Wel of geen motorhoes?

Motorhoes kopen, ja of nee?

  • ja, altijd gebruiken

    Stemmen: 10 76,9%
  • ja, alleen tijdens langere periode stilstand

    Stemmen: 3 23,1%
  • ja, alleen in de winter gebruiken

    Stemmen: 0 0,0%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13

BMW K1100LT

Die hard MF'er
6 jul 2003
532
1
Ik krijg volgende week mijn BMW K1100LT. Zal ik er een motorhoes voor kopen of niet? Ik rij er dagelijks mee naar mijn werk zowel in de zomer als in de winter.

Misschien ook wel handig om te weten, ik woon 500 meter van de kust (ongeveer), en het wil hier dus nog wel eens hard waaien (en de motor staat altijd buiten).
 
Als je hoes erom doet, zorg er dan wel voor dat de wind er niet onder kan. Woei en plat die fiets.

Zou zonde zijn.

Je hoeft niet constant een hoes erom te hebben, dus als het alleen om de nachten buiten gaat dan zou ik het doen.
Koop er wel 1 die hittebestendige vlakken heeft ivm de auspoef.
Kan je nl. gelijk na het rijden de hoes erom doen.
 
Motorhoes kopen; helemaal met al die 'zoute' neerslag daar bij de kust. Bezuinig dus ook niet op je hoes; reken op zo'n 100 euro voor de betere hoes.

Als 't hard waait/ stormwaarschuwing, kan je het beste de hoes eraf halen; van een beetje regen zal je fiets niet kapot gaan, maar zoals LCB al zegt; als de wind eronder komt, dan ligt ie.
 
Altijd gebruiken !

is immers een kleine moeite...

Die Lt heeft vast een koffer waar je hem zo in drukt!

( ik krijg hem in elk geval nooit meer in dat kleine zakkie wat er bij zat :( )

Ps. wel een xxx large nemen :o
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn motor ook altijd onder een hoes staan, verder staat 'ie met een muuranker vast aan het huis, waardoor de kans op omwaaien nihil is!
 
Ben toevallig ook net aan het zoeken naar een goede hoes voor mijn net aangeschafte Bolletje. Kijk eens op www.louis.de
hebben ze een mooie hittebestendigde/ademende/waterdichte XXL hoes voor ik dacht 54,- euro.

[EDIT]
Tis dus 59,95 Euro |(
http://www.louis.de/_202c64963d56e43423079bbc4aea0071f3/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&grwgr=455&wgr=350&total=14&anzeige=0&page=0&back_url=.%25252Fshop_dispatch.php%25253Farticle_context%25253Dlist%252526grwgr%25253D455%252526wgr%25253D350%252526page%25253D0&artnr_gr=10005017 (HIER) een linkie naar de hoes....
 
doen, al was het maar om hem gewoon aan het zicht te ontrekken.

veder idd hittebestendig, ik heb een normale en moet em eerst neerzetten, af laten koelen en dan kan ie er pas overheen. vervelend zeker als het regent en je een extra keer naar buiten moet.

overigens helpt het niet écht veel tegen het zout. daar ga je toch wel last van krijgen, echter: alle beetjes helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan