Guzzi-Tim
MF veteraan
- 3 sep 2016
- 1.743
- 514
Vandaag starte ik de motor en hij had kuren. Hij starte moeizaam en het instrumentenpaneel ging zelfs uit tijdens de start.
Vervolgens liep de motor stationair bijna alsof op 1 cilinder, maar feitelijk met er een heel laag toerental. Toen ik wegreed leek de motor weinig power te hebben en bleef de motor af en toe toeren maken terwijl ik het gas los liet zowel in versnelling als neutraal. Gaskabels gechecked omdat ik die recentelijk vervangen heb maar die waren okey.
Na 5 minuten rijden was er niets meer aan de hand.
Het gaat om een 1200cc luchtgekoelde V-twin (moto guzzi Griso) met injectie.
nu denk ik aan 1 van deze dingen:
- stappenmotor die even iets raars deed
- luchtlek waar de uitlaatbuizen op de cilinders zitten
- luchtlek bij de inlaat
- een electrisch probleem, bougies of bobines
Wat denken jullie? Kan ik van dit lijstje al dingen uitsluiten?
Vervolgens liep de motor stationair bijna alsof op 1 cilinder, maar feitelijk met er een heel laag toerental. Toen ik wegreed leek de motor weinig power te hebben en bleef de motor af en toe toeren maken terwijl ik het gas los liet zowel in versnelling als neutraal. Gaskabels gechecked omdat ik die recentelijk vervangen heb maar die waren okey.
Na 5 minuten rijden was er niets meer aan de hand.
Het gaat om een 1200cc luchtgekoelde V-twin (moto guzzi Griso) met injectie.
nu denk ik aan 1 van deze dingen:
- stappenmotor die even iets raars deed
- luchtlek waar de uitlaatbuizen op de cilinders zitten
- luchtlek bij de inlaat
- een electrisch probleem, bougies of bobines
Wat denken jullie? Kan ik van dit lijstje al dingen uitsluiten?