Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

Als het gaat om de prijs prestatie doet een Ford Ka van tig jaar oud het dus best goed aan het stoplicht... :+
Een oude Ka is misschien wel duurder dan een Tesla. Als ZZPer kon je belachelijk veel subsidie en belastingvoordeel voor een Tesla krijgen. Zoveel zelfs, dat je 'm na een tijd met winst kunt verkopen. De belastingregels zijn aangepast, maar voor de wagens die in 2014 aangeschaft zijn gelden diezelfde regels nog steeds.
 
vandaag met een vrij nieuwe Maserati GranTurismo gespeeld.

Ik kwam achter hem te zitten op de snelweg.
Het was vrij druk op de weg, maar wanneer er een vrij stuk was, ging het gas er flink op.

Moest flink poken om bij te blijven.
 
Pasgeleden een Lambo Aventador tegengekomen en had het idee dat ik op een scooter zat zo snel was dat ding uit het zicht. En dan helaas niet in mijn spiegels.

De beste man zat al een tijdje wat te gebaren en ik had er al op gereageerd dat ik het toch moest gaan afleggen, maar toen kwam het kleine jongetje in me naar boven en werd ik volgens verwachting even flink op mijn plek gezet :+ .

Van 0 tot 100 zou een Tuono gen 2 gelijk op moeten gaan met de Aventador maar beide zullen moeite hebben alle PK's op het asfalt te krijgen denk ik, eenmaal op gang denk ik dat je met menig motor het aflegt tegen dergelijke monsters!
 
Laatst bewerkt:
Van 0 tot 100 zou een Tuono gen 2 gelijk op moeten gaan met de Aventador maar beide zullen moeite hebben alle PK's op het asfalt te krijgen denk ik, eenmaal op gang denk ik dat je met menig motor het aflegt tegen dergelijke monsters!

Even uitgaan van de "langzame" versie doet zo'm Lambo van 0-100 2,9seconden. Dat ga ik echt niet redden op de Tuono.

we vertrokken trouwens vanaf een 60KM/U (reden even zachter op de snelweg omdat er weer iemand zicht ertussen moest duwen. Ik kan je zeggen dat je dan niets in te brengen hebt.
 
Eindelijk is het mij overkomen. Ik reed met het CB-1tje (400 cc) in de buurt van loosdrecht. Bij een stoplicht stond er een Audi-station naast me met een patserig type achter het stuur. Ik moest zowaar mijn best doen om hem voor te blijven! Ik had geen zin in aandacht van de hermandad of post uit Leeuwarden en liet de snelheid daarna weer netjes afzakken vervolgens kwam hij me voorbij. Op de achterkant geen getallen of typeaanduiding, wel uitlaten aan beide zijdes.
 
Alweer 'n jaar of 15 geleden probeerde iemand met z'n Subaru Impreza WRC mij bij te houden. Lukte 'm maar net aan, terwijl ik op een (absoluut geen snelle) XJ600 reed.
 
BMW M3, nieuw model, redelijk getuned (uitlaat, gechipt?)
In het blauw met een gepersonaliseerd nummerplaat (dus zal wel veel geld in de auto gestoken hebben :P)
Hij hield mij bij (maar hield zich sowieso in), tot aan 156km, dan kon mijn motortje niet meer verder.
Maar nog steeds ben ik sneller vooraan bij het stoplicht dan hem :')

Zo ben je niet veel met je dikke BMW :P (maar toch snelle bak)
 
Eind vorig jaar nog een paar leuke sprintjes gehad tegen een BMW M3 F80

LYqUqIG.jpg


Die M3 loopt toch wel geweldig goed, al moest ie t volledig afleggen tegen mn motor.
Deze M3 is door M-power in Munchen nog eens onder handen genomen (oa begrenzer er af) en loopt ongeveer 275.
Dat was dus ff flink gas bij geven toen ik zo rond de 250km/h op hem aan t wachten was en hij met 270 weer langs kwam klappen.

Tot nu toe het meeste moeite moeten doen met deze auto van alle sprintjes tegen autos die ik gehad heb.

Meerdere sprintjes gedaan, van 50 tot 200, 100 tot 200, 100 tot top enz.
ps. auto van mn zwager, dus dat maakt t wat makkelijker met afspreken ;)

Zo op de Duitse snelweg toch wel wat veiliger voor het rbw.
Helaas hier in de omgeving bijna nooit sprintjes tegen andere :(
 
Gisteren een wedstrijdje gedaan met een tesla model s 85D, dat was toch wel erg spannend, zeker de eerste seconde stuift zo'n elektra auto ervandoor ik zat wel voordat ik de 100 aantikte weer voor.
Dit was eigenlijk de enige keer dat ik echt dacht dat ik zou verliezen :N
 
Vaak genoeg het standaard golfje incl bijpassende bestuurder gehad die dacht dat hij mij er uit kon trekken,
laatst dan toch verloren van een BMW E30 M3 incl turbo die mij driftend voorbijkwam wat een feest was dat haha. :9

Maar gelukkig kom ik met de Ducati SuperSport 600 een beetje vooruit inplaats van de Cagiva mito SP525 '125'. :+
 
Vandaag in een bocht vanaf stoplicht probeerde een hybride SUV mij eruit te rijden, of eraf, want hij had mijn halve rijstrook nodig om zn bocht te nemen (ik zat in de buitenbocht, op de andere strook). Wat een mafkezen heb je toch.
 
Ik probeer regelmatig met mijn plugin hybrid (Chevrolet Volt) motoren eruit te trekken, lukt ook nog wel eens _O-
 
Ik probeer regelmatig met mijn plugin hybrid (Chevrolet Volt) motoren eruit te trekken, lukt ook nog wel eens _O-

Het ging mij ook niet om dat hij sneller weg was geweest ja/nee, want ik was gewoon relaxt aan het toeren. Maar dat zo'n gek dan wegstuift bij het stoplicht en mij bijna aantikt omdat hij zo nodig mijn strook nodig heeft, vind ik gewoon echt niet kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan