Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

ooit genadeloos afgeslacht bij een een stoplicht tegen een prachtige Ferrari met een vol terras aan toeschouwers. -O- Was wel op mn oude zxr750 dus die mensen herkennen me niet meer! Ik zou het graag nog eens proberen alleen dat wel op mn mille! })
 
Deze was het alleen geel met italiaans vlagje over de motorkap! Maar hij maakte een machtig geluid!
full
 
een hyundai i30 blue edition. bij het eerste lichtje had ik niet door dat hij onwijs gas aan t geven was omdat mijn muziek te hard stond :')

ik was wel elke keer sneller bij het volgende stoplicht, maar de eerste 20 meter was hij/zij sneller weg .. :')

toen ik de 3e keer had gewonnen gas teruggenomen en netjes 80 gaan rijden, komt ie met 150 voorbij zeilen :p
 
Vanmiddag de strijd aangegaan met een Audi A8L met W12 motor.

Stonden voor het stoplicht naast elkaar met nog 2 auto's voor ons.
Toen die later opzij waren gegaan vanaf 80 het gas erop, maar was tog niet echt bij te houden op een 35kw xj6 -O-

Ging dezelfde kant op als ons, toen we ieder een andere kant opgingen kregen we tog nog even een duimpje om hoog:)
 
Kan me ook niet voorstellen dat je op een ER6 (staat verder niet bij welke fiets, dus ga ik daar maar vanuit) je een S8 bij kan houden.

6's zijn echt enorm leuke fietsen en voor een Er aardig rap, maar op de snelweg zal die Twin toch echt te kort komen om die S8 bij te houden.

M'n vrouw rijdt een ER6-N.
Ik rij een B-King. }) (Ik zei toch al: heerlijk zo'n compensatie kanon!)
 
Laatst bewerkt:
Nog niet geprobeert tegen een auto, maar ik reed laatst tussen de auto's door naar voren werd het ineens groen. Dus ik automatisch een dot gas gegeven en voor ik er erg in had reed ik op één wiel het kruispunt over. Doodeng, Ik kijk volgende keer wel uit!

Oh, dat was met een Blackbird welke ik nog niet zo lang heb.
 
Nog niet geprobeert tegen een auto, maar ik reed laatst tussen de auto's door naar voren werd het ineens groen. Dus ik automatisch een dot gas gegeven en voor ik er erg in had reed ik op één wiel het kruispunt over. Doodeng, Ik kijk volgende keer wel uit!

Oh, dat was met een Blackbird welke ik nog niet zo lang heb.

Herkenbaar. Reed zaterdag met mijn oom een rondje door zaltbommel en hij schat de situatie in en gaat vol gas langs de auto's zo langs het stoplicht op. Ik niet zo goed ingeschat en ook er langs nog net even in zijn 1 vol gas en het wieltje kwam ook omhoog door middel van gas dicht wegens klein schrikmomentje en toen weer gas erop. :X

onervaren beter volgende keer maar op letten maar je leert ervan beter inschatten :$

Tevens keertje tegen een toyota supra maar dat was niet veel tot en met 200 toen vond ik het wel goed en hij ook blijkbaar -O-
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag onderweg naar lekdijk,

Stond er een Porsche cabrio nogiets(heel oud model) bij het stoplicht, ging netjes op de linker rijbaan staan, niet gasgeven ect ivm standaard uitlaat,
stoplicht springt op groen en die gast gaat er vandoor, ik hield hem niet bij met mijn 25kw brommert -O-
 
Laatst bewerkt:
Hmm ben zelf nog niet echt "dikke" auto's tegen gekomen naast me, die me er proberen uit te trekken. Meestal zijn het de lokale petjes met bijpassende golf die het proberen:P! 100% fun.
 
gisteren werd ik op de weg tussen nederweert en helmond,langs het kanaal, op volle acceleratie geklopt door een aston martin,hij liep duidelijk bij me weg.Mijn brommer is een moto guzzi griso 1200 8v

Wat een power heeft zon aston zeg!
 
Kalende man met dochtertje in fantastische ford cobra volgens mij. Ik reed weg op mijn 1200 bandit, heb hem net een maand. Schrok een beetje van mijn eigen acceleratie in de eerste versnelling. Daardoor schakelde ik langzaam naar zijn twee. Toen kwam de cobra machtig voorbij gebulderd. Heerlijk geluid! Helaas sprong volgend stoplicht voor mij op rood en kon hij er met oranje doorheen.
 
Een gepimpte Alpha met 2 jonge jochies erin. Ik stond ernaast met mijn lesmotor en hoorde in mijn oortje: pak ze maar hoor :-) Dus dat deed ik.

Vonden ze niet zo leuk ;-) Ze kwamen mij 2 km verderop voorbij met 180 waar je 70 mag :-P
 
vandaag kwam ik een links-plakkende alfa mito tegen op de A1 tussen deventer en hengelo, op dat 130 stuk bleef hij alsnog volhardend links rijden. Toen ging ik er maar rechts langs (was om 1 uur s'middags, weg aardig leeg).
Dus ik ging wat meer op het gas, en toen viel het me op dat hij nog steeds achter me zat. Het was rustig, dus ik ga gewoon weer naar rechts, en toen ging hij proberen in te halen... nja, ik liet hem wat naar me toe komen. en elke keer als hij dichtbij kwam, wat gas bij :).
Rond rijssen ging hij achter me, en de snelweg weer af, hij zat wel veel in zichzelf te praten :P
 
Een gepimpte Alpha met 2 jonge jochies erin. Ik stond ernaast met mijn lesmotor en hoorde in mijn oortje: pak ze maar hoor :-) Dus dat deed ik.

Vonden ze niet zo leuk ;-) Ze kwamen mij 2 km verderop voorbij met 180 waar je 70 mag :-P

dat hoor ik na al die jaren nog steeds in mijn oor!!
dat stemmetje "grijp ze! je kan er wel langs! gewoon gassen!!"
volgens mij gaat dat nooit meer weg.. :+
 
Laatst tegen een porsche op me 25kw fiets, ik draaide me gas maar dicht toen hij erlangs kwam :( ! Toch wel even me duimpje op gestoken en al ja knikkend liet hij mij het tweede stoplicht winnen :P ! Maar dat is niet leuk winnen, ik wil winnen omdat me brommert het kan.

Vorige week nog een Seat Ibiza dieseltje, en vol piepende bandjes trok die weg. Heerlijk als je dan op je 25kw fiets op half gas sneller bent.
 
Vorige week zondag een paar van die automeeting lui, stoer gas geven voor het stoplicht en dan toch even eigenwijs vooraan gaan staan en laten zien dat ik sneller ben!
 
Gisteravond heb ik een leuke ervaring gehad met de bestuurder van een BMW 5 serie touring. Ik stond achter hem bij het stoplicht op de linker van 2 banen rechtdoor. Bij groen ging hij er erg rap vandoor en ik haakte bij hem aan. Toen hij naar rechts ging kon ik langs hem rijden waarop hij al bewonderend naar mijn motor keek.
Helaas kwam er een kruising met flitskast aan dus moesten we allebei rustig aan doen, maar eenmaal de kruising over kon het gas erop bij beiden. Ik ben even naast hem blijven rijden, tot een tunneltje waar ik flink gas gaf.
Bij het volgende kruispunt kreeg ik een duimpje van de BMW bestuurder en een brede glimlach. Ook leuk om mee te maken.
 
Vandaag

Als je richting de A27 gaat vanuit Maarssen komend is er 3km lang een rechte 70 weg met grote rotondes. Ik had mezelf naar voren bij een stoplicht gewurmd en de Golf links van mij vond het leuk om een wedstrijdje te doen. Als ik tussen twee rijden koekblikken sta dan trek ik iets harder op dan normaal om snel weg te zijn. Deze vent wou kennelijk gaan racen.

Groen licht en ik trek wat snel weg, hup de rechterbocht in en ik zie dat de Golf vlak links naast me rijdt met precies hetzelfde tempo. Ik was niet van plan om te gaan racen maar het was nu wel heel duidelijk geworden wat ie wou. Ik wil alleen maar ver weg van al die kutdingen met hun kutbestuurders blijven.

Dus ik een stevige dot gas erbij en hard de links-rechts combinatie in dat de tweede helft van de rotonde uitmaakt. Kutgolfje nergens te zien. Mooi zo, dat wou ik bereiken.

Serieus, sommige mensen en hun kleine piemels... Ik zie vrouwen zich nooit tot deze trieste praktijken verlagen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag

Als je richting de A27 gaat vanuit Maarssen komend is er 3km lang een rechte 70 weg met grote rotondes. Ik had mezelf naar voren bij een stoplicht gewurmd en de Golf links van mij vond het leuk om een wedstrijdje te doen. Als ik tussen twee rijden koekblikken sta dan trek ik iets harder op dan normaal om snel weg te zijn. Deze vent wou kennelijk gaan racen.

Groen licht en ik trek wat snel weg, hup de rechterbocht in en ik zie dat de Golf vlak links naast me rijdt met precies hetzelfde tempo. Ik was niet van plan om te gaan racen maar het was nu wel heel duidelijk geworden wat ie wou. Ik wil alleen maar ver weg van al die kutdingen met hun kutbestuurders blijven.

Dus ik een stevige dot gas erbij en hard de links-rechts combinatie in dat de tweede helft van de rotonde uitmaakt. Kutgolfje nergens te zien. Mooi zo, dat wou ik bereiken.

Serieus, sommige mensen en hun kleine piemels... Ik zie vrouwen zich nooit tot deze trieste praktijken verlagen.



herkenbaar _O- _O- *D
 
een hyundai i30 blue edition. bij het eerste lichtje had ik niet door dat hij onwijs gas aan t geven was omdat mijn muziek te hard stond :')

ik was wel elke keer sneller bij het volgende stoplicht, maar de eerste 20 meter was hij/zij sneller weg .. :')

toen ik de 3e keer had gewonnen gas teruggenomen en netjes 80 gaan rijden, komt ie met 150 voorbij zeilen :p

ecobakken, :')

daar moét je gewoon van winnen, [als ie wil racen dan] al is het maar om een precedent te scheppen }) })



;)
 
Laatst bewerkt:
Dus ik een stevige dot gas erbij en hard de links-rechts combinatie in dat de tweede helft van de rotonde uitmaakt. Kutgolfje nergens te zien. Mooi zo, dat wou ik bereiken.

Serieus, sommige mensen en hun kleine piemels... Ik zie vrouwen zich nooit tot deze trieste praktijken verlagen.

De meeste vrouwen hebben dan ook geen piemel :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan