wel/geen dagverzekering CT

Ga morgen rijden op Zandvoort voor de eerste keer en heb wel een dagverzekering afgesloten. Ik heb ook een keer op Croix gereden ook met een marshall maar die reed wel lekker door. Ben benieuwd hoe ze het bij Motorsport Lifestyle doen. Misschien anders overstappen naar een andere groep.
 
Ga morgen rijden op Zandvoort voor de eerste keer en heb wel een dagverzekering afgesloten. Ik heb ook een keer op Croix gereden ook met een marshall maar die reed wel lekker door. Ben benieuwd hoe ze het bij Motorsport Lifestyle doen. Misschien anders overstappen naar een andere groep.

Welke verzekeringsmaatschappij heb je een dagverz. afgesloten, en wat kostte ie?
Trouwens kan je je ook evt voor die ene dag bij een andere maatschappij verzekeren dan de maatschappij waar je normaal al bij verzekerd ben?
 
De verzekering sluit je af in dit geval via Motorsport Lifstyle en voor € 49,- neem ik geen risico.
 
Da's een 600RR :P

Die mevrouw reed in haar 1 door Hugenholtz en gaf vervolgens vol gas... sja :+

Kijk das idd ook niet echt handig evenals het feit dat ze met een vierkante BT010 de baan op ging. Maar het topic ging of verzekeren de moeite waard was.

Ik had me die dag ook verzekerd, heb uiteindelijk dus €50 weggegooid maar goed liever zo dan achteraf jezelf voor je kop slaan omdat je het niet hebt gedaan.
Nu denk ik idd had ik dat geweten had ik voor €55 een mooie foto van mezelf kunnen bestellen. Ach achteraf.....
 
Misschien anders overstappen naar een andere groep.

Naar de groep van 5 oktober _O- ?

Leuk om te lezen dat zoveel mensen voor 1 dag een verzekering afsluiten, had ik eigenlijk niet verwacht.
Maar hoe doe je dat als je een gevorderde rijder bent? Kun je je dan óók verzekeren of mag je dan gewoon níét meer vallen :? ?
 
Kijk das idd ook niet echt handig evenals het feit dat ze met een vierkante BT010 de baan op ging. Maar het topic ging of verzekeren de moeite waard was.

Ik had me die dag ook verzekerd, heb uiteindelijk dus €50 weggegooid maar goed liever zo dan achteraf jezelf voor je kop slaan omdat je het niet hebt gedaan.
Nu denk ik idd had ik dat geweten had ik voor €55 een mooie foto van mezelf kunnen bestellen. Ach achteraf.....
tjah kun je niet achteraf je verzekering afsluiten





























:+
 
@KK ook hier gaan we vrolijk verder :P

5 oktober... dacht het niet of het moet extreem mooi weer zijn ;)
 
Ik ga morgen voor het eerst zonder verzekering, want rijdt voor eht eerst in groep 2. Hiervoor heb ik vier keer gereden in groep 1, en altijd netjes verzekerd voor het geval dat. Gelukkig nooit hoeven gebruiken.
 
Super al die reacties *O*

Ook al kan ik de hele dag achter een Marshall aan rijden, ook al kan ik wél rijden :X , misschien kan een ander het wel niet _O- , mezelf kennende ga ik toch m'n grenzen op zoeken (en erger ... die van m'n motor :X ) daar over heen gaan is gauw gebeurd,
dus toch die extra verzekering!

thnx :Y

Ik denk dat de grens van jou motor er minder snel is, dan jou eigen grens O-)

Maar als je een nieuwe motor hebt, en geen geld over.
Ga je voor 50 euro toch geen risico nemen, dat zou wel erg dom zijn.

Tenzei je al heel "fanatiek" bent en hard wil gaan, zoals ik O-)
dan neem je geen genoegen met groep 1, dus ben je niet verzekerd.
 
Die meid had haar 600RR aan de kant geparkeerd (op z'n kop, dat dan weer wel) en had wel een verzekering (ook groep 1).

Maar ze had 't een beetje op zich afgeroepen, want niet alleen reed ze in de verkeerde versnelling (1: veel te veel power), haar achterband was ook op (dus had al relatief weinig grip).

ik heb ´r ook gezien. Stond naast haar in de paddock.
Snap ook niet hoe je het voor elkaar krijgt om in die groep op je plaat te gaan. Maar goed....

verzekering wordt bij Unigarant ondergebracht.

Ik zou me in ieder geval niet verzekeren. Risico maar gewoon nemen, en lekker voor 50 euro uit eten gaan :P
 
Vandaag naar Zandvoort geweest was echt VET!!!
Volgende keer maar naar groep 2 op aanraden van de instructeur!! We hadden een klein groepje van 4 man en reden echt rap!! Instructeur gaf ook aan dat we op het niveau reden van de vlottere groep 2. SWEET!!!

Overigens als je Motorsport Lifestyle rijdt wel verzekeren ook in groep 2 :} :} :}
 
Heb vorige week maandag ook op t circuit gereden met MSL
Heb een erg leuke dag gehad, maar je kan idd de hele tijd in zn 2 rijden
alleen t rechte stuk heb ik de 3 erbij moeten pakken en dat terwijl onze groep ook aardig door heeft gereden. In de laatste sessie hebben we geloog ik bijna alle andere groepen ingehaald na als een na laatste gestart te zijn.

De verzekering is alleen geldig als je achter de marshall rijdt.
Dus in groep 2 de laatste paar sessies zonder marshall ben je onverzekerd
 
Verzekeren in groep 2 is bij MSL niet meer mogelijk, of moet inmiddels weer veranderd zijn.
Hadden iets teveel brokkenpiloten voor de verzekering.
:9
 
Hmmm,...

met dezelfde vraag belde ik mijn verzekering 's op over rijden in de
beginnersgroep bij Motorextra

Gezien er geen tijdmeting of wedstrijdverband betrof was ik gewoon (all risk)
verzekerd
 
zonder die verzekering heb jij geen lol die dag. je zult dan bij alles alleen maar denken aan de centen die het kost als je hem neerlegt.

met die verzekering zul je ook niet helemaal vrij rijden maar toch al iets meer lol hebben.
 
Vandaag naar Zandvoort geweest was echt VET!!!
Volgende keer maar naar groep 2 op aanraden van de instructeur!! We hadden een klein groepje van 4 man en reden echt rap!! Instructeur gaf ook aan dat we op het niveau reden van de vlottere groep 2. SWEET!!!

Overigens als je Motorsport Lifestyle rijdt wel verzekeren ook in groep 2[/s] :} :} :}

:N

"Motorsport Lifestyle kan voor haar kandidaten in de groep 1 een all-risk dagverzekering aanbieden."
 
Vandaag naar Zandvoort geweest was echt VET!!!
Volgende keer maar naar groep 2 op aanraden van de instructeur!! We hadden een klein groepje van 4 man en reden echt rap!! Instructeur gaf ook aan dat we op het niveau reden van de vlottere groep 2. SWEET!!!

Overigens als je Motorsport Lifestyle rijdt wel verzekeren ook in groep 2 :} :} :}


Nope. Ze verzekeren niet in groep 2. Ik was gisteren voor het eerst op een circuit en na de eerste sessie werd mij geadviseerd naar groep 2 of zelfs 3 te gaan. Helaas ook een verzekering afgesloten en die was toch echt alleen maar in groep 1 geldig. Ze hadden het eerst wel maar de verzekeraar moest te veel schades uitbetalen. Halverwege het seizoen was het dus ook niet meer mogelijk. Na 1 sessie middenmoot groep 2 naar een snelle groep 2 gegaan. Was echt super gaaf... :)
 
Das vreemd het staat toch echt op mijn sticker... welke op de motor zit. Groep 1+2.

Bel anders maar MSL en weet het zeker.
 
Das vreemd het staat toch echt op mijn sticker... welke op de motor zit. Groep 1+2.

Bel anders maar MSL en weet het zeker.
Dat klopt. Bij mij staat het ook op de sticker maar Maud (van MSL) legde mij uit dat de stickers aan het begin van het seizoen zijn gemaakt en dat de verzekerings maatschappij halverwege het seizoen geen groep 2 meer dekte.
 
@M.A.N.S. volgens mij reed je bij mij in de groep....LOL
Wellicht kom ik je de volgende keer weer tegen in groep 2 :]
 
@M.A.N.S. volgens mij reed je bij mij in de groep....LOL
Wellicht kom ik je de volgende keer weer tegen in groep 2 :]
@Bazzi
Ben jij toevallig die kerel die nog ff binnen aan de bar heefgt gestaan met , volgens mij otto uit wateringen, of was jij die gast die 2 bananen bij zich had :-)
 
2 bananen
4 eieren
2 boterhammen met kip
4 liter aan AA

:P

ja dat was ikke
 
Terug
Bovenaan Onderaan