Wel of geen Blackbird?

hoi
ik kan je de bb wel aanraden ik heb een 2001 model en rijd hem nu al 7 jaar
ik kocht hem omdat ik hem mooi vond. en als opvolger van de 1000f uit 1988
was dit voor mij een goede keus .
IMG_5511.JPG
 
Ben na 16jr VFR overgestapt op een BB, geen spijt van... heerlijke toer motor èn buikschuiver in een. 🤘
Ik heb er iig geen spijt van.

Succes.
 

Bijlagen

  • 20190509_124500.jpg
    20190509_124500.jpg
    285,6 KB · Weergaven: 10
Dat vind ik juist ook vd VFR...sport/toer in één. Ding haalt geen 300 maar verder.....

Ohja tijdje op een BB gereden en voordeel is wel dat je overal koppel/vermogen hebt...beetje schakellui rijden! Maar dan had ik een VFR automaat kunnen kopen...:+
 
Ik blijf ze mooi vinden, die BB's. Best kans dat ik mijn 600F'je een keer vervang door zo'n mooie machine, als ik een goeie tegenkom :)
 
BB is wel nog goed bij te houden, mits de BB rijder z'n gas niet volledig open trekt :')
Met de VFR blijf je 'm aardig bijhouden in de bochtjes.
 
Wat,...Niemand?
Valt me een beetje tegen van iedereen

Nou, dan zal ik het maar doen:
"Wat mot je nou met zo'n traag hok?"

:P

( Waar is GSXR1300HayabusaTurbo gebleven?)
 
Dat vind ik juist ook vd VFR...sport/toer in één. Ding haalt geen 300 maar verder.....

Ohja tijdje op een BB gereden en voordeel is wel dat je overal koppel/vermogen hebt...beetje schakellui rijden! Maar dan had ik een VFR automaat kunnen kopen...:+
De BB is heel prettig want die trekt in alle gevallen. Met mijn andere motor moet ik nog wel eens extra schakelen.
Lekker gassen is prima en dan is het zelfs leuk om de schakelpook meermaals te gebruiken. Daarom is een automaat dan ook geen optie.
Met toeren bij ik vaak heel lui. Voor het toerwerk is het aanwezig zijn van koppel bij alle toerentallen dan wel heel welkom.
Met de BB kan je sukkelen door een dorpje in de 6 en met alleen 1 gasbeweging doortrekken tot ver boven 200. Perfecto!!:t

De BB is daarom voor meerdere rijstijlen te gebruiken.:]
Ik gebruik 'de motor ca 25% voor gassen, ca 25% voor lekker suf toeren en de rest voor 'normaal' rijden.
 
Dat vind ik juist ook vd VFR...sport/toer in één. Ding haalt geen 300 maar verder.....

Ohja tijdje op een BB gereden en voordeel is wel dat je overal koppel/vermogen hebt...beetje schakellui rijden! Maar dan had ik een VFR automaat kunnen kopen...:+

Vooral met duo merk je het verschil met een VFR....
En aan schakelluin rijden doe ik niet aan ....hahaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan