Wel of geen kuip

Wel of geen kuip

  • Wel kuip

    Stemmen: 93 84,5%
  • Geen kuip

    Stemmen: 17 15,5%

  • Totaal aantal stemmers
    110
Status
Niet open voor verdere reacties.
Meeste vinden dus toch met kuip, past hij wel goed bij m'n oldschool Kadett. :P
 
Tis maar waar je van houd.

Die motor in topicstart oogt mooi met + zonder kuip. Mooi (zou oud ben ik dus)

Voor mij: Kuip! Ik rijd graag lang en door, dus liever uit de wind. 24uur en 400km op een naked hebben die mening alleen maar bevestigd.

nb: na aanvaring met wat plastic (zie reistopic of F800 topic) was mijn after-market kuipje "weg", en het originele (F800ST) kuip(je) blijkt veel meer wind op de helm te zetten.
Bovendien lijkt de motor meer te verbruiken en sneller te wobblen.
Ik wil mn after-market kuipje terug!
 
Tis maar waar je van houd.

Die motor in topicstart oogt mooi met + zonder kuip. Mooi (zou oud ben ik dus)

Voor mij: Kuip! Ik rijd graag lang en door, dus liever in de wind. 21:35uur en 2050km op een naked hebben die mening alleen maar bevestigd.

nb: na aanvaring met wat plastic (zie reistopic of F800 topic) was mijn after-market kuipje "weg", en het originele (F800ST) kuip(je) blijkt veel meer wind op de helm te zetten.
Bovendien lijkt de motor meer te verbruiken en sneller te wobblen.
Ik wil Naked


Beter? *D
 
Op zo'n mooie CBX 550 Classic hoort geen kuip :N

'k heb 'n zoals deze, CB500-1980 Classic, en blijft ook zoals die is 8-)

The Original Naked Classic :]

[afbeelding]

"The way it was meant to be ride"

Deze mooie cbx 550 classic is standaard uitgerust met orginele Honda kuip dus. ;)
F2 staat voor gekuipte versie namelijk.
 
Deze mooie cbx 550 classic is standaard uitgerust met orginele Honda kuip dus. ;)
F2 staat voor gekuipte versie namelijk.
Zonder is tie toch echt nog véél mooier :Y

Maar...natuurlijk aan jou de keuze :]
 
Laatst bewerkt:
Maakt onze stem uit? Als wij met z'n allen vinden dat je lekker in de wind moet gaan zitten omdat dat wel/niet mooier is, laat je je kuip dan op de plank liggen? Je kiest toch zelf wat je wil doen? Ik zou die kuip erop zetten... Als je mooi en sportief wil, pak je die R6 maar naar je werk. ;)
 
Laatst bewerkt:
^ with stupid

Even los van de discussie of je het mooi vindt of niet... ik rij dagelijks 120+km snelweg, en dat wil je niet zonder kuip. Of koop een motorfiets met kuip voor je woon-werk, en deze zonder, voor fun. Sim-pel.
 
Even los van de discussie of je het mooi vindt of niet... ik rij dagelijks 120+km snelweg, en dat wil je niet zonder kuip . Of koop een motorfiets met kuip voor je woon-werk, en deze zonder, voor fun. Sim-pel.
Snelheid 120 km/u, een aantal km, of 120 km in afstand, bij een snelheid van 120 km/u :]

De eerste situatie is goed te doen, de tweede wordt inderdaad wat uitdagender ;)

Die R6 heeft ook een kuip(je) voor W-W en de snelle ritten, die CBX voor relaxed toeren...

...zonder kuip :Y

Lastig hé...artie })
 
Laatst bewerkt:
^ with stupid

Even los van de discussie of je het mooi vindt of niet... ik rij dagelijks 120+km snelweg, en dat wil je niet zonder kuip. Of koop een motorfiets met kuip voor je woon-werk, en deze zonder, voor fun. Sim-pel.

Twee motorfietsen vind ik wel genoeg hoor. :)
Vandaag de kuip + toebehoren in de garage opgezocht dus binnenkort de boel monteren.
 
Maar eigenlijk wil je die CBX, zonder kuip rijden, anders had je hem er niet vanaf gehaald
of er vanaf gelaten })

Gewoon je eigen beslissing nemen :Y
 
Laatst bewerkt:
Met kuip!!! Mocht je er nog een willen/zoeken, dan heb ik nog een hele mooie voor je.

Grotefoto-77QJG4UX.jpg


Stickertjes erop en klaar ben je, wat wil je nog meer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan