Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het maakt niet uit welk het probeert het lukt hem toch niet :] *O* :W

nee hoor oook jij gaat eraan tegen de grote jongens ;)

http://www.motormeuk.nl/bekijken/4642/filmpje/Yamaha-R1-vs-Bugatti-Veyron-vs-Porsche-GT.html (Motormeuk Filmpje: Yamaha R1 vs. Bugatti Veyron vs. Porsche GT)
 
yeepp, kwam vandaag een Nissan GT-R tegen, samen netjes opgesteld, maar nee hij wou niet draggen :Z , ik maar onnodig optrekken B|
 
R1 is geen S1000rr schat met al respekt voor dat prachtig R1
je moet een keer proef rijden op een S1000rr en dan nog eens comentaar geven ;)





nee hoor oook jij gaat eraan tegen de grote jongens ;)

http://www.motormeuk.nl/bekijken/4642/filmpje/Yamaha-R1-vs-Bugatti-Veyron-vs-Porsche-GT.html (Motormeuk Filmpje: Yamaha R1 vs. Bugatti Veyron vs. Porsche GT)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb na 15.000 km op de motor sinds ik mijn rijbewijs heb nog nooit iemand meegemaakt die hip wilde doen bij het stoplicht.. =/
 
Helaas is dat een once in a lifetime iets en zelfs dan waarschijnlijk nog geeneens.

Tuurlijk de meeste grote jongens zal je hebben met de S1000RR.
Maar soms, heel soms zal ook die S1000RR moeten buigen.
 
Yep, billenkoek..... dacht ook snel te zijn.... alleen een Ferrari F430 Scuderia is different cook....
 
[reclamemodus]
Deze probeert heeeeeeel vaak motors er uit te trekken ahum, gelukkig weet ik beter...
maar iemand interesse? staat te koop namelijk :) :P


full



[/reclamemodus uit]
 
Met het kenteken open en bloot, kan je er vergif op in nemen dat het gelijk opgezocht wordt ja. 8-)

Het is een 5-deurs HB, moet hij zelfs dan al plaats maken?
 
vandaag eerste ritje van het jaar en kwam achter een porsche panamera turbo te staan.

Wat was dat ding godsgruwelijk snel zeg :o..Ik had mn vriendin achterop en gaf al aan dat ze zich goed moest vasthouden _O- . Van 80-200 sprintje gedaan hij reed niet bij me vandaan maar no way dat ik hem voorbij kon. Toch leuk begin van het motorseizoen :]
 
vandaag eerste ritje van het jaar en kwam achter een porsche panamera turbo te staan.

Wat was dat ding godsgruwelijk snel zeg :o..Ik had mn vriendin achterop en gaf al aan dat ze zich goed moest vasthouden _O- . Van 80-200 sprintje gedaan hij reed niet bij me vandaan maar no way dat ik hem voorbij kon. Toch leuk begin van het motorseizoen :]

Heb je je vriendin de schuld gegeven? ;)

Ik had vandaag een grietje in een golf TDI die een soort van kansloze poging waagde... Of ze wilde gewoon graag mijn motor horen toen ik d'r voorbij kwam scheuren ;)
 
Heb je je vriendin de schuld gegeven? ;)

Ik had vandaag een grietje in een golf TDI die een soort van kansloze poging waagde... Of ze wilde gewoon graag mijn motor horen toen ik d'r voorbij kwam scheuren ;)

nee, die is niet zo zwaar dus zal weinig uitmaken (denk ik). Als je ziet wat voor specs zown auto heeft is het niet raar dat je er flink aan moet leuren om bij te blijven :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan