Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

Vanmorgen kwam er een Poolse Iveco links naast me staan met een stel petjes erin. Die stond daar een partij met z'n gas te spelen. Toen ik de koppeling liet opkomen was ik hem al kwijt...
 
In mijn eigen koekblik toch vaak sprintjes tegen Golfjes, maar ook de wat kleinere Audi's en BMW 3-series.

Verrassend genoeg is het meeste winbaar met mijn Kia van 1.1L :)


Op de motor nog niets tegengekomen, maar dat kan nooit lang duren.
 
Laatst bewerkt:
In mijn eigen koekblik toch vaak sprintjes tegen Golfjes, maar ook de wat kleinere Audi's en BMW 3-series.

Verrassend genoeg is het meeste winbaar met mijn Kia van 1.1L :)


Op de motor nog niets tegengekomen, maar dat kan nooit lang duren.

Maar dan zijn ook wel heul erg snel.
Vooral de rode Kia's :Y



Hint: MOTOR forum hint hint..... ;)
 
Kak-knulletje in mini cooper s.

Toch weer laten verleiden. Ik wil zo graag eens volwassen worden...

Makkie trouwens.
 
Een Mercedes E AMG, lekker vlot maar niet vlot genoeg :P Ook een keer tegen een opgefokte? Nissan Skyline R33 gesprint, deze was erg snel en ging zo goed als gelijk op van af 100+ :o
 
Mijn Kia is blauw, maar met een rode gaat het dus nog beter? :+

Nee, serieus, ik snap de hint. Maar met de motor vreemdgenoeg nog niets tegengekomen...

Ik in die 2 jaar dat ik rij ook nog niet echt. -O-
Ooit 1 keer een mazda 323f. :Y

Maar dat was wel voor de start al oneerlijk, want die jongen had zijn pet zo raar op dat ik me afvraag hoe hij überhaupt het stoplicht op groen heeft zien kunnen springen :+
 
Hier en daar een BMW of een Audi. Je ziet ze dan alvast een beetje gas geven voordat het licht groen wordt. Maar ze zijn en blijven kansloos, zelfs tegen een Diversion.
 
In Deventer tegen een mercedes C nogwattes diesel.
Dikke zwarte wolken wat dat ding uitbraakte om maar enigzins in de buurt te blijven.
We reden voor het politiebureau langs, dus ik heb het een beetje rustig gehouden omdat ik ook met open pijpen rondreed.

Holterweg :] Blijven doen, maakt mijn avond op het balkon weer prettig :Y
 
het topic leeft nog *O*


afgelopen vrijdag, a6 richting almere

een maserati, type weet ik niet :+ zo'n nieuwe iig :9
waren 2 vrachtauto's die elkaar aan het inhalen waren, met daarachter een mini koekblikje, type punto of corsa
daarachter de maserati, daarachter ik

vrachtwagen aan de kant, koekblikje aan de kant, en aangezien ik hem al 30 keer in zijn achteruitkijkspiegel zag kijken, wij beide VOL op het gas *O*

kon mooi op gelijke afstand blijven :] inhalen was wss net wat teveel gevraagd geweest
damn wat ging dat lekker snel

toen kwamen de auto's alweer snel (met 200km/u _O- )
dus beide van het gas af, maserati naar rechts, ik ernaast, beide sportief duimpje omhoog

nice! *O*
 
het topic leeft nog *O*


afgelopen vrijdag, a6 richting almere

een maserati, type weet ik niet :+ zo'n nieuwe iig :9
waren 2 vrachtauto's die elkaar aan het inhalen waren, met daarachter een mini koekblikje, type punto of corsa
daarachter de maserati, daarachter ik

vrachtwagen aan de kant, koekblikje aan de kant, en aangezien ik hem al 30 keer in zijn achteruitkijkspiegel zag kijken, wij beide VOL op het gas *O*

kon mooi op gelijke afstand blijven :] inhalen was wss net wat teveel gevraagd geweest
damn wat ging dat lekker snel

toen kwamen de auto's alweer snel (met 200km/u _O- )
dus beide van het gas af, maserati naar rechts, ik ernaast, beide sportief duimpje omhoog

nice! *O*
Bij het hernemen zijn die machines wat beter heb ik al mogen ervaren.
 
Leuk topic :)..

Toevallig dit weekend. Op een weg waar je 50 mag. 2 verkeerslichten voor linksaf, rechtse baan vol met auto's, links leeg. Ik kom aanrijden toen het al even rood was. Dus ik pak de linkse baan. Op het moment dat ik bijna stil sta wordt het groen. Staat er vooraan een Mercedes (geen idee welk type want heb alleen zijn voorkant gezien in mijn spiegels). Dus ik geef gas, maar na een meter of 5 gaat de bocht naar links en ga je over op een 80 km weg. Als je links af de bocht uitkomt gaat de bocht na 50 m weer naar rechts. (Vanaf Den Bosch, stoplichten linksaf richting Hedel/Kerkdriel, stukje voor Treurenburg).

Anyway, die Mercedes trekt hem goed door en ik dacht, ik wil er voor!! Niet voor de race, maar gewoon omdat ik niet verwachte dat die Mercedes perse voor mij wilde. Dus ik flink op het gas (en die Mercedes dus ook), maar die bocht naar rechts was toch iets te scherp voor mij. De Mercedes duwde me bijna van de weg af (beginnende bestuurders foutje: niet ver de bocht door kijken, dus werd naar buiten gedreven). Uiteindelijk kwam ik er voor. Of hij me ervoor liet of dat ik sneller was, geen idee. Ik was op dat moment veel meer met die bocht bezig!! Ging gelukkig maar net goed.

Volgende sprintje doe ik niet meer in een bocht :P ..
 
Een porsche :P ! Blijkbaar is zo'n ding met flippers er niet uit te rijden met een 600 4cilinder op 25kw :) ! Was er al bang voor, maar toen was ik niet meer zo stoer! :(
 
In 2011 op de dijk tussen stichtse brug en centerparks, ik op kawa zx6r. Voor mij Audi R8 en vlak achter me mini cooper s John cooper s works met 216 pk! Audi vloog weg en was ik kwijt aan het eind van de dijk. En de mini kon ik afschudden, maar nog tot aan Harderwijk door geracet met die dwaas in die mini! Op de A28 bij Harderwijk met z'n 2en naast elkaar met 200 plus door de bocht zij aan zij! Was mooie race
 
Ferrari F430 en een Audi RS6

Gelukkig, voor mij, stonden er verderop stoplichten (had het anders niet gered) en de RS6 kon ik bijhouden maar niks over om erover heen te gaan.

De Ferrari was trouwens wel een bruut geluid, hoorde mijn eigen motor niet eens meer. Wat een brul/gehuil kwam eruit. :}
 
Ik kan wel merken dat mensen opgewonden raken van een open uitlaat.
Met mijn CBF heb ik in twee jaar welgeteld 2 sprintjes gehad. En dat getal heb ik in een half jaar (incl. winter) al met mijn KTM verbeterd.

Maar het zijn allemaal jonge petjes of iets oudere leaserijders die zich willen bewijzen. Ik wil wel een keer tegen een rappe Porsche oid.
 
van de week een BMW M6 bij het stoplicht. Ik was op de XT dus bij voorbaat geen schijn van kans dus de rollen waren omgedraaid.

Gaf even een dot gas met die eenpitter en hij reageerde met een mooie jank van de V10 in die kar :)
Ff vol gas naar het volgende stoplicht, dat ik uiteraard dik verloor. Stonden we daar voor rood, doet ie z'n raampje omlaag: "Lekker geluidje! BRAAAAOOOP! Heb zelf een KTM ;) "

Leuk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan