VluggeJapiee
MF'er
- 8 feb 2019
- 220
- 27
hebben we het nog steeds over mijn cb1000r ?Je weet niet wat je afslaat, afgevuurd door een kanon...
Of op jou GT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hebben we het nog steeds over mijn cb1000r ?Je weet niet wat je afslaat, afgevuurd door een kanon...
cb1000r he, die is redelijk laag..nakedDat zijn die hoge hekken. Met een R1, wat uiteindelijk de nieuwe FZR1000 is hou je in 4 versnellingen het voorwiel niet aan de grond
De FZR1000 is minstens, qua zit, 10 centimeter lager dan de 600's. Op het rechte eind kneedown is ook een ding
Gaat met een gewone motor ook hoor, vóór de drempel gaan rechtstaan, maar niet helemaal, dus met je benen in "schaarstand", en hoppa, derover! Alleen verassend bij derempels die een steile hoek hebben (te steil om reglementair te zijn in B, maar toch aangelegd worden), want dan komt je achterwiel wel eens van de grond
Het gebeurt wel eens in de bebaouwde kom, een of andere dikke bak achter me aan het oushen, rijdt uiteindelijk voorbij, en gaat verserop weer in de remmen voor een drempel, en dan, ja je ziet het al, hoppa, er weer langs, zit die weer eeen tijd achter je te pushen
Al geef ik er tegenwoordig toch de voorkeur aan die kwieten liever vóór mij te houden dan achter mij, hun lontje zou maar eens te kort zijn ...
Vooral degenen in een dure cabrio:Helemaal met je eens. Blijft toch altijd leuk om die mensen met dikke auto's jouw achterlicht te laten zien
Vooral degenen in een dure cabrio:
Man met blouse, roze trui er overheen gehangen waarvan de mouwen als sjaal gebruikt worden. Burberry petje op. Zonnebril op.
Geblondeerde vrouw c.q. blonde meid er naast.
En dan komt Zenuwlijer er naast staan en denkt de man: "Hahaha, ouwe bling bling chopper.."
En vervolgens draai ik het gas van de Vmax open.
Yep. Thanks.Hahaha, jij snapt het! Mooie fiets trouwens! (ik ga er van uit dat die op die profielfoto van jou is)
Heb ik tegenwoordig geen last meer van,niemand wil een sprintje trekken tegen een suffe GoldwingDaarom ben ik nooit degene die het sprinje begint, maar wel degene die em wint
Ja maar ik heb een 1500,blijkbaar is de aanblik op de zijkant van 1500/6cilinder genoeg om het maar te laten.Ik heb ze wel meegemaakt hoor... Had zelf nog geen motor, en een weekend de GL1100 van een maat geleend. Toch wel een paar keer gehad dat mensen probeerden sneller weg te zijn met de auto. Je moet wat meer je best doen, maar zo'n 1100 is nog best rap van zn plek te krijgen ondanks het gewicht.
De bekende route naar de Abdij van Maredsous!Mischien tegenover gestelde, ik heb leuk gereden achter een Porsche koekblik op de N971 in Belgie. Mooie weg, inhalen gaat nauwelijks. Eerst achter andere motorrijjders, lieten me netjes voorbij, dan gat dicht gereden met de Porsche. Een 4x4, powersliding uit elke bocht. Reed mooi en relatief veilig elke bocht in. Hand signalen gegeven zodat hij wist dat ik er niet voorbij zou proberen te gaan. Mooi totdat de Porsche vast zat in verkeer. Later gestopt, Porsche ook, en nog even gesproken in mijn beste frans.
Eens de tegenpartij boven de 500pk heeft, hebben we het meestel wel gehad met de motor.Afgelopen weekend voor het eerst een serieuze kandidaat gehad. Een gele uitvoering van onderstaande:
Volgens de vrienden van het RDW heeft deze Ferrari f12 een catalogusprijs van €416.000, 737 PK. Bizarre cijfers.
Ik reed achter hem op de snelweg, in een treintje van voertuigen. Toen het gaatje daar was ging het gas er bij beiden op. Nou weet ik niet of het gas vol open werd getrokken, maar ik deed dat wel. En nog altijd liep de Ferrari (bescheiden) uit. Geweldig apparaat!!
Ik zou, als ik daarnaast sta aan een verkeerslicht, alvast afslaan bij groen, kwestie van mezelf te beschermen tegen een nederlaagEen aantal maanden geleden kwam ik een kunstenaar genaamd Joseph Klibansky tegen op de A1. Hij reedt op dat moment in zijn Mclaren 720s.... mooie bak! Vooral de achterkant.. meer kreeg ik niet te zien op de RC8
Precies, is mijn ervaring ook tov mijn 100pk motorfietsen...Eens de tegenpartij boven de 500pk heeft, hebben we het meestel wel gehad met de motor.
Tenzij het een vrachtwagen is natuurlijk
Ik zit in dezelfde "klasse", mijn motor heeft 93pk, net als 5 van mijn eerdere motoren dat ook hadden.Precies, is mijn ervaring ook tov mijn 100pk motorfietsen...
Met 200pk motoren heb ik geen ervaring, zou best een s1000rr of panigale v4 willen proberen maar verder....
Tegen de meeste gezinsbakken lukt het nog steeds vlotjes, als het maar geen tesla is.
Precies, is mijn ervaring ook tov mijn 100pk motorfietsen...
Met 200pk motoren heb ik geen ervaring, zou best een s1000rr of panigale v4 willen proberen maar verder....
Tegen de meeste gezinsbakken lukt het nog steeds vlotjes, als het maar geen tesla is.
Heb er 2 gehad 1 liep 264 op de gps en de andere 268 echte km,s en met een muis in motorpak zal dat nog een stukAch met een oude en zware yamaha fzr1000 met ooit eens 146pk rij je na 402mtr en net geen 11 seconden ruim 200km/u.
Na 201mtr al 160km/u.
Zijn echt niet veel koekblikken die die cijfers halen.