welk kontje past het best?

the_past

Die hard MF'er
30 jun 2004
360
0
misschien een rare topic-titel maar ik zou graag weten welk kontje jullie zouden plaatsen op een er-5... laat jullie fantasie werken maar laat het wel haalbaar zijn :9
 
full
 
Het nut ontgaat me een beetje..

Waarom zou je een ER5 uberhaupt gaan ombouwen?

Zodra je hebt leren rijden op zo'n ding koop je toch wat anders?

is 25kw, dus eerst 2 jaar rijden met dat ding. niet iedereen wilt direct meer power he ;)

waarom heb jij een oud ding omgevormd naar streetfighter? sneller gaat hij er niet van rijden, maar het oogt gewoon mooier.
 
dank je wel McGreen, als ik ooit iets voor jou kan terugdoen ;) geen motodingen want daar ken ik de ballen van :+

mja, iedereen zen eigen mening over 25 kw en motoren, maar ik zal er heel waarschijnlijk met rijden tot men 25kw periode achter de rug is en aangezien de er5 niet volledig men smaak is en aangezien het als schademoto aangekocht is, wil ik hem dan maar volledig mijn smaak maken ;)
 
is 25kw, dus eerst 2 jaar rijden met dat ding. niet iedereen wilt direct meer power he ;)

waarom heb jij een oud ding omgevormd naar streetfighter? sneller gaat hij er niet van rijden, maar het oogt gewoon mooier.
Ok, als het een oude schadefiets is en je moet er nog twee jaar op rijden.. Never mind, dan heb ik niks gezegd.

En ik vraag me nog wel eens af waarom ik in vredesnaam dat ding van mij heb omgebouwd :) (behalve dat het wel moest omdat hij er uit zag als een tosti natuurlijk... :X
 
Ok, als het een oude schadefiets is en je moet er nog twee jaar op rijden.. Never mind, dan heb ik niks gezegd.

En ik vraag me nog wel eens af waarom ik in vredesnaam dat ding van mij heb omgebouwd :) (behalve dat het wel moest omdat hij er uit zag als een tosti natuurlijk... :X

zo oud is hij nu ook weer niet, hij is van '99 :9 maar we hebben lang gezocht naar de originele delen en niet gevonden, daarom dan maar een "streetfighterprojectje" ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan