Wel of geen Harley (als 2e motor) kopen

Ik ben erg blij met mijn sportster uit '95. Alle 2500 km tot nu zonder noemenswaardige problemen volbracht. Beurtjes zijn ook gewoon elke 5000 km en je hoeft gen kleppen te stellen...
 
als moderator had ik eigenlijk verwacht dat je iets beter geinformeerd was.
voordat je halve waarheden hier neerzet.

hells angels mc bestaat al sind 1948.en in nederland sinds 1978....half puntje voor jouw.
en de gemiddelde leeftijd bij de hells angels is veertig jaar.
er zijn erbij die de zestig gepasserd zijn(bobby nog gefeliciteerd)
maar er zijn er ook bij die net 21 zijn.
Hoezo halve waarheden? De gemiddelde leeftijd was in de jaren '70 echt geen 40 hoor... Deputy's uitspraak is gewoon een feit, jouw gevolgtrekkingen komen volledig voor jouw rekening.
 
Ik zou best een Harley willen, maar dan wel zoeen:

HD_Liberator.jpg

Helaas zijn die een beetje duur... :X
 
Laatst bewerkt:
hey jongens en meiden,
bedankt voor jullie reacties

iemand nog meer tips, fotos of wat nog meer ......

u zijt welkom !!


:)
 
heb inmiddels ook bergrepen dat de twincamA blokken ook niet echt super zijn....
sterker nog wordt hier al veregelijken met amf shovels
maar duur blijven die ondingen wel.

en het verschil tussen waardevast en achterlijke prijzen zit hem vooral in het feit dat er een hoop pseuedo handelaren rondlopen die denken er staat harley op dus kan ik er goud voor vangen.
kijk voor de gein maar eens in de bigtwin bij de advertenties
staat reglmatig weer eens zo sukkel in die denkt datttie een heeeele dure harley heeft,maar eigenlijk gewoon een opgeleukte sporty heeft
Nou helaas zijn het niet alleen de handelaren maar mensen die waarschijnlijk dat ding ergens in de 80's of 90's nieuw gekocht heeft en verwacht dat ze nu hetzelfde opbrengen in euro's. Een harley is niet goedkoop maar heeft ook afschrijving, zeker als je hem mishandelt (wat ook regelmatig gebeurt)

en inderdaad ook de 1e Twincam blokken hebben hun recalls gehad om de problemen op te lossen. Maar de Twincam A en B (a is ongebalanceerd B is gebalanceerd) worden beide nog steeds gebouwd maar er zijn door de jaren heen wel wat verbeteringen geweest.

(Een evo was eigenlijk ook nog niet ana vervanging toe maar ze moesten wel een ander blok bouwen om geld te kunnen vragen voor alle after market parts)

Maar de TS heeft nog steeds niet aangegeven wat hij nu precies zoekt voor een Harley want zoals al eerder gezegd door meerdere er zijn zoveel modellen (buiten alle uitvoeringen van de modellen zelf om)

Die indian's zijn leuk maar ik zou er mijn vingers niet aan willen branden. HEt is al de 3 (of mischien wel al 4e) doorstart en telkens redden ze het weer niet om het langer als 2/3 jaar vol te houden en zijn ze weer failliet.
 
die hebben idd wel wat ja.
vind die 2e wereldoorlog voertuigen uberhaupt erg mooi door de eenvoud en functionaliteitsgerichtheid

Dit vind ik een beetje een enge uitspraak gezien je avatar en de tekst erboven :X







:+
 
Hoezo halve waarheden? De gemiddelde leeftijd was in de jaren '70 echt geen 40 hoor... Deputy's uitspraak is gewoon een feit, jouw gevolgtrekkingen komen volledig voor jouw rekening.
als je het zo bekijkt heb je bijna gelijk,maar niet helemaal
 
deze foto is eind jaren zeventig gemaakt pooh.

wat chapter amsterdam aangaat,ja die waren idd een beetje jonger toen
full
 
zo en nu genoeg gelult in dit topic wat de hamc betreft.

mooie liberator pooh maar euh wat heet duur??
 
Ik zie ze soms heel goedkoop staan hoor. Nog geen 2000 euro.

"een opknapper voor de echte liefhebber"
 
:W

hoi

bij mij is het andersom gegaan.
m'n eerste motor was een Harley, FXRS 1340 uit '84
heb m nog steeds en zal m nooit weg doen.
ik heb er de eerste 10/11 jaar met vreselijk veel plezier mee gereden alleen is ie nu ff uit de running -O-

hij heeft me best wel eens een keer laten staan, maar dat neem ik op de koop toe.
en ja ze "markeren hun territorium".
waar ik geweest was, gooide hij er iets olie uit voor ik weg ging...

heb er sinds een aantal jaren een Suzuki GSX-R '04 bij.

het is allebei prachtig om mee te rijden.
het heeft allebei z'n charmes.

en ik las hier iets van "niet lekker kunnen toeren in Nederland omdat je geen lange woestijnwegen heb als in Amerika... "
ben ik 't niet mee eens, ook hier kun je heerlijk rijden en als je Nederland gezien heb ga je het toch over de grens zoeken en een beetje regen, tja daar heb je hier altijd kans op.
heeft niets met de motor te maken.

ik zeg : gewoon doen
*O*
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet? Als je dat zelf graag wilt moet je er niet verder over nadenken... Anderen kunnen u alleen maar van het tegendeel overtuigen...

Maar als ik moest kiezen kies ik deze:

[afbeelding]
Zo een heb ik gehad. Fijne motor. Er rijdt nu weer een member van hier op die motor. Nog steeds probleemloos.
 
idd liberator is zestig jaar oud.and still going strong

hoeveel jappen ouder dan gemiddeld dertig jaar rijden er nog rond?
 
idd liberator is zestig jaar oud.and still going strong

hoeveel jappen ouder dan gemiddeld dertig jaar rijden er nog rond?

ik schat toch wel meer dan een paar miljoen op zijn minst... of worden japanners niet ouder dan 30 daar in japan??? :+

oh oohhhh je bedoelt motoren ;)

licht eraan hoe er mee om word gegaan.. zeker hoeveel er mee word gereden als ik hierboven een post leest heeft die gene in 13 jaar tijd 2500km gereden? :? ja zo blijft iedere motor nieuw.. daar komt het ook door met japanners word gereden en harleys etc worden gepoetst :P
 
Laatst bewerkt:
idd liberator is zestig jaar oud.and still going strong

hoeveel jappen ouder dan gemiddeld dertig jaar rijden er nog rond?

Goeie vraag.
Maar mogelijk maken de eigenaren van een rijstraket een andere afweging: voor het geld waarmee je zo'n ouwe HD rijdend houdt kun je ook elke paar jaar iets nieuws kopen dat én veel moderner is én je nooit in de steek laat..... Sommige mensen vinden dat weer belangrijk......
 
Terug
Bovenaan Onderaan