Wel de lusten, niet de lasten!!!

als je er nog niet uit bent.......
kawasaki zephyr 750/1100....machtig mooie gooi/smijt fiets, goedkoop in aanschaf/onderhoud/verzekering....en voldoende power...

ik rij zelf ook nog zo'n oud model z750.....rijd fantástisch...
en is lów-low-budget... :)
 
Ik verdenk veel beginners ervan dat ze niet al te veel hebben met het motorrijden zelf.

Puur beginnen onder het moto: "ik wil R6 rijden" of "ik wil CBR600RR rijden", "zoniet hoeft het van mij niet".

ff los van de topicstarter natuurlijk.



;) ..ik geef je helemaal gelijk...
ik rij nu al 24 jaar, nooit winterstop of andere uitvluchten....gewoon rijden...ook met pokkeweer, met wat voor een motor het ook is...
maar ik keek vroeger ook kwijlend naar al dat nieuwe/ of jongere spul...
:P
en het was idd, afgelopen weekend bij diverse dealers een af een aan lopen van diverse verse jonkie's, voornamelijk denkend/rekenend naar hun inkomen en mogelijkheden om maar toch wel zo dicht mogelijk bij het allernieuwste te komen.
...alle 5/ 10 of 15 jaar oude motoren werden schromelijk genegeerd... B|
( in eerste instantie)....

't is altijd ff afwachten.....

maar er wordt idd veel gekocht op gemakzucht....

..als ze maar voorzichtig zijn.. 8-)
 
Dag allemaal,

Heb dan eindelijk een keuze kunnen maken!!!! Het is geen CBR en ook geen Thundercat geworden. Heb gekozen voor een Ducati 750 SS Carenata!!!
Een supervette matzwarte racer waar ik met m'n ruim twee meter lange lichaam gewoon relaxt op kan zitten!!!! ;) Hij heeft twee carbon uitlaten die het toch al zo vette duc-sound nog eens extra versterken!!!! :P
Die 750 cc is overigens ook zeker niet teveel mocht je dat denken want de V-twin ducati's zijn helemaal niet zo fel als al die japanners!!!
Groetjes en tot binnenkort op de nederlandse binnenwegen!!!
Tjuus, Ties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan