wel of geen kuip op mijn cb

Sleeper

Rookie
13 dec 2002
29
0
Ik heb mijn cb bijna klaar, maar twijfel over de kuip die ik er op heb gezet.
Wat denken jullie laten zitten, of toch maar verwijderen

full
 
opzich staat de kuip niet verkeerd, ik zou hem alleen nog wat verder omlaag meppen

enne meer foto's graag, want dit is mooi caferacertje *D
 
Kuip omlaag en kijken of 'ie dan niet te groot is in verhouding met de rest van de motor..

Mooie (replica) kleurstelling overigens!
 
Ik zal proberen de kuip lager en naar achteren te zetten. Eens kijken hoe dat er uitziet.
Het probleem is dat ik dan niet wegkom met het remoliereservoir. Deze komt dan bij het sturen tegen de kuip aan.
Met het m-stuur krijg ik dat niet opgelost. Of ik zet er clip-ons op, of ik vermaak het m-stuur of er moet iets te krijgen zijn waarbij het remoliereservoir op een ander plaats komt te zitten.

Hier nog een foto van de achterkant. De tank zat daarbij nog niet goed vast waardoor de streep in het midden niet recht loopt met het zitje. Dit is nu wel het geval :)
full
 
clip ons en kuipje omlaag, verder helemaal goed zo, niks meer aan doen...behalve zitje bekleden mischien :] wat voor een kleurcode is dat overigens? VIndt het tzt wel iets voor m´n eigen hondatje
 
Laatst bewerkt:
De kleurcode is van de motip spuitbus 52950. Dit is een metalic lak. Het wit is gewoon standaard wit van motip. Daarna is er bij een autoschadeherstelbedrijf een dikke laag 2k blanke lak erover gegaan.

De elektronica zit onder het zitje..
Het startrelais en knipperlichtrelais zitten er niet meer op ;) . De rest past er net onder, inclusief een gel accu van 7ah.
 
Terug
Bovenaan Onderaan