wel of geen rimstriping?

bakfiets1

MF veteraan
18 mrt 2008
1.643
0
ik ben er in middels aan uit hieronder kan je het resultaat zien.

DSC00396.jpg

DSC00398.jpg
 
Laatst bewerkt:
welke kleur rimstriping wil je? Je hebt ook zwarte rimstriping die ook reflecteert. Hierdoor zie je het alleen in het donker als er licht opkomt. Soort glow in the dark/reflector. Is wel tof om te zien
 
ikzelf zou niet de kleur nemen die je fiets al hebt....

eerder een kleurtje die wel ergens in je fiets zit.
bv de kleuren van je tekst op je motor.
 
welke kleur rimstriping wil je? Je hebt ook zwarte rimstriping die ook reflecteert. Hierdoor zie je het alleen in het donker als er licht opkomt. Soort glow in the dark/reflector. Is wel tof om te zien
waarschijnlijk rood net zoals in de foto die reflecterende vindt ik niet zo.
 
Ik ben zelf ook van plan rim striping te nemen (weliswaar in groen - vind dat het mooist staan op een blauwe R1) nu is alleen mijn vraag of dat een beetje makkelijk zelf te doen is.....?!
 
ik vind het wel mooi eigenlijk, ik zou dan voor dezelfde kleur als je motor gaan.
 
Ik ben zelf ook van plan rim striping te nemen (weliswaar in groen - vind dat het mooist staan op een blauwe R1) nu is alleen mijn vraag of dat een beetje makkelijk zelf te doen is.....?!
het zijn meestal voorgevormde sticker en ook vaak meerdere delen per kant van de velg dus met een beetje geduld zal het wel moeten lukken lijkt mij.
wat ik tot nu toe op websites heb gezien dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan