welk kontje past het best?

the_past

Die hard MF'er
30 jun 2004
360
0
misschien een rare topic-titel maar ik zou graag weten welk kontje jullie zouden plaatsen op een er-5... laat jullie fantasie werken maar laat het wel haalbaar zijn :9
 
Of je maakt er dit van!

full
 
Hai Wheelygirl, oma is het er niet mee eens maar ik doe het toch !
Heb ik jou op marktplaats gemailt over een mv zitje?
Zag hier nl een fotoshop met een mv zitje op een er5...
Die dingen heb ik nl...zitjes dan, al moet ik momentel wel weer nieuwe bestellen maar het bouwseizoen is nog niet echt begonnen dus ik heb nog geen zin om er een aantal in huis te halen....
Mocht je belangstelling hebben? Mail me dan even...

Groeten,
Peter
 
thx McGreen :} zou je nog eentje kunnen fotoshoppen voor mij? Maar vrees wel dat het een beetje meer werk is :o

een er-5 in het nieuwe oranje van de z1000 met een z1000 zadel en het kontje van de z1000.... :9~
zou je dan niet beter een z1000 kopen :?
lijkt mij allemaal een beetje veel moeite voor iets als een ER5, of zeg ik nu iets raars?
misschien ligt het aan mij maar toen ik net het rijbewijs had (25kw) dacht ik van, ik rij wel 2 jaar op een goedkoop brikkie en ga gewoon sparen voor een fatsoenlijke fiets.
een ER5 lijkt me niet een motor waar je jaren op blijft rijden.
 
zou je dan niet beter een z1000 kopen :?
lijkt mij allemaal een beetje veel moeite voor iets als een ER5, of zeg ik nu iets raars?
misschien ligt het aan mij maar toen ik net het rijbewijs had (25kw) dacht ik van, ik rij wel 2 jaar op een goedkoop brikkie en ga gewoon sparen voor een fatsoenlijke fiets.
een ER5 lijkt me niet een motor waar je jaren op blijft rijden.

Z1000 vind ik doorgaans nogal aan de dure kant, misschien is wheeliegirl dat met me eens. Daarentegen, dat kontje van een vt500c is niet duur natuurlijk.
 
wheeliegirl, stuur ff je email adres, ik heb een er-5 omgebouwd, voor weinig geld, heel appart, zijn vrij grote foto's dus die kan ik je wel ff mailen als je wil,

als je ff je best doet, kan je een ducati achterlicht unit op z'n kop in de originele achtekant krijgen, is leuk dan heb je die 2 vierkante achterlichtjes, als je dan de achterveren vervangt voor 2 cm langere, staat het een stuk stoerder, voorkantje van een gilera DNA erop, cross stuur, en ander uitlaatje.

als je me ff mailt, kan ik je een heleboel simpele dingen uitleggen om leuker geluid enzo te krijgen, en als je niet wil boren in je pijp, dan heb ik nog mijn uitlaat liggen voor je, ik heb zelf namelijk een demper onder mijn motorblok gefabriceerd, als je dat wil zien, stuur ff je email, of voeg me toe op msn ofzo.

groetjes elmo

kijk ff naar het attachment

 
Terug
Bovenaan Onderaan