wel of geen Commandant 4 gebruiken voor (plastic) kuipdelen

busteRR

Die hard MF'er
11 jun 2010
859
282
Groningen
Hallo allen,

Een regenachtige zondag als vandaag is een mooie gelegenheid om eens rustig aan te beginnen met het poetsen van mijn 600RR

Nu heb ik op de kont kleine krasjes (door tailbag) die ik er met Turtle Wax niet meer af poets.

Het gaat om kleine krasjes. Nu lees ik op internet veel verschillende reacties over Commandant 4.
Ik heb hier een pot van staan en nu vraag ik me af of het verstandig is om dit te gebruiken om die krasjes weg te polijsten.
Voor de duidelijkheid gaat het om een rode plastic kuip.

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
Commandant zou ik alleen bij echte verweerde lak gebruiken. Na het gebruik ziet alles weer mooi uit, maar het zal snel weer dof worden. Verder kan ik je niet vertellen wat je wel zou moeten gebruiken. :P
 
Meguiars ScratchX is alweer verkozen door de vakpers als het beste middel voor het wegpoetsen van lichte krassen. Ook in het tv-programma Kassa was dit afgelopen maand zo getest.
 
Voor Scratchx wel een machine ofzo nodig. Met de hand die krasjes wegkrijgen is een klote klus kan ik je vertellen.
 
Commandant zou ik alleen bij echte verweerde lak gebruiken. Na het gebruik ziet alles weer mooi uit, maar het zal snel weer dof worden. Verder kan ik je niet vertellen wat je wel zou moeten gebruiken. :P

Commandant 4 doet niets meer dan een heel dun laagje vd lak afhalen.
Daarna dien je de lak wel te conserveren...

Als dofheid terugkomt is de lak gewoon te verweerd.
 
Het gaat toch om kleine lichte krassen, gewoon commandant gebruiken en daarna weer in de was zetten. Doe ik ook als het nodig is gaat altijd goed.
 
als het geen metallic is kan je 4 gebruiken, anders kan je beter 5 nemen.
 
Pak dan commandant 5.
Die heb je na 4 eigenlijk sowieso nodig gezien de grofheid.

Commandant 4 gebruik ik liever om metaal te polijsten :x
 
Ik ben het eens met de mensen hierboven, ik denk dat 4 wel erg grof is. Dat zou ik persoonlijk zonde vinden van mijn kappen maar toegegeven ben ik ook wel echt een mieren ne*ker wat dat betreft :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan