorun met o.a. netelenbos-lynchparties, demonstratie koekblikhakken, competitie lasergunnen, mooi weer, barbieknoei etc. En dit alles op een zondag. Dan denk ik dat er heel wat meer dan 30 mensen op komen dagen.
 
was ook wel te verwachten jah zonder enige vorm van reclame.
Daarnaast vind ik het zowiezo onzin. Zou het eerder uitroepen tot nationale Yuppie dag
alle mensen die hun welgetelde 1000 km in 1 jaarmaken maken de helft ervan op deze dag dan ofzow ?? shit traditie nu al !
 
't Is hier d ehele dag al verdacht rustig...msicchien toch een succes voor de motorrij-dag?? Of gewoon mooi weer :P
 
Ikke de hele week met de motor behalve vandaag :? :? :?
Ben van Geleen Naar st Oedenrode gereden er waren wel veel motoren op de weg :) :) :) :)
 
Ikke de hele week met de motor behalve vandaag :? :? :?
Ben van Geleen Naar st Oedenrode gereden er waren wel veel motoren op de weg :) :) :) :)

Volgens mij is het "homo sapiens non urinat in ventum" Maar goed, homo bonus penis sempre est

CU
DooV
 
In de MOTOR stond het 2 of drie keer, en de KNMV heeft het ook vaak aangekondigd. Het is gewoon te duur om dat op radio of tv te doen...


Quint.
 
ik rijd ook elke dag naar m'n werk. krijg ik geen koffie en broodjes voor, alleen koffie. maar dat is het wel waard. behalve over twee weken, dan ga ik weer ander werk vinden. liefst iets met motors, heheh...

en koffie, de broodjes neem ik evt. zelf wel mee.
 
2e nationale motordag :? :? :? Ik wist nergens van. Misschien moeten ze volgend jaar een (goedbetaalde :P ) banner op MF plaatsen })
 
2002-06-14 11:09:55
AMSTERDAM (ANP) - De tweede Nationale MotoRijdag heeft weinig gehoor gevonden. Ongeveer dertig motorrijders verzamelden zich vrijdagochtend bij de RAI in Amsterdam, het eindpunt van de actie. Eerder op de ochtend waren de tweewielers uit Breukelen vertrokken.
Als ze zo'n dag nu op zaterdag houden dan komen er
zeker meer motorrijders.
30 motorrijders is echt weinig ;(
 
Als ze zo'n dag nu op zaterdag houden dan komen er
zeker meer motorrijders.
30 motorrijders is echt weinig ;(

Ach eigenlijk boeie dat er maar 30 waren, iedereen moet zeker naar de RAI rijden, zelfs mensen uit Groningen ? Ik denk dat er gister wel meer dan 30 man naar hun eigen werk op de motor reden. Als ik alleen al keek waar ik stage liep dan stonden daar dagelijks minstens 20 motoren.
Beetje onzin om de rit alleen van Breukelen naar de RAI te laten doen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan