welk merk is het beste????

Als je er zelf niet zoveel verstand van hebt, wil ik wel met je meegaan om de diverser modellen te bekijken. Ik rijdt zelf nu op een Harley en vindt deze erg fijn rijden. Ook maak je meer de blits.

Groetjes,

Harm

Vond je vrouw de Senke toch te link voor je? :')
 
Laatst bewerkt:
Vond je vrouw de Senke toch te link voor je? :')


Oh nee, dat is ene heel verhaal apart. We zijn wel naar Duitsland geweest, maar er zat geen kenteken bij, alleen een Fahrzeugbrief en een CPO Ofzo ). Nou, daar trappen we dus mooi niet in. Uiteindelijk is het gelukt om een Harley Sporster EVO te kopen met pas 2000 km op de teller. Hij staat nu nog in stalling, maar zodra het wat warmer wordt zien jullie mij on the road met een smile.
 
Mijn Batavus 24/7
0A802F00D31F462B9B024D3A3DE44682640.jpg


rijd super. :+
 
hallo iedereen, wil jullie allemaal bedanken voor jullie reactie's.
zal heel veel proef ritjes gaan maken.

harm bedankt voor je aanbod, maar zal wel wat vaker als 1 keer gaan en dan word dat ook zo'n gedoe
 
Hey,
Ik zal voor de Honda Supermagna gaan, de racer onder de choppers (of het is eigenlijk een custommotor), altijd nog 91 PKtjes onder de zadel en rijdt voortreffelijk.
Suc6 ermee

H
full
 
Het blok is in v-vorm gezet omdat de Knucklehead deze vorm had en de krukaslagers een kortere slag hierdoor verkregen. Dit kwam de rij-eigenschappen en zitpositie ten goede. De latere Knuckleheads hebben toch een andere overslag ratio, waardoor deze minder geschikt zijn voor langere mensen. ( Geef even aan hoe lang je bent, mag ook via PM ).

Care to elaborate?
 
Terug
Bovenaan Onderaan