Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

Dat zijn die hoge hekken. Met een R1, wat uiteindelijk de nieuwe FZR1000 is hou je in 4 versnellingen het voorwiel niet aan de grond

De FZR1000 is minstens, qua zit, 10 centimeter lager dan de 600's. Op het rechte eind kneedown is ook een ding
cb1000r he, die is redelijk laag..naked
 
Gaat met een gewone motor ook hoor, vóór de drempel gaan rechtstaan, maar niet helemaal, dus met je benen in "schaarstand", en hoppa, derover! Alleen verassend bij derempels die een steile hoek hebben (te steil om reglementair te zijn in B, maar toch aangelegd worden), want dan komt je achterwiel wel eens van de grond _O-

Het gebeurt wel eens in de bebaouwde kom, een of andere dikke bak achter me aan het oushen, rijdt uiteindelijk voorbij, en gaat verserop weer in de remmen voor een drempel, en dan, ja je ziet het al, hoppa, er weer langs, zit die weer eeen tijd achter je te pushen _O-

Al geef ik er tegenwoordig toch de voorkeur aan die kwieten liever vóór mij te houden dan achter mij, hun lontje zou maar eens te kort zijn ...

Helemaal met je eens. Blijft toch altijd leuk om die mensen met dikke auto's jouw achterlicht te laten zien :]
 
Helemaal met je eens. Blijft toch altijd leuk om die mensen met dikke auto's jouw achterlicht te laten zien :]
Vooral degenen in een dure cabrio:

Man met blouse, roze trui er overheen gehangen waarvan de mouwen als sjaal gebruikt worden. Burberry petje op. Zonnebril op.

Geblondeerde vrouw c.q. blonde meid er naast.

En dan komt Zenuwlijer er naast staan en denkt de man: "Hahaha, ouwe bling bling chopper.."

En vervolgens draai ik het gas van de Vmax open.
:W:W
 
Vooral degenen in een dure cabrio:

Man met blouse, roze trui er overheen gehangen waarvan de mouwen als sjaal gebruikt worden. Burberry petje op. Zonnebril op.

Geblondeerde vrouw c.q. blonde meid er naast.

En dan komt Zenuwlijer er naast staan en denkt de man: "Hahaha, ouwe bling bling chopper.."

En vervolgens draai ik het gas van de Vmax open.
:W:W

Hahaha, jij snapt het! Mooie fiets trouwens!:]*D (ik ga er van uit dat die op die profielfoto van jou is)
 
Ik heb ze wel meegemaakt hoor... Had zelf nog geen motor, en een weekend de GL1100 van een maat geleend. Toch wel een paar keer gehad dat mensen probeerden sneller weg te zijn met de auto. Je moet wat meer je best doen, maar zo'n 1100 is nog best rap van zn plek te krijgen ondanks het gewicht.
 
Ik heb ze wel meegemaakt hoor... Had zelf nog geen motor, en een weekend de GL1100 van een maat geleend. Toch wel een paar keer gehad dat mensen probeerden sneller weg te zijn met de auto. Je moet wat meer je best doen, maar zo'n 1100 is nog best rap van zn plek te krijgen ondanks het gewicht.
Ja maar ik heb een 1500,blijkbaar is de aanblik op de zijkant van 1500/6cilinder genoeg om het maar te laten.
})
 
Mischien tegenover gestelde, ik heb leuk gereden achter een Porsche koekblik op de N971 in Belgie. Mooie weg, inhalen gaat nauwelijks. Eerst achter andere motorrijjders, lieten me netjes voorbij, dan gat dicht gereden met de Porsche. Een 4x4, powersliding uit elke bocht. Reed mooi en relatief veilig elke bocht in. Hand signalen gegeven zodat hij wist dat ik er niet voorbij zou proberen te gaan. Mooi totdat de Porsche vast zat in verkeer. Later gestopt, Porsche ook, en nog even gesproken in mijn beste frans.
 
Mischien tegenover gestelde, ik heb leuk gereden achter een Porsche koekblik op de N971 in Belgie. Mooie weg, inhalen gaat nauwelijks. Eerst achter andere motorrijjders, lieten me netjes voorbij, dan gat dicht gereden met de Porsche. Een 4x4, powersliding uit elke bocht. Reed mooi en relatief veilig elke bocht in. Hand signalen gegeven zodat hij wist dat ik er niet voorbij zou proberen te gaan. Mooi totdat de Porsche vast zat in verkeer. Later gestopt, Porsche ook, en nog even gesproken in mijn beste frans.
De bekende route naar de Abdij van Maredsous! :]
Daar ook geweest? Fijne plaats als je van bier en van kaas houdt :t

Daar kan je best wel inhalen hoor O-)

Maar met een dikke Porsche voor je, voorzien van een chauffeur die weet hoe bochten te nemen met een sportieve vierwieler, dan blijf je er best achter ;)

Let wel, er wordt daar sporadisch ook wel eens geflitst he. Maar ze overdrijven er niet in, die weg en de abdij waar die naartoe lijdt trekt te veel toeristen aan, en dat hebben ze graag :P
 
Afgelopen weekend voor het eerst een serieuze kandidaat gehad. Een gele uitvoering van onderstaande:

ferrari-f12-2013-13-reg-onyx-concept-f2x-longtail-noir_6294425808.jpg


Volgens de vrienden van het RDW heeft deze Ferrari f12 een catalogusprijs van €416.000, 737 PK. Bizarre cijfers.

Ik reed achter hem op de snelweg, in een treintje van voertuigen. Toen het gaatje daar was ging het gas er bij beiden op. Nou weet ik niet of het gas vol open werd getrokken, maar ik deed dat wel. En nog altijd liep de Ferrari (bescheiden) uit. Geweldig apparaat!!
 
Afgelopen weekend voor het eerst een serieuze kandidaat gehad. Een gele uitvoering van onderstaande:

ferrari-f12-2013-13-reg-onyx-concept-f2x-longtail-noir_6294425808.jpg


Volgens de vrienden van het RDW heeft deze Ferrari f12 een catalogusprijs van €416.000, 737 PK. Bizarre cijfers.

Ik reed achter hem op de snelweg, in een treintje van voertuigen. Toen het gaatje daar was ging het gas er bij beiden op. Nou weet ik niet of het gas vol open werd getrokken, maar ik deed dat wel. En nog altijd liep de Ferrari (bescheiden) uit. Geweldig apparaat!!
Eens de tegenpartij boven de 500pk heeft, hebben we het meestel wel gehad met de motor.
Tenzij het een vrachtwagen is natuurlijk :+
 
Een aantal maanden geleden kwam ik een kunstenaar genaamd Joseph Klibansky tegen op de A1. Hij reedt op dat moment in zijn Mclaren 720s.... mooie bak! Vooral de achterkant.. meer kreeg ik niet te zien op de RC8_O-:W
 

Bijlagen

  • mclaren-720s-tailored-by-artist-joseph-klibans.jpg
    mclaren-720s-tailored-by-artist-joseph-klibans.jpg
    109,9 KB · Weergaven: 13
Een aantal maanden geleden kwam ik een kunstenaar genaamd Joseph Klibansky tegen op de A1. Hij reedt op dat moment in zijn Mclaren 720s.... mooie bak! Vooral de achterkant.. meer kreeg ik niet te zien op de RC8_O-:W
Ik zou, als ik daarnaast sta aan een verkeerslicht, alvast afslaan bij groen, kwestie van mezelf te beschermen tegen een nederlaag _O-
 
Ja idd.. heb later een keer met hem bij het stoplicht gestaan voor de a7 bij purmerend.

1. Ik had wat last van een voorwiel welke tot de 3 omhoog kwam.
2. Hij had duidelijk aan het geluid te horen launch control "geactiveerd" XD
3. Ookal speelde het bovenstaande allemaal niet mee kon ik hem nog niet bijhouden.. onwijs hoe snel dat ding van zijn plek kwam
 
Eens de tegenpartij boven de 500pk heeft, hebben we het meestel wel gehad met de motor.
Tenzij het een vrachtwagen is natuurlijk :+
Precies, is mijn ervaring ook tov mijn 100pk motorfietsen...

Met 200pk motoren heb ik geen ervaring, zou best een s1000rr of panigale v4 willen proberen maar verder....

Tegen de meeste gezinsbakken lukt het nog steeds vlotjes, als het maar geen tesla is.
 
Precies, is mijn ervaring ook tov mijn 100pk motorfietsen...

Met 200pk motoren heb ik geen ervaring, zou best een s1000rr of panigale v4 willen proberen maar verder....

Tegen de meeste gezinsbakken lukt het nog steeds vlotjes, als het maar geen tesla is.
Ik zit in dezelfde "klasse", mijn motor heeft 93pk, net als 5 van mijn eerdere motoren dat ook hadden.
Mijn eerste motor had maar 13pk :+, en eentje had er 167pk.
Bij die laatste kan je wel wat meer, dat trekt als een bom! Maar tegen 750pk en meer vrees ik er toch ook weer wat voor :P
 
Een E63S AMG hou ik ook niet bij. Die liep bij 180 nog net zo snel of sneller weg als bij 120 :+
 
Precies, is mijn ervaring ook tov mijn 100pk motorfietsen...

Met 200pk motoren heb ik geen ervaring, zou best een s1000rr of panigale v4 willen proberen maar verder....

Tegen de meeste gezinsbakken lukt het nog steeds vlotjes, als het maar geen tesla is.

Boven de 150pk moet je op een motor ook wel enige electronische hulp hebben wil je er het maximale uit halen, zeker vanaf stilstand.

Laatst ff stukje tegen een rs5 vanaf stoplicht gedaan. Bleef em voor, maar met vol wegtrekken begon mn achterwiel al te slippen en het voorwiel ging de lucht in en ik heb maar 145pk/120nm op het achterwiel.

Die moderne bakken met 4wd en launch control zet je in drive, gaspedaal op de grond trappen en de rem loslaten. Weinig skills voor nodig, maar wel leuk speelgoed.
 
Ach maak jullie niet zo druk,met mijn 10pk motorfietsje was iedere auto mij te snel af,
daarnaast heb ik ook een 200pk motor gehad en ben je bijna iedere auto te snel af,het is allemaal een kwestie van genoeg vermogen hebben. :Y
Een feit is wel dat voor pk/kosten verhouding niet 1 auto je verslaat
;)
 
Ach met een oude en zware yamaha fzr1000 met ooit eens 146pk rij je na 402mtr en net geen 11 seconden ruim 200km/u.
Na 201mtr al 160km/u.
Zijn echt niet veel koekblikken die die cijfers halen.
 
Ach met een oude en zware yamaha fzr1000 met ooit eens 146pk rij je na 402mtr en net geen 11 seconden ruim 200km/u.
Na 201mtr al 160km/u.
Zijn echt niet veel koekblikken die die cijfers halen.
Heb er 2 gehad 1 liep 264 op de gps en de andere 268 echte km,s en met een muis in motorpak zal dat nog een stuk
hoger hebben gelegen,nog steeds rappe motoren zelfs naar huidige maatstaven.
:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan