Weleens een agent geholpen?

PB46

MF veteraan
10 aug 2002
1.557
0
Ik reed vanochtend over de A2 bij Waalre toen een agent met zwaailicht naast mij op de vluchtstrook reed. Net voor mij wilde hij weer de snelweg oprijden maar moest eerst om een vrachtwagen heenmanouvreren die op de rechter rijbaan zat. Hij stuurde zo scherp in dat ie op de linkerbaan op zijn plaat ging, vlak voor mijn neus. Het zag er wel zielig uit, zo'n agent die zijn motor laat vallen, er vanaf springt en zo tegen een vrachtwagen aanloopt. Vervolgens niet weet waar ie moet kijken en met alle kracht zn motor van het asfalt probeert te pakken. Dat lukte hem niet alleen dus ik heb hem toch maar even geholpen toen ik klaar was met lachen (het ging met een gangetje van 5 km/h, dus ik vond dat het mocht). Zo, dus ik heb mijn burgerplicht weer gedaan voor vandaag.
 
Een agent is ook maar een motorrijder (soms)

Goed dat je hem geholpen heb :}
 
meeste motoragenten zijn niet zo van die nazi's. zwaai altijd naar ze, vinden ze heel vreemd. aardig van je
 
Een agent is ook maar een motorrijder (soms)

Goed dat je hem geholpen heb :}

meeste motoragenten zijn niet zo van die nazi's. zwaai altijd naar ze, vinden ze heel vreemd. aardig van je

Klopt. Dit was ook een goeie vent. Hij bedankte me denk ik een keer of 5. Zn maat was doorgereden omdat ie het niet had zien gebeuren in zijn spiegels.....
 
ik heb een keer s'nachts 2 agenten geholpen die inelkaar werden getremd door een groep van 8 (ja daar gaan we weer) etnische minderheden.... :X
Ben er met mijn auto vol op in gereden wat de groep wat uitelkaar dreef, daarna blind van woede een van die gasten tegen de grond gewerkt en toen kwam de cavalerie... :X

Vond het zielig om te zien hoe twee agenten zo mishandeld werden, en ze niet durfden te grijpen naar hun knuppel of dienstwapen...veel van die jongens zijn volgens mij uit het verkeerde hout gesneden...laten zich intimideren en laten zich bedreigen...je moet bij dit soort 'etnische minderheden' duidelijk laten zien wie de baas is, desnoods mete harde hand.

Laatst fietste ik door het 'dorp' met voor me twee agenten op de fiets, deze werden dus compleet verrot gescholden door een groepje (ja, gaan we weer!) etnische minderheden... en die agenten heel schichtig door fietsen...dan krijg ik zo een zin om die pet op te doen en is ff wat opvoedkundige klappen uit te delen...wat een bananenrepubliek leven we in...


topicstarter bedankt!, kon weer ff spuien :P
 
Voor mij zijn ze gewoon motorrijders en mensen. Dus: helpen. Ik groet ze ook gewoon (en ze groeten meestal terug).
 
ik heb een keer s'nachts 2 agenten geholpen die inelkaar werden getremd door een groep van 8 (ja daar gaan we weer) etnische minderheden.... :X
Ben er met mijn auto vol op in gereden wat de groep wat uitelkaar dreef, daarna blind van woede een van die gasten tegen de grond gewerkt en toen kwam de cavalerie... :X

Vond het zielig om te zien hoe twee agenten zo mishandeld werden, en ze niet durfden te grijpen naar hun knuppel of dienstwapen...veel van die jongens zijn volgens mij uit het verkeerde hout gesneden...laten zich intimideren en laten zich bedreigen...je moet bij dit soort 'etnische minderheden' duidelijk laten zien wie de baas is, desnoods mete harde hand.

Laatst fietste ik door het 'dorp' met voor me twee agenten op de fiets, deze werden dus compleet verrot gescholden door een groepje (ja, gaan we weer!) etnische minderheden... en die agenten heel schichtig door fietsen...dan krijg ik zo een zin om die pet op te doen en is ff wat opvoedkundige klappen uit te delen...wat een bananenrepubliek leven we in...


topicstarter bedankt!, kon weer ff spuien :P
Ik denk niet dat de agenten uit het verkeerde hout gesneden zijn, eerder de regels. Zodra ze inderdaad een paar opvoedkundige tikken uitdelen, mogen ze zich voor de rechter verdedigen. Het soort etters dat politieagenten zo loopt te tergen en te pesten weten vaak heel goed tot hoever ze wettelijk kunnen gaan hoor.

Dat is ook de reden dat ik nooit bij de politie heb gesolliciteerd, ik ben namelijk driftig aangelegd. Ik heb heel veel geduld, tot één bepaald moment, en dan ga ik tikken, gebeurd goddank zelden, maar ik heb wel eens gevallen meegemaakt dat als ik in de schoenen van de agent zou staan, dat ik er allang bovenop gevlogen zou zijn.

Dus om eens een keer wat anders te zeggen "ik heb respect voor de ( meeste ) jongens en meisjes in het blauw" ( en de motormuizen die in het wit rijden ).

En voor de topic starter.... Tien punten, volgende keer gewoon doen, ik vindt het eigenlijk onnodig om er een topic voor te openen, als je een agent, of wie dan ook in de problemen niet helpt ( etnische minderheden of niet ) ben je gewoon een egoistische loser!
 
ik heb een keer s'nachts 2 agenten geholpen die .........

'etnische minderheden' duidelijk laten zien wie de baas is, desnoods mete harde hand.

...........


topicstarter bedankt!, kon weer ff spuien :P
........
'etnische minderheden' duidelijk laten zien wie de baas is, desnoods mete (staat hier nou een E teveel of een T te weinig) harde hand.
.........
 
Well Done :)

Sinds ik een keer van de haak ben gelaten door een motorcop kijk ik veel positiever tegen ze aan. (ik rijd alleen niet langzamer, hmm.. vreemd O-) )
 
Stond vroeger eens met een vriendinnetje vogeltjes te bekijken in het bos O-) . Agentje kwam vragen wat we daar in ons geboortekostuum deden. Na wat uitleg en het nodige papiertje :r kwam collega 2 aangelopen. Zij samen weg en samen weer terug, pipo had niet beter gevonden dan zijn voorwielen even in de gracht te parkeren :+ , of we hen niet even met het jeepje uit de gracht wilden trekken. Tuurlijk, maar voor wat hoort wat en zo was iedereen tevreden *D .
 
Stond vroeger eens met een vriendinnetje vogeltjes te bekijken in het bos O-) . Agentje kwam vragen wat we daar in ons geboortekostuum deden. Na wat uitleg en het nodige papiertje :r kwam collega 2 aangelopen. Zij samen weg en samen weer terug, pipo had niet beter gevonden dan zijn voorwielen even in de gracht te parkeren :+ , of we hen niet even met het jeepje uit de gracht wilden trekken. Tuurlijk, maar voor wat hoort wat en zo was iedereen tevreden *D .
Was het kindeke zo vroeg :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan