Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag een paar stoplicht sprintjes gedaan tegen een Porsche Panamera Turbo
Porsche_Panamera_Turbo_Rear.jpg


en een BMW M3
m38999.jpg


Toch wel erg mooi, geluid van die wagens gaat ook echt nergens over :}
Maarrrr..uiteraard wel gewoon sneller :Y
 
Laatst bewerkt:
cbr 1000 rr, gaat het wel goed mee idd :Y ;)

Was de eerste echte uitdaging na een serie van petjes met golfjes en civics met rioolpijpen eronder geschroefd.
Als je na zo'n petjes sprint ff aangeeft dat je motor te koop is ben je hem denk zo kwijt ;)
 
vanochtend werd ik ingehaald door een nissan skyline gt-r, dus ik MOEST gewoon even mee... :X

Kanonne wat zijn die dingen snel, hij reed niet bij me weg maar ik kon er toch ook niet voorbij... :}
 
Gisteren:
Ik: Fireblade
Hij: Mitsu Lancer Evo X
Plaats: stoplicht, baan waar 110 mag

Had er meer van verwacht :)
Bij +/-90km/h liet hij me gaan.
Mss wou hij helemaal niet racen en enkel zijn motor laten brullen aan het stoplicht ;)
 
Gisteren:
Ik: Fireblade
Hij: Mitsu Lancer Evo X
Plaats: stoplicht, baan waar 110 mag

Had er meer van verwacht :)
Bij +/-90km/h liet hij me gaan.
Mss wou hij helemaal niet racen en enkel zijn motor laten brullen aan het stoplicht ;)
toen moest ie schakelen, is lastig hoor :+
 
Een Mini Cooper S. Beter had ik hem gewoon laten gaan en geen gas gegeven, m'n arme oude brommertje was nog niet warm genoeg :/
 
Laatst bewerkt:
Een Maserati Quattroporte, daagde me uit, ben er op in gegaan.
Een auto van 185.000 Euro met 300 PK! (Opgezocht).
Reed me bij een stoplichtsprintje niet los. Heb 'm laten gaan bij 140 km/u, moest opletten voor de invorderingsgrens, nietwaar? :-p)
 
Een Maserati Quattroporte, daagde me uit, ben er op in gegaan.
Een auto van 185.000 Euro met 300 PK! (Opgezocht).
Reed me bij een stoplichtsprintje niet los. Heb 'm laten gaan bij 140 km/u, moest opletten voor de invorderingsgrens, nietwaar? :-p)
Welkom, zou jij jezelf niet eerst eens voorstellen ? :P
 
Laatst bewerkt:
nieuwe gebruikers

Vrijdagavond in den haag stond ik naast een golf station geloof ik. Raampje open, papa erin met kind ernaast voor zo ver ik kon zien.
Was zelf in de mood dus was een klein beetje met me gas aan t spelen, net de hele dag op de beurs gelopen :)
Begint die papa naast me ook met ze gas te spelen, dus ik gooi me gas even open tot 7k.
:) vanuit de vw, gevolgd door weer een dot gas.
Toen het stoplicht op groen sprong heb ik ze maar getrakteerd op een mooi geluidje, de vw was trouwens nergens meer te bekennen O-)
 
Een Maserati Quattroporte, daagde me uit, ben er op in gegaan.
Een auto van 185.000 Euro met 300 PK! (Opgezocht).
Reed me bij een stoplichtsprintje niet los. Heb 'm laten gaan bij 140 km/u, moest opletten voor de invorderingsgrens, nietwaar? :-p)


Als hij jou niet los reed bij een stoplichtsprint, dan hoop ik dat je niet meer dan 25kw aan power tot je beschikking had.
Met een Honda met meer dan dat zou je hem los hebben moeten rijden.
 
Welkom, zou jij jezelf niet eerst eens voorstellen ? :P

Hm, zal ik een beetje doen:
Man, motorervaring: 36 jaar, ouwe knar dus, of ervaren rijder. :]
Motoren: JAWA350 Californian, Honda CB350F, Suzuki GS550, Kawasaki Z750.
Nu dus een Honda CB500S
Nee, het is (natuurlijk) geen 25 KW, gewoon iets van 60 paardjes.

Oh ja, de Maserati 0-100 in 5,4 seconden, volgens mij is dat voor een CB500S ook de tijd bij een matige sprint, hij was nog niet warm, net de eerste rit na de winter dus niet meer dan 7000 tpm gedraaid, kan harder.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan