Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

Ik hoorde afgelopen weekend een ervaring waarbij ik dacht: Dat wordt je dood, denk ff aan je kinderen. Op een 60-weg over een doorgetrokken streep voor een bocht 6-8 auto's inhalen en doortrekken tot 225km/u. En daar later niet het gevaar van inzien als de rest van de groep navraagt of je wel goed in je bovenkamer bent (ze reden met een familiegroepje)
Blijkbaar kon het daar? Ik vind het altijd moeilijk om daar iets over te oordelen aangezien ik er niet bij geweest ben. Door mijn werk weet ik inmiddels wat wel en niet kan en veel mensen zouden mij voor gek verklaren. Maar geloof me, als het niet kan/kon dan doen wij (mijn collega's en ik) het niet.
 
Vanavond één of ander letteijk vierkant model, verlaagd, met amerikaans ? kenteken. Trok netjes op, was de eerste twee stoplichten echter geen partij tegen de CB. Tot er een Tesla roet in het eten kwam gooien.

Leek op een Multipla dat ding, maar dan vierkanter. Geblindeerde ruitjes, ledverlichting. Lelijk als je ' t mij vraagt! Wat was het?
 
Gisteren voor het eerst sinds corona weer ww-verkeer gereden op de motor en op de terugweg twee keer naast een Tesla gestaan. De eerste liet mij eerst wegrijden en knalde mij daarna via de binnenbocht afsnijdend over meerdere rijstroken echt hard voorbij. Dit was de afrit A12 richting Waterlinieweg voor degenen die daar bekend zijn.

Daarna een stoplicht, daar stond er een auto naast mij een beetje naar voren te kruipen, maar ik had niet in de gaten dat dat een Tesla was. Ik trok normaal vlot weg en die tesla ging volle bak voor mij uit, die zag ik niet aankomen en hij had me dus te pakken. Ff doortrekken tot de derde versnelling en toen zag ik in m'n spiegels dat die eerdere tesla vlak achter mij zat en ook meedeed met ons.

Ik zat al een tijd te hopen op een sprintje tegen een Tesla maar had toch iets beter moeten opletten want die tweede had ik misschien kunnen hebben als ik een beetje beter m'n best had gegaan.
 
Vanavond één of ander letteijk vierkant model, verlaagd, met amerikaans ? kenteken. Trok netjes op, was de eerste twee stoplichten echter geen partij tegen de CB. Tot er een Tesla roet in het eten kwam gooien.

Leek op een Multipla dat ding, maar dan vierkanter. Geblindeerde ruitjes, ledverlichting. Lelijk als je ' t mij vraagt! Wat was het?
Enige wat ik me met die omschrijving kan bedenken is een Kia Soul, maar of die nou zo hard willen?
 
Die Kia is nog relatief rond! Dit was echt een scherp gesneden vierkant geval. Zoeel voorop als achterop. Vierkante ledverlichting rondom. Lèllek ding.

Ik denk dat het een Honda n-box slash was.
 
Laatst bewerkt:
Die Kia is nog relatief rond! Dit was echt een scherp gesneden vierkant geval. Zoeel voorop als achterop. Vierkante ledverlichting rondom. Lèllek ding.

Ik denk dat het een Honda n-box slash was.

Daihatsu Materia?

liwyu7zbngnt_800.jpg
 
Blijkbaar kon het daar? Ik vind het altijd moeilijk om daar iets over te oordelen aangezien ik er niet bij geweest ben. Door mijn werk weet ik inmiddels wat wel en niet kan en veel mensen zouden mij voor gek verklaren. Maar geloof me, als het niet kan/kon dan doen wij (mijn collega's en ik) het niet.
Dan ben ik we benieuwd wat voor werk je dan doet?
 
Vanavond één of ander letteijk vierkant model, verlaagd, met amerikaans ? kenteken. Trok netjes op, was de eerste twee stoplichten echter geen partij tegen de CB. Tot er een Tesla roet in het eten kwam gooien.

Leek op een Multipla dat ding, maar dan vierkanter. Geblindeerde ruitjes, ledverlichting. Lelijk als je ' t mij vraagt! Wat was het?
Scion xB?
 
een beetje motorfiets trekt een tesla er zo uit lijkt mij , wellicht niet de eerst 50 meter maar ik weer zeker dan mijn SV650 harder trekt dan een tesla tot +- 150km/h

Walgelijke e-auto's :r:r
 
een nieuwe SV-650 doet

0–60 mph (0–97 km/h)3.20 sec[12]


het is mogelijk maar dan moet je een goede rijder zijn (wat ik niet ben :+ )
 
Tesla reed me eruit bij een verkeerslicht eergisteren, vervolgens moest hij achteraan aansluiten bij het volgende stoplicht waarbij ik hem vervolgens voorbij reed en vooraan stond bij het stoplicht, dacht op dat moment, dan rij je nog zo hard en kan je snel optrekken, tussen het verkeer door lukt je niet :p, voor de rest is niemand me nog voorbij gekacheld op een politieauto na met zwaailichten,
 
Sportmotor die naast me stond bij het stoplicht (haakse bocht, dan meteen korte invoegstrook naar snelweg) dacht wel voor m'n Monstertje te kunnen invoegen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan