Wel/niet nuttig topic

Met de hoeveelheid actieve MF-leden en de hoeveelheid topics hier is het, voor mij althans, onmogelijk om alles te lezen. Gewoon een kwestie van 'filteren' en je inderdaad niet druk maken om de nutteloosheid van bepaalde topics.
 
wat mij opvalt is dat wanneer er een topic wordt geopend door een vrouw, de mannen onder ons ( het merendeel) veel minder snel bijdehand zullen reageren. ik vindt het op z'n minst oppervlakkig.
tevens zou het helpen als nieuwelingen vaker een zoekfunctie zouden doen in plaats van zomaar wat te posten (begrijp me niet verkeerd, ik was tot voor kort ook een nieuweling die hier geen gebruik van maakte..de zoekfunctie)
nouja, das eigenlijk het enigste... ;)
groetjes mf-urs
 
Vooral doen, heb je vanzelf een ban te pakken. Natuurlijk zijn er veel topics die echt niet thuishoren op MF (en waar we dus ook actie op ondernemen), maar het is niet jouw forum ofzo.
Ik zeg toch niet dat het mijn forum is :? Ben blij toe, want anders zou de boel niet zo vaak in het 100 lopen (trap ik nu op iemand z'n tenen? :9 ) Beetje zielig om dan meteen met een ban te dreigen (die zo te omzeilen valt als je er verstand van hebt :9 ).
Waarom zou je een topic 'voorbij' moeten laten gaan als je het onzin vindt? Dan mag je daar toch zeker blijk van geven? Als ik de moeite neem een (soms (enorm)lang) verhaal te lezen en achteraf vind dat ik m'n tijd heb zitten verdoen, omdat ik vind dat het nergens over gaat, mag ik daar toch zeker wel een negatieve reactie op posten? Lekker naïef om alleen maar positieve reacties te verwachten op een verhaal. Ik lees vaak zat reacties die indirect de hele boel afzeiken. Omdat ik directer ben en keihard zeg wat ik er van vind zou ik een ban moeten krijgen? Lang leve de democratie.
 
Nee, een topic over een tijdsslot op MF is nuttig. :X

Neen, is natuurlijk ook niet erg zinvol maar wilde wel eens peilen hoe wij daarop reageren: 'Hobbyen in de baas zijn tijd'. Dit soort forum kosten werkelijk klauwen met geld. Ja en ook ik doe eraan mee! *D

Ik reageer hier op MarkH omdat hij niet moet gaan zeggen dat wat hij verteld wél interressant is. ;)
 
Kost helemaal niks, uit onderzoek is al gebleken dat een afdeling waar internet of een spelletje tussendoor wel mag zelfs productiever is dan een afdeling waar niks mag ;)
 
En if all else fails: Gebruik drugs om de kalmte te bewaren! :+

Ga motorrijden is ook een goeie optie!! (Guevara moet niet denken dat ie strak achter zijn beeldscherm zit) :+

Als een topic je niet aanstaat, klik er dan niet op

over vervelende personen waar je het niet eens mee bent........... :( :X ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik reageer hier op MarkH omdat hij niet moet gaan zeggen dat wat hij verteld wél interressant is. ;)

Door de bijgevoegde smiley weet ik niet geheel zeker of je commentaar als grapje bedoeld is, maar anders ..... (zie reactie hieronder)


Hoho, ik heb helemaal niet gezegd dat wat ík vertel wél interessant is. Dan mis je juist de strekking van dit topic.

Ik vind juist dat het niet aan anderen is, behalve de mods, om te beoordelen of een topic wel of niet op slot moet.

Ik als voorbeeld heb ik een tweetal topics genoemd die mij persoonlijk niet interesseren, maar ik kan me wel voorstelen dat iemand anders dat wel leuk/nuttig vindt om te lezen en op te reageren.
 
Hm, sommige mensen raken gewoon te snel opgefokt achter een computerscherm. Als iedereen gewoon eens lekker kalm en rustig zou gaan MF-fen is er niets aan de hand. Ik maak me zelden druk om een topic of zo, ik heb wel betere dingen om me druk om te maken. Ik houd juist wel van een goede discussie, en een grapje of pesterijtje vind ik heerlijk! Maar dan moet je ook een beetje kunnen incasseren, en dus blijven lachen. Toch?

Met andere woorden, kort en bondig de samenvatting uit het handboek voor de Uberforummer:

- Blijf kalm! Sluit ramen en deuren en zet de radio aan.
- Onthoud dat je voor je plezier forumt.
- Onthoud dat andere mensen OOK voor hun plezier forummen.
- Als je iets oninterresant vindt, lees het dan niet.
- Als je iets oninterresant vindt, zeik het dan niet af.
- Als je iemand oninterresant vindt, zeik hem/haar dan niet af.
- Vertrouw een beetje op de mods, en heb je een probleem: Mail ze dan even ipv. een topic te vergallen.

En if all else fails: Gebruik drugs om de kalmte te bewaren! :+
Voor al die meelezende journalisten: Dat was een grapje!


:^ Iedereen heeft recht op eigen mening, maar laten we elkaar wel een beetje normaal behandelen. Iedereen zit op MF omdat hij/zij van motorrijden houdt, laten we het gezellig houden!
 
Ik zou het erg jammer vinden als dit forum door zijn eigen succes geplaagd zou gaan worden, zoals eerder hier gezegd.
Ik heb door dit forum te bezoeken al heel wat meer lol op mijn 2 wielen gehad dan zonder het geval geweest zou zijn.
Meerijden met OBT's bijvoorbeeld zou zonder forumbezoek niet gebeurd zijn!
Nu zit ik voornamelijk op het deel Brikken en Klassiekers en wellicht dat daar wat gematigder geopereerd wordt dan elders.
Over het algemeen denk ik dat je fatsoen bewaren in je reacties een bijdrage zal zijn tot het succes van dit forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan