Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is al wel een tijdje terug. Maar haalde een Opel Tigra in met wat petjes in de Tigra. Daarna lekker rustig verder gereden, maar de petjes gingen kleven en irri doen achter me. Heb een paar keer m'n rem ingeknepen, maar ja...dat red ik niet haha!

Later op een recht stuk weg gingen de petjes inhalen, maar nadat ze naast me reden heb iets gas gegeven haha, de petjes sloegen daarna af.
 
Een toyota landcruiser.
En ik was maar wat blij, want ik zat helemaal vast in de sneeuw (met mijn eigen koekblik)
En gelukkig lukte dat (dankzij 4-wiel aandrijving en sperdifferentieel)

:+
 
Een Audi S4 - tenminste, ik hoop dat het een S4 was, anders ben ik ingemaakt door een A4: hij was al eerder van de lijn, en voordat ik halverwege de kruising was, was hij er al overheen. Dus toen ben ik maar naar z'n twee geschakeld en rustig doorgereden alsof ik helemaal niet met een wedstrijdje bezig was.
 
@Tex: Hoezo proberen het vorige topic vol te krijgen? ;)

Vandaag mijn broertje op z'n brommer eruit getrokken *O*
 
Vanochtend een leaserijder voor me in zijn dikke BMW 3-serie.
Man trok met wielspin op, moest ik toch flink m'n best doen op m'n XT660R..

Tot het punt kwam dat er een hoop camera's staan, toen vond ik het leuk geweest en ging het gas er af. Hij niet, ging vol door :')
Die heeft binnenkort fanmail van het CJIB _O-
 
Tijdens een rijles, een Porsche 911: Verslagen door een Honda CB500 lesmotor :D

Geen idee of ik snel was met het gas of hij gewoon traag maar ik kreeg wel een warm gevoel van binnen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde er een plaatsen, zag net op tijd de titel.
Welk koekblik probeerde je eruit te trekken...
Hij deed het gewoon... Onbedoeld ;(

stomme audi-leasebak, stomme 25 kW op de stomme snelweg.
Ging net niet gelijk op tot stomme 160 km/u.

Stom ;(
 
@TheChief, ik wil je niet je pleziertje ontnemen hoor, maar niet iedereen die in een Porsche rijdt is continu bezig met een race met elke motor naast hem, laat staan een lesmotor.
Ik ken zelfs iemand die zijn P heeft weggedaan omdat hij het zat werd dat elke sukkel die naast hem stond bij het verkeerslicht wilde laten zien dat hij ook best een snelle auto had.
 
@TheChief, ik wil je niet je pleziertje ontnemen hoor, maar niet iedereen die in een Porsche rijdt is continu bezig met een race met elke motor naast hem, laat staan een lesmotor.
Ik ken zelfs iemand die zijn P heeft weggedaan omdat hij het zat werd dat elke sukkel die naast hem stond bij het verkeerslicht wilde laten zien dat hij ook best een snelle auto had.

kan ik mij iets bij voorstellen! maar dan meteen verkopen...? neuh, meer goede inspiratie voor een kenteken one-liner. :+
 
Een tijd geleden een Mitsubishi Grandis.
Ik (SV650S) reed op mijn gemak en kwam op rechts voor rechtdoor.
Op links kwam de Mitsubishi.
Bij groen trok ik heel rustig op en hoorde de Grandis met wielspin optrekken.
Toen heb ik maar even wat gas gegeven want ik gunde hem het pleziertje niet.
 
Ik wilde er een plaatsen, zag net op tijd de titel.
Welk koekblik probeerde je eruit te trekken...
Hij deed het gewoon... Onbedoeld ;(

stomme audi-leasebak, stomme 25 kW op de stomme snelweg.
Ging net niet gelijk op tot stomme 160 km/u.

Stom ;(
_O- _O- _O- _O- _O-

Ik heb het praktisch nooit!! leek me wel een keer leuk, moet de auto wel erg z'n best doen.
 
Zondag eerste ritje.
Reden 8 scooters als aso's op de weg, en nog 1 sjonnie met z'n tupperware bak. De hele tijd uitdagen, waar ik ze ook tegenkwam....

Heb eerst heeeeeeeeel relaxed die scootertjes ingehaald en later zat ik achter de tupperware bak. Die ging als een malle er vandoor, oke hij heeft gewonnen, maar ik bleef rustig rijden, vond het onverantwoord in de bebouwde kom :N Aso's!
 
Afgelopen zondag een stoplichtsprint tegen een MB ML63 AMG.
Op een 50 km weg. Bij het verkeerslicht stonden we beide achter een auto.
Hij rechts, ik links (SV650N).
Toen het groen werd, trok de auto voor mij langzaam op. De auto op rechts niet. De ML ging stevig op het gas en haalde de auto rechts in en ging naar links.
Bij het volgende verkeerslicht stond hij vooraan op rechts en kwam ik vooraan op links.
Door de opstelling had hij een wagenlengte voorsprong.
Bij groen trokken we beide vol op en op het punt dat ik naar 2 schakelde en nog even doortrok tot ongeveer 100, was dat voldoende om me gas los te kunnen laten en het een overwinning te noemen. 8-.
Iets verderop zouden we beide weer vooraan komen te staan, op een wat beter/langer stuk, maar helaas ging hij linksaf.
 
Laatst bewerkt:
Ken je dat verhaal van motorscootertijders .. dat een motorscooter sneller optrekt dan een motor?

Derbi GP-1 250. :9~

P1013329.jpg


Het is niet waar. Een Opel Corsa wint het nog na de 70 km/u. :z
 
Een renault twingo :9
Wel gewonnen haha.
Nog even stukje meegereden beetje nieuwehoeren en vervolgens afgeslagen.

En op de snelweg van Breda tot aan Nijmegen A(?) toch lekker een flinke afstand met een Saab 9000 CSE uit 2007 rond de 180-200 gereden, daarna ingehaald en bij een stoplicht rond Nijmegen nog even toegezwaaid en door gereden.

Mijn dag was verder prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan