Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik mijn BMW zit doe ik dat altijd als een motor naast me staat: ff met het gas spelen en jahoor, 9 van de 10 trappen ze erin en gaan ze als een raket vandoor.....pakken ze mooi de lussen van de verkeerslichten eerder, kan ik rustig doorkachelen.........terwijl zij weer in de ankers moeten...... _O-
_O- _O- *proest
 
Vorige week verloren van een merc. Een CLS 63 AMG, dat dan weer we'll. Ik (ZX9R) had niet door dat ie naast me stond. Tot ie opeens voor me reed en ik kon er niet meer bij komen, tot ongeveer 200 km/h toen de weg ophield. Nu heb ik we'll vaker snelle auto's gezien en mee gespeeld, maar dit sloeg alles.... Hij kreeg een duimpje van mij, eerlijk verdiend :p
 
Waarschijnlijk wel, maar daar heeft ie de kans niet voor gekregen (als je begrijpt wat ik bedoel)... :X
 
Laatst bewerkt:
Roman hek nog gezien en gesproken idd :P
Die reden ergens achterin. Ben btw nog met F. meegeweest in zn M5 ff de 300 aantikken :+

Was weer mooi
 
Vorige week verloren van een merc. Een CLS 63 AMG, dat dan weer we'll. Ik (ZX9R) had niet door dat ie naast me stond. Tot ie opeens voor me reed en ik kon er niet meer bij komen, tot ongeveer 200 km/h toen de weg ophield. Nu heb ik we'll vaker snelle auto's gezien en mee gespeeld, maar dit sloeg alles.... Hij kreeg een duimpje van mij, eerlijk verdiend :p
514pk en 4.5 seconden naar de 100 :} wat een bak
 
Roman hek nog gezien en gesproken idd :P
Die reden ergens achterin. Ben btw nog met F. meegeweest in zn M5 ff de 300 aantikken :+

Was weer mooi

Die M5 :9~ :9~ :}

DSC_6506.jpg


M'n autootje. Ben ook wel s op DF te vinden. ;)
 
Audi TT Rs maar lukte hem net niet,

Audi-TT-8.jpg


jammer genoeg werd ik bij het volgend stoplicht, door de juten van de weg gehaald, art . 5
koste me €270,- dat sprintje.


voorwiel kwam van het wegdek los :( :( :( :(
 
Honda type R met turbo,

sprintje vanaf de 100 km/h, bleef m maar net voor.
hij naar de garage druk op turbo hoger, en nu kan ie me waarschijnlijk wel hebben,
Ik moet namelijk lopen tegenwoordig -O-
anders waarschijnlijk ook wel.
gozer had toen ik het probeerde zo'n 400-450PK
 
Hahahaha, reed net weg bij het stoplicht op de rondweg bij mn dorp met een chopper naast me. Dus hij bij het stoplicht beetje met het gas spelen, ik heel arrogant kijken. Werd het groen, gaf ik gas, reed ik m zoek, hij schakelde denk ik mis ofzo ;)
Toen mn bakkie eenmaal op de 140 was liet ik gas maar ff los (100 weg) en ging ik op de cruise control rijden en toen kwamdie me voorbij gereden. Ik duimpje, kreeg middelvinger terug, heerlijk hahaha.

Een bi-turbo van 209 pk in een cabrio is soms best leuk, vooral bij koekblikkers, maar misschakelende motorrijders kunnen er ook wat van :+
Rondweg mag je 70 hè, sommige stukken hier zelfs 50. Denk ik zeg 't even.
 
sec of 6 aan de 100 doen ze.
Maar het genot om zo'n 12cil te besturen is geniaal...

Heb een automaatje he.. zijn ook best zwaar.. 0-100 is 7 tellen, maar dat is z'n kracht niet. :N Dan had ik wel een M3 gekocht, mjah de TLR blijft toch sneller :+

Heb m om met m'n meissie naar evenementen/vakantie te gaan en zelf een beetje de show te stelen hier en daar O-) :P
 
Honda type R met turbo,

sprintje vanaf de 100 km/h, bleef m maar net voor.
hij naar de garage druk op turbo hoger, en nu kan ie me waarschijnlijk wel hebben,
Ik moet namelijk lopen tegenwoordig -O-
anders waarschijnlijk ook wel.
gozer had toen ik het probeerde zo'n 400-450PK

Nog even en dan jij hem lopend ook wel hebben hoor, want veel meer dan 350pk uit zo'n blok halen is niet echt gezond voor dat ding. ;)

Maar standaard kan je kenneklijk ook wel een sprintje winnen. Gisteren stond er een GS500 naast me terwijl ik in mijn type R zat. Normaal doe ik geen moeite voor een motor, want dat win ik toch niet, maar hij bleef me maar aan kijken en spelen met zijn gas, dus dacht ik laat ik het toch maar eens proberen en zowaar kon hij me niet bij blijven. toen het eenmaal richting (en over) de 100km/u ging. Ik denk dat het 25KW motor was, want anders heb ik toch een geen kans 0-100 is namelijk 6,6 sec.
 
Maar standaard kan je kenneklijk ook wel een sprintje winnen. Gisteren stond er een GS500 naast me terwijl ik in mijn type R zat. Normaal doe ik geen moeite voor een motor, want dat win ik toch niet, maar hij bleef me maar aan kijken en spelen met zijn gas, dus dacht ik laat ik het toch maar eens proberen en zowaar kon hij me niet bij blijven. toen het eenmaal richting (en over) de 100km/u ging. Ik denk dat het 25KW motor was, want anders heb ik toch een geen kans 0-100 is namelijk 6,6 sec.

Een Deauville 650 is maar 1 seconde sneller (zijn bijnaam is niet voor niets Dullville :+ ). Nou is dat nog steeds snel genoeg in het Nederlandse verkeer, en doe ik sowieso niet aan stoplichtsprintjes. Maar er zijn zeker auto's waar tegen ik het af zou moeten leggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan