wel of geen rimstriping?

Had fluor gele rimstriping en Fireblade logo's op de Blade
Velgen zijn overigens donkerblauw
besteld bij www.motorsticker.nl
full
 
Laatst bewerkt:
klein vraagje, ook ik denk er aan om zoiets te plakken.

maar zit zoiets ook echt goed vast? ook bij hogere snelheden en bij regen?
als je motor wast en hoge druk op de velgen zet om remvloestof en kettingspray van de velgen te halen?

verkleurd het ook bij regen en zon?
 
Ik heb ook bij www.motorsticker.nl besteld. Die wordt in 4 delen per velg geleverd. Blijft prima zitten, wel even goed de luchtbelletjes eruit wrijven. Ik zou een niet te brede striping nemen, (heb zelf 4 mm), dan blijft het nog subtiel. Ik ben ook van mening dat rood bij alle kleuren kan (mijn motor is wit en mijn auto ook, hebben beide rode rimstriping, bij mijn auto zit het standaard al in de velg gespoten). Maar jouw motor is volgens mij roze toch als ik het goed zie? Witte rimstriping staat volgens mij ok wel mooi erbij. Ik zou gewoon de motor wit laten spuiten en er rode rimstriping op doen. Goh, hoe kom ik toch op het idee :+
 
klein vraagje, ook ik denk er aan om zoiets te plakken.

maar zit zoiets ook echt goed vast? ook bij hogere snelheden en bij regen?
als je motor wast en hoge druk op de velgen zet om remvloestof en kettingspray van de velgen te halen?

verkleurd het ook bij regen en zon?

tuurlijk zit het goed vast!
eerst goed je velg schoonmaken natuurlijk!

ik rij regelmatig (alleen maar) snel.. na een jaar zit het er nog precies zo op....
ik heb goudkleurig erop zitten... heb goude flakes in de motor...

zonder:
full


met:
full
 
ik weet niet wat jij allemaal roze noemt maar mijn fiets is toch echt rood.

echt waar :?
Troost je met de gedachte dat ik kleurenblind ben, en anders ligt het aan mijn scherm. O-)

Maar ook al istie rood, ik blijf bij mijn mening, nie mooi nie :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan