Wel es een AfricaTwin met zijspan gezien?

Op donderdag 04 september 2003 15:07 schreef Genesis het volgende:

Op het m-f hebbe we iemand die zijn been is kwijt geraakt en alleen nog maar kan rijden met een zijspan trouwens ...

ja, en? moet je het dan ineens allemaal prachtig vinden :?
 
hey Genesis, er is een M-F user met ongeveer de volgende signature:

"never argue with an idiot, he'll bring you down to his level and beat you with experience...." :+

mooi heh ...





waarom schrijf ik dat nou toch hier?
 
Dat denk ik ook altijd als ik een Magna zie rijden :X :X :X

:P


Meer van dat, moturist! :} :}

ok, ok :} :} :+

geheel tot uw dienst :P

hier een Africa Twin met een Kalich Schwenker:

full



 
Die bovenste zij-span is wel lelijk. De vergelijing met een rolstoel kwam bij mij ook op. Moeten jullie alles met een bakkie mooi vinden?
Zo vind ik het kijken naar een magna ook niet echt prettig :+

citroen HY is ook lelijk, zo lelijk dat het weer leuk wordt :9 (geldt ook voor een cv2)

Wat is er zo byzonder aan een AF-twin met zijspan? Ze crossen toch ook met bakkies :?


scheef hangen naast een bakkie, het moet niet gekker worden. :}


Gorilazz is voor een eigen motor-forum van en door zijspanners ( lekker ver weg :+ )
 
Gorilazz is voor een eigen motor-forum van en door zijspanners


Bedankt voor de steunbetuiging :} O-)
 
Laatst bewerkt:
Hehehe....leuke discussie hierzo, sorry ik doe er niet aan mee....n00bz :X
Zijspanrijden heerscht gewoon helemaal voor de gevorderde motorrijder en daarmee basta. 8-)

Maarre wel leuk zo die twinnetjes, wel gaaf ogend spul tussen zo!

Enne Gorilaz, goed bezig! "we" houden van je... ;)
Als ik je onderweg een keer tegenkom mag je instappen.. :}
 
Op donderdag 04 september 2003 23:24 schreef Gorilazz het volgende:Ik denk dat je mijn pasagier bedoelt :+

IK ben de Gorilazz zij is het plaatje ;)

Ik denk toch dat hij jou bedoeld,
touwens bij mij mag je ook in de Bak
voor een Rondje
:} :]
 
Zo niet, dan is hier je kans. De eigenaar, een Zwitser, heeft 'm met de hand gebouwd, en heeft er inmiddels 18 van gemaakt. Achter de koffer met woestijnschildering gaat een heuse mini-keuken schuil, inclusief grill, fonduestel, en kruidenrekje. :)

(Afbeelding)

En dan nog een van de andere kant:

(Afbeelding)

Ik heb de eigenaar een interviewtje afgenomen en zal die later, inclusief allerlei detailfoto's van het geheel, op het WWW zetten.

/edit: even server veranderd, plaatjes waren weg


Als ik deze pics vergelijk met alle andere, dan vind ik wel dat deze eerste het minst lijkt op een Africa Twin.
Heeft ie de kuip er helemaal afgegooid of zo :?
 
Dat niet allen.....maar ook een schuiver:D

Nee hoor, als je em voor en achter vast laat zitten en alleen de stang loshaalt die schuin naar boven loopt (weer lekker simpel omschreven Ralfie) zit je bak nog vast, kun je alleen wel kantenen! 8-)

Ik zou er dan niet mee gaan rijden, maar een stukkie door het weiland kan natuurlijk altijd :P .
 
Hier nog een plaatje van een Africa Twin met een "schwenker", 'k geloof dat't het zelfde span is waarvan Bachus ook al een plaatje postte.

Hier kun je redelijk goed zien hoe het zijspan bevestigd is:

full
 
He? Volgens mij kan dit nooit werken, de scharnierpunten liggen niet in lijn! :? De motor staat echter wel op de jiffy. Zou de foto soms vertekenen :?

Post em ook effe in dan topic swingzijspan, kunnen we daar verder kleppen :P .
 
Op donderdag 04 september 2003 23:24 schreef Gorilazz het volgende:Ik denk dat je mijn pasagier bedoelt :+

IK ben de Gorilazz zij is het plaatje ;)

Je avatar je vriendin?!
Dan heb ik plek voor beiden, jij rijd en ik ga wel met je vriendin in de bak (...na het afkoppelen... ;) ) have fun! 8-)

*D
 
Ik kreeg zojuist een mailtje van Marcel Sieling dat zijn Africa Twin met Moturist P1 (deze dus):

TwinVerkauf_01.jpg


te koop is.

Heb je belangstelling? Kijk dan eens HIER
 
Terug
Bovenaan Onderaan