wel/ niet kopen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
En anderen hier kraken alles af wat particulier is .
En maken er een schade motor van die opgeknapt is etc.
Maar die hebben zeker een dikke gevulde bankrekening en kunnen het zich veroorloven motors nieuw te kopen bij de dealer.
Of hitsen hier de boel ook lekker op,waardoor dit topic ontaard in onzin .
 
Dat staat niet in die openingspost hoor, sorry.
Maar daar kwam het uiteindelijk na veel geschrijf toch wel op neer of niet.
Waarom opent hij anders een topic hier dan erover?
Als die schade je niet boeit zeg je niks.
Maar het hield hem zo bezig getuige zijn eigen gestarte topic erover.
Maar afijn gulpemotor reageert niet eens terug in dit door zijn opgestarte topic dus het zal wel allemaal.
 
Maar daar kwam het uiteindelijk na veel geschrijf toch wel op neer of niet.
Waarom opent hij anders een topic hier dan erover?
Als die schade je niet boeit zeg je niks.
Maar het hield hem zo bezig getuige zijn eigen gestarte topic erover.
Maar afijn gulpemotor reageert niet eens terug in dit door zijn opgestarte topic dus het zal wel allemaal.
Ik lees dat toch echt anders. Ja, kennelijk boeide die cosmetische schade TS dus, in elk geval voldoende om te polsen hoe wij dachten over het idee dat de verkoper die moest verhelpen voorafgaand aan de verkoop. Aan dat vele geschrijf deed TS verder niet mee - dat was jou ook al opgevallen - en dus is het niet TS die de suggestie wekte dat het om een giga-schadebak ging, en evenmin trok TS de integriteit van de verkoper in twijfel. Dat gebeurde allemaal door het vele geschrijf (door sommigen). Uit de bocht gevlogen dus, dit topic.

En persoonlijk vind ik het soms supergrappig als topics uit de bocht vliegen, echt, maar niet als daardoor mensen beschadigt (kunnen) worden, bijvoorbeeld door ongefundeerde suggesties of aantijgingen, die immers overleven op een zo goed als openbaar forum, maar waarvan de context na verloop van tijd vergeten wordt. Om die reden mag dit topic van mij op slot.
 
Laatst bewerkt:
Maar daar kwam het uiteindelijk na veel geschrijf toch wel op neer of niet.
Waarom opent hij anders een topic hier dan erover?
Als die schade je niet boeit zeg je niks.

Maar het hield hem zo bezig getuige zijn eigen gestarte topic erover.
Maar afijn gulpemotor reageert niet eens terug in dit door zijn opgestarte topic dus het zal wel allemaal.

Ik herken dit soort 'logica'
Vol overtuigd van je eigen idee en ook echt strak in die ene tunnel blijven turen.

Feesboek staat er vol mee en het museumplein ook elke week.


TS is gewoon wat minder zeker over de aanschaf van een 2e hands motor, spreekt hier zijn twijfel uit (vertelt ook waarover hij twijfelt) en vraagt om advies.
Als hij zich objectief door de reacties hier laat leiden, koopt hij de motor (verhouding kopen / niet kopen)
Als hij alleen zijn eigen angst bevestigd wil zien, heeft hij hier ook een klein handje vol redenen om hem niet te kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan