Welk leren motorpak?

Denk dat ik gelijk ff op de motorbeurs in Utrecht ga kijken of er wat is, wat ik mooi en goed vindt. Heb ik gelijk lekker veel keize tussen alle modellen dacht ik zo.
 
Zelf heb ik een race overal van verheul voor het ruige werk op de Nurnbergring.
of op de baan.

Voor de zondag enz. een kangeroo leren pak speciaal op mijn maat { geheel kangeroo dus }
zoals rossi en de rovers
dit leer is Veel lichter , sterker, & dunner !
Een echte aanrader ,
kost wat maar wel kwaliteit . :Y

Zelf jaren lang dainese gehad , maar een maatpak is veel fijner . :)
 
Rij nu in een Rev'It! GT Corse eendelig. Zat ondanks dat ik wat aan de zware kant was niet helemaal strak op de rug en de benen terwijl ik qua lengte, borst/schouders echt geen maat kleiner kon hebben. Zelfs met protector zat er nog wat ruimte op mijn onderrug en op snelheid ging dat zelfs klapperen... :(

Heb me een beetje laten verblinden door de looks van het pak en het feit dat het op de schouders en borst goed zat. Niet goed op de rest gelet. Domdomdomdom...
Tot overmaat van "ramp" kwam ik na een half jaar buitenland 14 kilo lichter terug en was het net een trappelzak toen ik het ding aandeed!

Ding aangeboden bij Sander Duren om te vragen of er nog iets van te maken viel.
Dat was de beste beslissing die ik tot nog toe heb genomen betreft dat pak. Er is een halve koe weggesneden uit de zijkanten en uit de benen en ik moet zeggen dat het nu echt een mooi zittend pak is! Rugprotector past er netjes onder en ik rij er weer peppie bij. 8-) Al met al kostte dat geintje 120,- Niet slecht om je pak volledig op maat te laten maken, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan