Plastic Power
MF veteraan
Ben 2 maal \'omgevallen\'.
1e keer met Suzuki GSX600R. Ik reed op een 80 km weg achter een auto. Ik weet het iets te dicht erop en \'s morgensvroeg de oogjes nog niet helemaal goed open. Die automobilist voor mij bedenkt dat ie ineens af moet slaan en ging vol in de remmen. Ik gooide ook enkele ankers uit en het enige dat ik nog kon denken wat k*t, k*t, k*t!! Remmen deden het optimaal, dus ik stond 1 cm. voor de bumper van de auto stil. Toen vergat ik van total schrik mijn voet aan de grond te zetten... en daar ging ze. Geen schade, ik lag min of minder onder de motor.
2e keer met mijn Suzuki SV650S.
Ik wilde bij mijn werk de parkeergarage in rijden, maar een opstandige slagboom probeerde dat te verhinderen. Het pas aangelegde kinderkopjesplein met kiezels en de boom zorgden dat ik met ong. 5 km per uur naar rechts viel: kuip kapot en voetrem eraf. Verder niets.
Eén voordeel: ik heb nog steeds een reservekuipdeel. Met de VRO 2 mag ik dus vallen, maar dan wel naar rechts!!
CAT
1e keer met Suzuki GSX600R. Ik reed op een 80 km weg achter een auto. Ik weet het iets te dicht erop en \'s morgensvroeg de oogjes nog niet helemaal goed open. Die automobilist voor mij bedenkt dat ie ineens af moet slaan en ging vol in de remmen. Ik gooide ook enkele ankers uit en het enige dat ik nog kon denken wat k*t, k*t, k*t!! Remmen deden het optimaal, dus ik stond 1 cm. voor de bumper van de auto stil. Toen vergat ik van total schrik mijn voet aan de grond te zetten... en daar ging ze. Geen schade, ik lag min of minder onder de motor.
2e keer met mijn Suzuki SV650S.
Ik wilde bij mijn werk de parkeergarage in rijden, maar een opstandige slagboom probeerde dat te verhinderen. Het pas aangelegde kinderkopjesplein met kiezels en de boom zorgden dat ik met ong. 5 km per uur naar rechts viel: kuip kapot en voetrem eraf. Verder niets.
Eén voordeel: ik heb nog steeds een reservekuipdeel. Met de VRO 2 mag ik dus vallen, maar dan wel naar rechts!!
CAT