Wel of geen windscherm op een chopper?

dat is niet zomaar een chopper! dat is AIRWOLF!!!


OT:

voor de looks: -1

voor comfort: +1
Nee Hakkers.. das een Apache.. dit is een Airwolf :+
full
 
windscherm is voor de gevoeligere types of vrouwen :P

:Y Dus dan blijft de vraag: tips voor welk scherm of kan ik er gewoon alles opgooien?

@ Dakota71: ik heb niet zo'n mooie motor gekocht om 'm daarna te verstoppen.... _O- !!
 
Laatst bewerkt:
Sick, ik ben niet echt een klein kereltje en die toolrol is normale maat, maar laat mij nou in die illussie dat het werkt, dan is het net of ik minder last heb van de wind.
Met mijn 2 meter heb ik tot nu toe bij bijna elke motor die ik gehad heb met scherm of kuip last gehad van turbulentie, doodziek wordt je er van, dan maar 110 rijden ipv 130, jammer dan, e

Mijn toolrol is stikleeg, mijn gereedschap ligt los te rammelen in mijn zijtas, naast de tie wraps, moertjes, boutjes, en wat dan nog meer, heb al diverse malen mensen onderweg kunnen helpen, met een stukkie snoer, kabeltje, of wat dan ook. Dus wat nou, toolrol mag alleen als die functioneel is? ;) ;)
 
Sick, ik ben niet echt een klein kereltje en die toolrol is normale maat, maar laat mij nou in die illussie dat het werkt, dan is het net of ik minder last heb van de wind.
Met mijn 2 meter heb ik tot nu toe bij bijna elke motor die ik gehad heb met scherm of kuip last gehad van turbulentie, doodziek wordt je er van, dan maar 110 rijden ipv 130, jammer dan, e

Mijn toolrol is stikleeg, mijn gereedschap ligt los te rammelen in mijn zijtas, naast de tie wraps, moertjes, boutjes, en wat dan nog meer, heb al diverse malen mensen onderweg kunnen helpen, met een stukkie snoer, kabeltje, of wat dan ook. Dus wat nou, toolrol mag alleen als die functioneel is? ;) ;)


dan heeft die toolrol in jouw gedachten dus een andere functie.ik merk het verschil iig niet met mijn 1.97

en ja bij ligt mijn werkzeug ook in de linkerkoffer te (maar niet te rammellen),net als mn regenpak.
die je vervolgens nooit nodig bent,totdat je denkt ik laat het wel thuis.

dat van die turbulentie hadden we het al over...kut he!
 
dan ben jij of een heel klein kereltje,of je hebt een enorme toolrol.

ik had er ook een tijdje en boven de koplamp en kan niet zeggen dat ik daar enig verschil in merkte kwa "winddruk"

overgens toolrol....hoevaak zie je niet van die lui een toolrol aan hun brommert knopen
maar hebben geen enkele stukkie gereedschap mee....nee maar het lijkt wel stoer.. _O-

Je kan er ook twee half liter blikken grolsch in doen hoor !
 
Toolrol is leuk maar daar zit meestal net niet het gevaldingvoorwerpapparaat in wat je nodig hebt.
Ik doe het al jaren met een leatherman.Dat is sterk,functioneel en ik ben er vaak mee thuis gekomen.

soms niet sterk genoeg.. mijn platte schroevendraaier is al keer afgeknapt toen ik ff wat wou loswrikken..

Nee Hakkers.. das een Apache.. dit is een Airwolf :+
[afbeelding]

ohjah, nu zie ik het ook.. is jaren geleden dat ik airwolf voor het laatst heb gezien ;)


@TS, gewoon zoeken naar een scherm dat jij mooi vind. wat de 1 mooi vind, kan iemand anders heel lelijk vinden..
 
Ja, maar de vraag was van TS wie er eens scherm op had en wat voor , en de achterliggende vraag voor of nadeel volgens mij, toch?
 
bitch, die achterliggende vraag is toch beantwoord door meerderen hier? jah het is handig, mits hoog genoeg, en ja, het is ook foeilelijk.
 
Ik heb zo'n batwing met een verlaagde ruit. Geeft wel veel turbulentie hoor...

Foto-HSMKHLWQ.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er zat bij mijn savage wel een scherm bij maar nooit erop gehad eigenlijk, nu met mijn apehangertje zal er ook geen opkomen ook niet 8-)

Maar het zal ongetwijfeld relax rijden :]
 
Laatst bewerkt:
nou... had zondag 200 km lang tegenwind...en een zware kater..

een schermpje was dan wel lekker geweest :Y maar ja.. ik ben zo een lul met stalen nekspieren en een zware gehoorbeschadiging.. dus ik schiet er niet veel mee op.. O-)


je moet op je cruiser lekker een afneembaar schermpje frotten :Y
geen halve maar gewoon een lekker hoge :Y

geen turbulentie om je kop en geen traantjes in je ogen..

en je bent vrouw, dus dan mag het :X

ennuh sick... je lijkt een beetje op murph nu B|

een beetje een topic spammen dat je je ploffert te koop hebt staan.. :P



:+
 
Zelf heb ik recentelijk dit systeem gekozen:

Voordeel hier is dat je, welk scherm je ook kiest. Deze er binnen een minuut erop of af kan halen.
Nu kan je iedere ochtend kiezen of je deze dag wel of niet met je scherm op pad gaat.
 
Mijn vriendin heeft op haar nieuwe Sportster een afneembaar Harleytm scherm laten monteren.

Zegt genoeg, lijkt me.
 
je moet op je cruiser lekker een afneembaar schermpje frotten :Y
geen halve maar gewoon een lekker hoge :Y

geen turbulentie om je kop en geen traantjes in je ogen..

en je bent vrouw, dus dan mag het :X



:+

Ah, gelukkig..... !! :)
 
Ik stem tegen. Ben eens op een Sporty met windscherm naar Z-Frankrijk heen en weer geblazen. Je went aan het lelijke ding, waardoor je net zo'n last van de wind hebt als toen je zonder reed.
 
Gezien de antwoorden leek het daar wel op ;)
Maar goed.. Welk scherm voor jou geschikt is, hangt van nogal wat factoren af. Het beste vraag je aan een andere Shadowrijder of je ff op zijn motor mag rijden. Dan voel je werkelijk wat een bepaald type scherm doet met de lengte van jouw persoon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan