"wel heel erg"

FrE-bLaDe

Banned User
1 aug 2001
1.352
0
Hellevoetsluis
sjeetje, dit was bij mijn in de stad....

een motor die een auto op zn kant krijg....

BRRRRRRRRR.....

zie attachment-------->>>

(btw. hoe krijgie ingodsnaam een gescande foto op een gewenst formaat, bij mij blijftie een soort van A4 scannen, nu heb ik van die witte randen eromheen, wie o wie???) :}

Bijlage: SAVE0006.JPG
 
jesus das een goede klap geweest dan.
In het programma waarmee je scant moet je eerst een previeuw scan maken en dan kan je precies dmv je muis een bepaald gedeelte selecteren wat dan alleen gescant zal worden.
 
Op woensdag 05 juni 2002 19:53 schreef Kubiekdriehoekje het volgende:Sjees da's 50km/h 3 zebra's, die gozer is niet goed snik geweest hoor... |(

ik "hoorde" dattie motor, die ford fiesta rechts inhaalde, auto sloeg af naar rechts (naar beneden ga je pakeerplaatsie op)........AUWW
 
Ik had niet gedacht dat dat kon... Maar dan is de constructie behoorlijk stijf anders was hij vooral ingedeukt.
 
Non de juu :(
Das een klapper geweest ;(
Hij mag blij zijn dat ie nog leeft.

Tja, motorrijders worden VAAK over het hoofd gezien :(
 
Damn, dat ie er niet dwars doorheen is gegaan.
Heeft iemand gehoord hoe het met de coureur is???
 
Damn, dat ie er niet dwars doorheen is gegaan.
Heeft iemand gehoord hoe het met de coureur is???
 
Sorry, beetje fanatiek. Weer een motorrijder het ziekenhuis in doordat een of andere muts zit te slapen. (Ok,ok,ok, hij zal best iets te hard gereden hebben maar toch wie doet dat niet????????????)
 
Ik had niet gedacht dat dat kon... Maar dan is de constructie behoorlijk stijf anders was hij vooral ingedeukt.

onderschat niet het krachtenspel, wat een goed frame kan opvangen. Als die auto in zijn veren hangt in de bocht en al lichtelijk overheld, dan is een stootje van een motor op snelheid, boven het hart van de assen, voldoende om hem te laten rollen.


tja Ford,,,, Fragiel Ontworpen Rollende Doodskisten :+
 
Sorry, beetje fanatiek. Weer een motorrijder het ziekenhuis in doordat een of andere muts zit te slapen. (Ok,ok,ok, hij zal best iets te hard gereden hebben maar toch wie doet dat niet????????????)
Op woensdag 05 juni 2002 19:56 schreef prima rijder het volgende:
ik "hoorde" dattie motor, die ford fiesta rechts inhaalde, auto sloeg af naar rechts (naar beneden ga je pakeerplaatsie op)........AUWW

Do I need to say more? ;)
 
altijd vervelend als je een motor ziet liggen...

ik weet niet zo goed wat ik van zeggen moet...maar ja...weer een koekblik erbij betrokken he...ongekend... :(

hopen dat die gozer maar niet al teveel blijvends heeft...
 
Terug
Bovenaan Onderaan