Welk alarm is goed?

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
19.793
11.157
Zuid-Limburg
Instagram
Ben nog aan het rondkijken naar een goed (en dus ook goedgekeurd) alarm voor de FJR, dus bij deze de vraag welk alarm mensen hebben, en of ze daar tevreden over zijn.

Spyball schijnt wel goed te zijn, maar de fabriek is falliet (maakt misschien een doorstart). Andere merken: red alert, yamaha (cyclelok) etc...
 
ik heb een spyball royal.

Heel tevreden mee, liever heb ik natuurlijk helemaal geen alarm, maar dit scheelt honderden € in premie bij Unive.
 
Joepie, daar gaat ie weer ;)
Ik heb een spyball en ben er tevreden mee.M'n motor is nog niet gestolen dus hij werkt goed!
Toch :?
 
De VFR van mijn vriendin had ook Spyball maar toch was deze fiets pleitu.... :(

Maaruuu, voor de rest is het wel een goed alarm. Het is jammer maar als de Kakerlak je motor wil hebben dan ben je deze gewoon kwijt. |( |(
 
Ja, hang alleen de afstandbediening niet aan je sleutel, kunnen ze niet tegen...

(heb dit volgens mij al eerder verteld) :P
 
Ja, hang alleen de afstandbediening niet aan je sleutel, kunnen ze niet tegen...

(heb dit volgens mij al eerder verteld) :P

:? :?
Heb ook een spyball en heb het kastje gewoon aan mijn sleutel hangen hoor.
Wat kan er gebeuren dan, heb tot dusver nog geen problemen ondervonden.
 
Datatool heb ik en werkt prima, maar bij mij is ook de voornaamste reden de korting van Unive.
 
ik heb zelf geen alarm maar naar mijn weten is datatool het beste
{persoonlijk vind ik alle alarmen K*T !! )
 
Nog een Spyball hiero.. Werkt harstikke goed, ding is alleen vet irri als je na een paar minuten weer op de motor wil stappen. Moet je 'm er eerst weer opdrukken, wachten en er weer afdrukken.

Eh tja, duurt maar een paar seconden, maar ik erger me er gewoon aan :(
 
Nog een Spyball hiero.. Werkt harstikke goed, ding is alleen vet irri als je na een paar minuten weer op de motor wil stappen. Moet je 'm er eerst weer opdrukken, wachten en er weer afdrukken.

Eh tja, duurt maar een paar seconden, maar ik erger me er gewoon aan :(

Klopt helemaal niet, als ie niet op alarm staat, alleen op de startonderbreker, gewoon op contact zetten(led knippert snel) en dan pas 1X de afstandsbediening drukken.
 
Klopt helemaal niet, als ie niet op alarm staat, alleen op de startonderbreker, gewoon op contact zetten(led knippert snel) en dan pas 1X de afstandsbediening drukken.
Yeah right, probeer dat maar eens met mijn motor. Dat pikt de computer van m'n motor dus niet, krijg ik een vette foutmelding in de display en m'n bezinepomp gaat niet lopen.

[edit]
Heb het net nog ff geprobeerd, werkt echt niet.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan