Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, het is (natuurlijk) geen 25 KW, gewoon iets van 60 paardjes.

Oh ja, de Maserati 0-100 in 5,4 seconden, volgens mij is dat voor een CB500S ook de tijd bij een matige sprint, hij was nog niet warm, net de eerste rit na de winter dus niet meer dan 7000 tpm gedraaid, kan harder.

In dat geval heb je er, denk ik, het maximale uit gehaald.
Bij een race op papier zou je net geen halve seconde sneller zijn.
 
Denk wel dat ik, bij vol optrekken, z'n koffer in gereden was.
Ook niks, je motor parkeren in de koffer van een Maserati.
Ik zet 'm, na een ritje, liever in de berging. Op z'n standaard, lekker warm.
 
Als hij jou niet los reed bij een stoplichtsprint, dan hoop ik dat je niet meer dan 25kw aan power tot je beschikking had.
Met een Honda met meer dan dat zou je hem los hebben moeten rijden.

:^ Heb 'n keer een Quattroporte voor weten te blijven op een GS500 op 25 KW :). (Op 'n 80 weg tot een km of 100 / 110 :P Daarna gaat het zowieso niet meer lukken :))
 
Vanmiddag probeerde 2 gasten het met hun BMW Z3 ... :Y
Kon maar net winnen :+

full
 
als ik op mijn GS500 zit willen nog wel eens van het petjes volk in hun Golf GTI met 115pk .. wat voor hun natuurlijk heel snel is stoer doen.

Mooi om ze uit te laten lopen tot 60 km/h en dan vol op gas te gaan :-) jammer dat ik die gezichten nooit zie..
 
als ik op mijn GS500 zit willen nog wel eens van het petjes volk in hun Golf GTI met 115pk .. wat voor hun natuurlijk heel snel is stoer doen.

Mooi om ze uit te laten lopen tot 60 km/h en dan vol op gas te gaan :-) jammer dat ik die gezichten nooit zie..

Een GTI met 115pk is wel heel voor-oorlogs :o
Het "modernere" 115pk blok was we een van 2 liter met 8 kleppen :')
 
Laatst bewerkt:
Een gele Ferrari 430 met italiaans kenteken, op de N11 vlakbij vogelpark Afifauna. Ik was met mijn Kawasaki ZZR 1100 maar heb hem lekker laten gaan, op de N11 wordt veel gecontroleerd hebben ze mij ooit eens vertelt.

Wel leuk om zo'n monster te zien wegschieten, ik vond het best moeilijk om hem te laten gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag een BMW met een petje erin.
kachelpijp zo groot als die van een oceaanstomer erop :X
kon er vanwege de weg niet langs, maar heb hem niet laten gaan })
 
als ik op mijn GS500 zit willen nog wel eens van het petjes volk in hun Golf GTI met 115pk .. wat voor hun natuurlijk heel snel is stoer doen.

Mooi om ze uit te laten lopen tot 60 km/h en dan vol op gas te gaan :-) jammer dat ik die gezichten nooit zie..

Hoezo? Kom je er nooit voorbij dan? ;)
 
ik neem aan dat je het sarcastisch bedoelt................. :Z R1 vs Z3............. Z3 is niet zo snel tenzij je een BMW M coupe hebt die zijn wel leuk
BMW M Coupe - Wikipedia
"European models were fitted with the S50B32, a 321 hp (236 kW) and 350 Nm (260 ft·lbf) 3.2 litre inline 6 cylinder engine."

[afbeelding]

Hahahaha mooi dat je er zo op ingaat O-)
Die BMW M coupe kan ik denk ik ook nog wel hebben hoor 8-)

maar het was een "gewone" Z3 :Y
 
tja je weet maar nooit ik wilde niet beledigen. Die m coupe kan je wellicht hebben, maar is wel erg snel, dus ligt even aan het parcours en jouw kwaliteiten :)
PRESTATIES
250 km/h topsnelheid
5,3 acceleratie 0-100 km/u

die gewone z3 tja, leuk voor de vrouw
 
Een gele Ferrari 430 met italiaans kenteken, op de N11 vlakbij vogelpark Afifauna. Ik was met mijn Kawasaki ZZR 1100 maar heb hem lekker laten gaan, op de N11 wordt veel gecontroleerd hebben ze mij ooit eens vertelt.

Wel leuk om zo'n monster te zien wegschieten, ik vond het best moeilijk om hem te laten gaan.

Heel verstandig.
Ik kom zelf niet vaak op de N11, maar de paar keer dat ik er kwam, werd er gecontroleerd. De laatste keer dat ik er reed stonden ze te laseren en iets verderop stond er bij het tankstation nog een radar.

Volgens mij zie ik dagelijks wel een flitsmelding voor de N11 voorbij komen.
 
Er stond laatst een opgevoerde Aprilla SR scootertje naast me in race houding _O- -O-
spelen met het gas bij het stoplicht etc .... B|

ik was echt met stomheid geslagen :')

zoiets dus: (alleen er was een lange rechte weg zonder verkeer voor ons)
 
Laatst bewerkt:
Er stond laatst een opgevoerde Aprilla SR scootertje naast me in race houding _O- -O-
spelen met het gas bij het stoplicht etc .... B|

ik was echt met stomheid geslagen :')

zoiets dus: (alleen er was een lange rechte weg zonder verkeer voor ons)


Haha, mooi filmpje. prutsorss
 
Er stond laatst een opgevoerde Aprilla SR scootertje naast me in race houding _O- -O-
spelen met het gas bij het stoplicht etc .... B|

ik was echt met stomheid geslagen :')

zoiets dus: (alleen er was een lange rechte weg zonder verkeer voor ons)

Altijd leuk :P
 
oude weg os-den bosch

mijn cbr 1000f werd eruitgereden (iedere versnelling 11.500 toeren) door een murcielago...

360 mondena won ik tot de 160, zat daarna een meter achter me (in nijmegen)

911 won ik ook , maar kwam bij de 250 voorbij.. snelweg antwerpen

ik race niet meer tegen "echte" auto's.....is echt te link
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan