Welk merk combi ??

spiker

MF'er
19 mrt 2002
183
0
Ik wil een nieuwe combi (leer) aanschaffen.

Wat is een goed merk, want ik zie een ontzettend
prijsverschil tussen de verschillende merken.

Ook verschillende combi's van hetzelfde merk varieren
aanzienlijk in prijsverschil.

Dus:

1 Welk merk is het beste qua kwaliteit

2 Welk merk heeft de meest gunstige prijs/kwaliteit
verhouding?


Bij voorbaat dank voor uw adviezen allen :)
 
de bekende merken maken geen echt slechte combi's.
Je moet gewoon gaan passen wat bij jouw het lekkerste zit (en wat jij het mooiste vind natuurlijk)
 
Inderdaad is passen het enige om erachter te komen wat het beste is voor jou.

Ikzelf heb een combinatie van Gericke en ben daarover zeer tevreden. Heb laatst weer een nieuwe leren broek gekocht en kwam na veel passen toch weer bij Gericke uit, de rest zat niet lekker.

Uiteindelijk is het met combi's hetzelfde als met helmen, wat voor de 1 perfect is is voor de ander bagger.
 
welke leverancies maken eigenlijk maat pakken ? wil een keer een overall kopen maar maar lang en niet erg breed dus meeste pakken zitten niet echt fijn als je ze koopt.
 
Mijn pak kostte me vorig jaar zo'n 1100 Pleuro bij Topskin. Betreft een combi met blokjes op rug, borst en armen (Blik op de weg design), een kleine applicatie op de borst en een grote op de rug (zie icoontje). Ben reuze tevreden over de afwikkeling. Bestellen in de winterperiode scheelt in elk geval centjes.

Kwalitatief volgens mij dik in orde, maar ik ben er nog niet op mijn bek mee gegaan. })

Doeii en succes.
 
Passen.............heb op de beurs alle merken wel aan gehad, dianese (v/a 600euro), mqp (500), alpinestars (800), enz.
Bij de ene zat de broek niet goed, bij de ander de jas.
Kijk je niet op een paar centen, zou ik zeker voor een custom (mjk) gaan, ben zelf uitgekomen op een richa (450), was de enige die mij goed zat.



Sterkte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan