WEL OF NIET RIJDEN DIT WEEKEND!?

Flink stuk Lekdijk geprobeerd. Ondanks de belachelijke max. 60 km/h toch wel weer genoten, slechts 3 mede-rijders tegengekomen waaronder 1 zijspan. Na 1,5 uur kreeg ik het ongemerkt tot op het bot koud, ik word dan chagrijnig en merk dat ik minder goed oplet. Even gepauzeerd en daarna de terugweg gezocht. Thuis bijna 3 kwartier onder de douche gestaan op standje zeer heet ♨️
Geen idee of het door de douche komt dat ik weer opgeknapt ben, het stuk chocola of het glas wijn :+
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond gleed mijn voorwiel weg over zo'n zwarte reparatie streep op de weg.
Kwam denk ik door de zijwind, reed gewoon rechtdoor.
Blij met de stuurdemper.

Het was dus niet onverstandig om niet te rijden.
 
Gisteravond gleed mijn voorwiel weg over zo'n zwarte reparatie streep op de weg.
Kwam denk ik door de zijwind, reed gewoon rechtdoor.
Blij met de stuurdemper.

Het was dus niet onverstandig om niet te rijden.
Het was wel verstandig om niet te rijden
 
Kriskras een tochtje gedaan. Op een gegeven moment kilometers achter elkaar helemaal niemand tegengekomen. Perfect. Alleen de zomerhandschoenen was een verkeerde keuze. Maar hoe dan ook veel lekkerder rijden dan bij 25 graden en veel drukte op de weg.
 
Wel rijden.
20220409_121331.jpg
 
Hier ook, wel gereden. +300KM
Achteraf niet zo slim, was deze ochtend wakker geworden met een fikse diarree. De vd Valk hotels hebben me 3x letterlijk uit de shit geholpen. Toiletten daar zijn in de lobby makkelijk toegankelijk. 3x gebruikt van gemaakt, dank aan de familie vd Valk.
 
Hier ook, wel gereden. +300KM
Achteraf niet zo slim, was deze ochtend wakker geworden met een fikse diarree. De vd Valk hotels hebben me 3x letterlijk uit de shit geholpen. Toiletten daar zijn in de lobby makkelijk toegankelijk. 3x gebruikt van gemaakt, dank aan de familie vd Valk.
Haha, gewoon zeggen dat je wat remsporen hebt achtergelaten 😆
 
Dit moet ik even nuanceren :) Het Neder-Saksisch is een erkende régiotaal, maar geen officële rijkstaal zoals het Fries. Het Fries staat hiermee dus op gelijke voet als het Nederlands en bevindt zich in een hogere categorie dan het Neder-Saksisch. Sorry Twente..
Heel jammer, maar Twents is net als Limburgs en Fries een erkende streektaal...

Screenshot_20220411-193649_Chrome.jpg
..en staat daarmee op gelijke voet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan