welk kontje past het best?

the_past

Die hard MF'er
30 jun 2004
360
0
misschien een rare topic-titel maar ik zou graag weten welk kontje jullie zouden plaatsen op een er-5... laat jullie fantasie werken maar laat het wel haalbaar zijn :9
 
full

zoiets????
 
Laatst bewerkt:
alstublieft, maak haar hoofd niet te zot, krijg al werk genoeg van haar zonder dat ik die kont nog zou moeten aanpassen (van de moto welte verstaan) :X

1 keer vraag ik u iets te doen en tis weeral te veel... wie steekt er voor u alles in mapkes, wie maakt uw ontbijt, wie heeft enkele van uw stukken afgewreven, wie heeft er de wielen afgeplakt... moet ik doorgaan :(

*D O-)
 
thx McGreen :} zou je nog eentje kunnen fotoshoppen voor mij? Maar vrees wel dat het een beetje meer werk is :o

een er-5 in het nieuwe oranje van de z1000 met een z1000 zadel en het kontje van de z1000.... :9~
 
nee hoor, kijk maar naar de reacties onder en boven jouw reactie, twee hele lekkere kontjes :+
Daar moet ik je gelijk in geven. Helaas heb ik nog geen tijd gehad Photoshop opnieuw te installeren. (Kan ook leuk zijn voor het nach-topic ofzo... :) )
Ik heb zelf ook af en toe ideëen om een brikkie te gaan modden, en met een beetje shoppen krijg je een aardig idee.

Veel succes en plezier in elk geval met je project!
 
Daar moet ik je gelijk in geven. Helaas heb ik nog geen tijd gehad Photoshop opnieuw te installeren. (Kan ook leuk zijn voor het nach-topic ofzo... :) )
Ik heb zelf ook af en toe ideëen om een brikkie te gaan modden, en met een beetje shoppen krijg je een aardig idee.

Veel succes en plezier in elk geval met je project!

probleem is dat ik:
1) geen photoshop heb
2) er langs geen kanten met kan werken

en het plezier van het werken aan men moto laat ik aan gifkikker over :9
maar dank je ;) hoop ook dat het iets tof wordt
 
Terug
Bovenaan Onderaan