Wel spullen, niet betalen...het vervolg!

Tr@x

MF veteraan
1 aug 2002
6.822
400
Vorige week heb ik het topic "Wel spullen, niet betalen....wat zou jij doen" geopend omdat één van de mede-MF'ers dusdanig traag van betalen was dat ik er eigenlijk van uit ging dat ik naar m'n centen kon fluiten. B|

Om de druk een beetje op te voeren heb ik hem de link van het topic gestuurd..... O-)

Kreeg ik afgelopen weekend een mailtje terug. Hij kon eigenlijk wel lachen om het topic, sorry dat hij zo laks was geweest met betalen en het geld komt eraan, met "interest".
Alleen gaf hij ook aan dat er dan eigenlijk weer een topic moest worden geopend om aan te geven dat alles geregeld was!

Dus bij deze:
Het werkplaatshandboek is keurig (en riant) betaald! (Al zij het wat aan de late kant! ;) )

:+
 
Tsss, al die opschudding voor nix. Die beste man heeft gewoon enige tijd nodig gehad om dat boek uit te lezen... :X :X :X


;)
 
hahahahahahhaa.Prachtig en ik ben blij voor jou

Ok... Ik ben blij dat t op een GOEDE manier is opgelost.
Ik denk dat hij nu wel 3 maal nadenkt eer hij weer zo laks zal reageren.. :X

Well Done en meneer.. wees volgende keer wat rapper met reageren.. 8-)
 
Heb je het echt al binnen dan?

In ieder geval mooi dat het geregeld is. Kunnen we de "knokploeg" die sommigen suggereerden (totdat ze zagen dat hij dojo was) afzeggen.
 
Nou, dan typen we vanaf nu toch ff langzamer :)

Goed dat het probleem opgelost is.

iedereeen weer vriendjes nu?
 
Dus géén MF knokploeg meeting '(


:+
Nou ja, we zouden natuurlijk Viccie af kunnen tuigen omdat hij het vorige topic op slot heeft gegooid....... })









:+

[me]Tr@x die hoopt dat Viccie het clowntje ziet voordat z'n vinger bij de ban-knop is.... :X [/me]
 
Tja, het is natuurlijk wel een Yamaha, wat verwacht die Viccie dan ook B|



:+


:P


;)
Ik heb alles kapot wat koppeling heet :+
Kruiskoppeling, startkoppeling en mn gewone koppeling ook B|
Maar ja opvoeren kost geld en er kan wel eens wat kapot...
 
belgen zijn dan over het algemeen toch zo slecht nog niet hé ;)
hij kan er zelfs om lachen met het vorige topic,
vele anderen zouden er alles behalve om kunnen lachen :X
chapeau!! (hoedje af in het nederlandse nederlands) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan