wel/geen dagverzekering CT

Een reden om wel een verzekering af te sluiten, dit was gisteren op Zandvoort:


full


x1pulkijS6DzXpNhmowKkSt44Awk92ewAypwZ9vCnv4gbW8ZGAvvTZp7J-zVcDGHu18RloifWKmVx4g_fM-HhbB1770rJIuVNJatbl7GeuRPFP9Rfe_P92NjD5T7qtqj3Lrc9ig6UZdvJE


-O-
 
Een reden om wel een verzekering af te sluiten, dit was gisteren op Zandvoort:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
-O-

WOW, het zal je (onverzekerde) motor maar wezen -O-

Maaruh, ik was al overtuigd *O*


Net hééééérlijk langs de Amstel geraced gereden (om vervolgens in Uithoorn te verdwalen :? ). Ben benieuwd naar de CT, zonder schuldgevoel te hard :] . Gaan er meer MF-ers?

@Bazzi; KK houdt niet van dieten :r , alleen van slagroom- en chocoladedieet :Y , heb al spierballen zónder extra eiwitjes _O-
 
WOW, het zal je (onverzekerde) motor maar wezen -O-

Maaruh, ik was al overtuigd *O*


Net hééééérlijk langs de Amstel geraced gereden (om vervolgens in Uithoorn te verdwalen :? ). Ben benieuwd naar de CT, zonder schuldgevoel te hard :] . Gaan er meer MF-ers?

Ik ben er ook bij, maar rij wel in groep 2. Heb er nu al echt zin in, tis alleen hopen op een beetje fatsoenlijk weer :)
 
ik was er ook heb ook gereden in groep 1..moet wel zeggen dat de snelle groep van 1 soms wel erg snel ging..als dat pas in 1 is dan weet ik niet wat me te wachten staat in 2 en 3 hahaha
 
haha... het was idd. lekker tempo (als je het tenminste hebt over 18 sept.) voor sommigen was het niet snel genoeg (M.A.N.S.) en volgens de marshall reden we op niveau snellere groep 2. Niet slecht voor een eerste keer Zandvoort, smaakt naar meer. Je kan het ook anders stellen; 'Reden wij nu zo snel of jullie zo langzaam?' ;) (s.v.p. niet serieus op ingaan)

Betreft fik op het circuit, gisteren was er een Gixxer meeting en race op Zandvoort hoop het niet dat het daar raak was. In ieder geval blijft het gewoon harstikke klote voor degene die nu zijn/haar motor kwijt is.
 
Echt vervelend!!!!!

Van de zomer was het ook raak op Croix.... een gloednieuwe R6 ging in rook op.
Toen het achteraf bleek dat het om een Fransman ging hadden veel Nederlanders zoiets van... 'oooh het is een Fransoos, ja alleen wel jammer van de motor' :X

Zouden Fransen ook zo over de Nederlanders denken?
 
Vandaag naar Zandvoort geweest was echt VET!!!
Volgende keer maar naar groep 2 op aanraden van de instructeur!! We hadden een klein groepje van 4 man en reden echt rap!! Instructeur gaf ook aan dat we op het niveau reden van de vlottere groep 2. SWEET!!!

Overigens als je Motorsport Lifestyle rijdt wel verzekeren ook in groep 2 :} :} :}
Helaas, de verzekering kan niet meer afgesloten worden voor groep 2 ivm te veel schades, duh!!. Ik had zelf ingeschreven voor 22 augustus in groep 2 met verzekering, maar kreeg een week van te voren bericht dat het dus niet meer kon. :(
Achteraf had ik beter in groep 3 kunnen rijden, als het toch zonder verzekering moet. Verder wel een goeie organisatie moet ik zeggen.

Edit: was al gemeld zie ik nu. :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan