Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

Een collega van mij is nogal sportief en een beetje onwetend over motoren.
Met de MT09 was hij er wel zeker van dat hij niet mee kon, dat hij zo snel zou verdwijnen had hij wel niet verwacht.
Maar de Pan st1300 verbaasde hem wel, die trok ook wel aardig snel weg.
Onder de 4k trekt de pan niet weg van de bmw 520d met 184pk... dat valt wel een beetje tegen
 
Een audi Q5 of Q7 .. ik kon het niet zo goed zijn.. begon al donker te worden.

We stonden hier om rechtsaf te gaan. ik rechterbaan, hij linkerbaan voor de verkeerslichten. Deze verkeerslichten tellen tegenwoordig af. (3,2,1 en dan groen)
Ik begon al bij 2 op te trekken, terwijl ik in de bocht zit, hoor ik die audi met gierende banden naast mij komen. Wilde er nog even voor, voordat er geritst moest worden.. Dat ging dus even niet door he. Gas erop en :W
 
Gisteren bij Arnhem op A325 stond ik tussen 2 tesla’s richting Velperpoort...een model S en model 3...zoef en weg waren ze. Kortom, die hou je op de motor niet bij.... ;)
 
Eergisteren een BMW ofzo, we reden op een stoplicht af en Flitsmeister deed *pling* flitspaal rood en 50. Nu reed ik op de Versys die je goed in toeren moet jagen om vlot weg te komen, misschien dat de BMW dacht dat ik meer van plan was... die stoof weg, mij voorbij toen ik bij 50 inhield. _O-
 
Vanochtend een model 3. Die ging redelijk gelijk op. Ik heb bij 90(waar je 70 mocht) het gas eraf gehaald. Hij ging nog even door.
 
Een BMW cabrio vanochtend, bij dit stoplicht, waar die motorrijder staat om naar links te gaan richting de A12.

Stoplicht groen, we rijden de bocht naar de oprit door, ik wil m'n gas opengooien om lekker afstand te maken zodat ik ervoor kan op weg naar de oprit en... schakelfoutje.

Dus 't is 'm nog gelukt ook. 🥴 Moest er maar met hangende pootjes achter gaan zitten.
 
een Peugeot 306 sedan, bij de tweebaans oprit naar de A28.
hij wilde er nog persé voor, vóór de wegversmalling richting de invoegstrook.
helaas voor hem had ik net het gas wat verder opengedraaid :W:]
't gebeurde in de 5, en had de 6e versnelling nog over...
 
Gisteren n BMW ding achter mij aan t kleven. Toen iie als n gek voorbij kwam effe laten zien dat ie niet zo n grote muil moet opzetten. Kon m makkelijk volgen. Tot ie echt gevaarlijk begon te doen, veel risico nam bij t inhalen heb ik m maar laten gaan. Ook in het gebruik van onze hersencellen tonen wij motorrijders ons de meerdere van die ingeblikte testosterondozen op wielen *O**O*
 
Een M3, hij zat al de hele tijd irritant te doen achter me in de bebouwde kom. Nu ben ik niet iemand die meestal op uitdagingen ingaat, maar we stonden ‘toevallig’ naast elkaar bij het stoplicht. Dat ‘ie dacht dat hij kans maakte O-)

Moet wel zeggen, die Tesla’s trekken harder op als de meeste motoren..
 
Gisteren in Rotterdam een Audi S4 die me in de Maastunnel ploffend voorbij kwam; bij het verkeerslicht kansloos tegen de Energica, ik kreeg wel een duimpje:)
 
Fiat 500, een zwarte met roze strepen_O-
Ze stond al gas te geven naast me met het verkeerslicht op rood. Groen, meteen met piepende banden weg, wel een snelle reactie:t
Dus de eerste 5 meter waren voor haar. Toch leuk, maakt de dag een stukje leuker.
 
Mijn broer heeft ook een S4, en die zegt dat ie af en toe wel eens een motor er uit trekt, meestal probeert de motorrijder wat. Maar dat zal wel 35kW zijn..

Ze zijn inderdaad snel. Ben met de 1150 boxer ooit wel eens flink ge-owned door een S3 (bocht uit na Schiphol WTC parking ri A4)
 
had onderweg naar huis, in de buurt van wijk bij duurstede, een alfa romeo die kennelijk dacht dat hij mij wel even voorbij zou komen.
niet dus.
het werd groen, en terwijl ik wegreed, hoorde ik hem met brullende motor proberen om me nog bij te houden :W
met z'n blik mij voorbij rijden, stond al niet eens meer ter discussie...
 
Porsche cayenne,kon ik goed bij blijven met optrekken,maar een Tesla kon ik vergeten,ik weet niets van type,s maar zo,n Tesla gaat als de brandweer
 
Een BMW 320 uit bj 1900 volgens mij ^^ 2 van die jongetjes met een petje op, dikke open pijp eronder en maar gas geven bij het stoplicht. Heb hem niet meer voorbij zien komen :)

Heb overigens een keer in een koekblik gezeten, X5M. Daar verkeek een motorrijder zich wel op :D had hem mooi te pakken
 
Terug
Bovenaan Onderaan