Wel es een AfricaTwin met zijspan gezien?

Capivara

MF veteraan
21 mrt 2003
1.729
0
Almere
Zo niet, dan is hier je kans. De eigenaar, een Zwitser, heeft 'm met de hand gebouwd, en heeft er inmiddels 18 van gemaakt. Achter de koffer met woestijnschildering gaat een heuse mini-keuken schuil, inclusief grill, fonduestel, en kruidenrekje. :)

africa-twin-zijspan-01.jpg


En dan nog een van de andere kant:

africa-twin-zijspan-02.jpg


Ik heb de eigenaar een interviewtje afgenomen en zal die later, inclusief allerlei detailfoto's van het geheel, op het WWW zetten.

/edit: even server veranderd, plaatjes waren weg
 
Laatst bewerkt:
heeft hij em wit met een rood kruisje gemaakt :? ;)
hint ;)

/edit

Niet gaan vals spelen door te editten hé ;( :P
Ziet er wel leuk uit. ik wacht op dat interview :)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er wel grappig uit, alleen zal de passagier geen nieren meer hebben na een tijdje off-road
 
De foto's zijn gemaakt in camping Mar Azul (Zuid Spanje); het stel kwam net aanrijden.

Daarvoor hadden ze twee weken woestijn in Marokko achter de rug. Ondanks dat zag de duopassagiere er nog redelijk fit uit, al klaagde ze wel wat over haar achterwerk (wat ik er prima uit vond zien }) ).
 
heeft hij em wit met een rood kruisje gemaakt :? ;)
hint ;)

/edit

Niet gaan vals spelen door te editten hé ;( :P
Ziet er wel leuk uit. ik wacht op dat interview :)


volgens mij snapt ie nog niet dat die pics niet zichtbaar zijn :z
 
Zie ik hier een soort gashandle zitten ofzo ....? (fake cruise control, wel een idee dat je af en toe ff af kan wisselen, zeker op lange ritten een uitkomst!

aftwin.jpg
 
Zie ik hier een soort gashandle zitten ofzo ....? (fake cruise control, wel een idee dat je af en toe ff af kan wisselen, zeker op lange ritten een uitkomst!

(Afbeelding)

Da's -denk ik- het koordje van de dodemans knop, dat doet de berijder om z'n pols, mocht hij ooit van z'n fiets vallen, dan slaat de motor direct af.
 
Da's -denk ik- het koordje van de dodemans knop, dat doet de berijder om z'n pols, mocht hij ooit van z'n fiets vallen, dan slaat de motor direct af.

Ik zie wel iets wat op een "fiets-handrem" lijkt, maar zie niet een lusje ofzo .....?
 
Hm, ik zou niet graag op dat bankje zitten. Veel te hoog en te vlak. Daar flikker je toch zo van af? Of zit er ergens een gordel omheen ofzo :?
 
Dus er zijn best wat van die plaatjes, vind de eerste nog het lelijkst net een omgebouwde rolstoel :X
 
Zo niet, dan is hier je kans. De eigenaar, een Zwitser, heeft 'm met de hand gebouwd, en heeft er inmiddels 18 van gemaakt. Achter de koffer met woestijnschildering gaat een heuse mini-keuken schuil, inclusief grill, fonduestel, en kruidenrekje. :)

(Afbeelding)

En dan nog een van de andere kant:

(Afbeelding)

Ik heb de eigenaar een interviewtje afgenomen en zal die later, inclusief allerlei detailfoto's van het geheel, op het WWW zetten.

/edit: even server veranderd, plaatjes waren weg

Hallohowwwwwwwwwwwww, krijgen we nog antwoord op mijn vraag omtrend dat rare rode ding aan de linkerkant ??????
 
Zijspannen zijn klote, wat een gepruts om niets.
:Z
Boeiende MENING van je ....

Op het m-f hebbe we iemand die zijn been is kwijt geraakt en alleen nog maar kan rijden met een zijspan trouwens ...

Ahja en een motor is eigenlijk ook redelijk nutteloos als je ziet wat hij verbruikt en dat er maar 1 ( of 2 ) personen op kunnen ( dan spreken we er nog niet over hoe onveilig het is )
 
Hallohowwwwwwwwwwwww, krijgen we nog antwoord op mijn vraag omtrend dat rare rode ding aan de linkerkant ??????

Mwaah je gaat toch niet vertellen dat je er al drie maanden wakker van ligt :P

Ik ga voor de optie "dodemansknopgebeuren". :)
 
ik kan trouwens de plaatjes in de openings-post van Capivara al een hele tijd niet meer zien (nu z'n avatar ook niet meer btw), hebben jullie dat ook?
 
Terug
Bovenaan Onderaan