Wel wat anders dan een lesmotor: CBR 600F

pdavie

Die hard MF'er
4 nov 2007
484
0
Vandaag was het zover..ik heb mijn eerste motor gekocht!!
Sinds maandag mijn rijbewijs en had al een optie...
Daar aangekomen, was de motor exact zoals de verkoper had gezegd..
Als nieuw..Superstaat..Even proefgereden en ik was verkocht..
Dag lesmotor, hallo Honda CBR 600F uit 2000.....
Pas 16500km gereden en in superstaat...Kon gelijk 1,5 uur terugrijden, dus mooi uitproberen..Heerlijk die acceleratie....Pics schiet ik maandag even en plaats ik dan..Ben dan vrij, ga gelijk weer toeren...Joepie...

Gr Pdavie....
 
Onwijs lekker gevoel is dat hè, voor 't eerst op je eigen fietsie! Hoop voor je dat er de komende dagen nog wat knap weer komt! Veel plezier ermee!
 
Heerlijik gevoel, je eerste motor 'thuis rijden'.
Ik was koud, klam enz maar het boeide me niet.
Veel plezier met je moto!
 
Veel plezier er mee

De Honda zal vast harder trekken dan de 106 GTI die je afgaand op je nick ook hebt geprobeerd.
 
@tim106GTI...

106GTI, 206GTI, Cupra200pk...Allemaal gehad...Maar nix dat zo hard loopt, haha...
Veel mooier dit...
 
En rustig rijden jij jongeman..................
full
 
Veel plezier met je aanwinst. En bijna niks is lekkerder dan met rbw op zak lekker te kunnen toeren op je eigen motor.
 
Ja die acceleratie is leuk......Als je hem net hebt.

Rij nu ook een week of 4 op dezelfde fiets, maar het went snel hoor die snelheid. Ik zou weleens een 1000 willen voelen hoe dat rijdt ;)
 
Ja die acceleratie is leuk......Als je hem net hebt.

Rij nu ook een week of 4 op dezelfde fiets, maar het went snel hoor die snelheid. Ik zou weleens een 1000 willen voelen hoe dat rijdt ;)

Met mijn 1200 heb ik ruim een half jaar nog steeds niet aan de manimum acceleratie gezeten. Gaat echt snel, en mijn fiets is niet zo snel als een supersport.
 
Met mijn 1200 heb ik ruim een half jaar nog steeds niet aan de manimum acceleratie gezeten. Gaat echt snel, en mijn fiets is niet zo snel als een supersport.

manimum :?
minimum
maximum
neee gewoon manimum!
maximale snelheid in minimale tijd! manimum? ja volg ik je?
 
Veel rijplezier man!

Ik weet nog wel dat ik afgelopen mei mijn Honda CBR 600 F uit 1991 ophaalde.. mocht ook gelijk van Emmeloord naar Hoofddorp rijden :] ! Tering wat was dat een chill gevoel zeg :} ! Er is maar 1 ding lekkerder dan dat, maar daar gaat het nu niet over... ;) :P O-) !

Ik hoop voor je dat je net zoveel rijplezier van die van jou hebt, als dat ik met die van mij! Dan was het je geld zeker meer dan waard *O* !
 
Bij deze nog de pics... had ze al in het CBR topic geplaatst, maar daar neust niet iedereen toch?
Foto-OXT666KR.jpg

Foto-EZEAOVMZ.jpg

Foto-Y8MBRH4M.jpg


Dacht dat ik het hier wel even op kan uitzingen...

Gr Patrick
 
Terug
Bovenaan Onderaan