Welk formaat achterband om Bandit600???

Welke maat achterband om de velg??

  • 160

    Stemmen: 1 20,0%
  • 150

    Stemmen: 3 60,0%
  • :-)

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

Starrrr

MF veteraan
13 sep 2003
8.106
13
Groningen
Binnenkort moet ik voor een nieuwe achterband. Ik ben er al overuit dat ik een BT020 neem. Nu vraag ik me alleen af of het verschil maakt als je er een 160 omheen legt of de standaard 150?? Wie weet hier antwoord op en wie raad mij wat aan!?

Thnx
 
kick :P

Aangezien m'n achterband lek is en ik niet weet of de motorzaak de band kan proppen bestaat er dus de kans dat ik aan een nieuwe achterband moet... B|

Aangezien ik met een 150 achterband binnen no-time de randen eraf rij (en het idee heb dat ik er ook overheen ga :X ) wil ik dus een 160'er erop laten leggen, maar moet er dan een 160/60-17 op of een 160/70-17? de eerste zal een lagere wang hebben maar past dat ook :?
En kan je op de 3 inch voorvelg een 120 band leggen :?
 
160-60-17 kan prima achter op de bandit, ookal denken bandit rijders hier dat een 150 vééél beter is. Misschien heeft die wel gewoon minder loopvlak en rijden jullie m daarom zo makkelijk rond..... :X ;)



en van die voorband kan ook wel, maar is natuurlijk niet ideaal.
 
Meer loopvlak is wat ik wil aangezien ik er nu een tekort aan heb :Y
Bovendien staat het ff wat lekkerder 8-)
 
Ik heb er inmiddels een 160'er opliggen. Rijd prima...en dat gevoel dat je aan het eind van je band bent heb je met deze niet. Ook ga ik als mijn voorband af is er een heel nieuw setje banden opleggen. Ex circuit banden. 50 euro en nog ZAT mee te rijden. Voor komt dan ook een 120'er. Dit kan prima heb ik mij al een paar keer laten informeren!
Het worden dan wel pirelli's i.p.v. de bridgestones.
 
Kun je als je een 160er hebt een 150er monteren (ivm de velgbreedte)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan