Welk merk koop je nooit weer?

Op de Miele zit 2 jaar garantie op standaart. Nu heb ik bij miele zelf, dus niet bij Mediamarkt, Dixons of De Witgoed dicounter de garantie erbij besteld.
Ik heb nu tot en met 2017 ( of 2019, ff kwijt ) volledige garantie op de wasmachine incl monteur van miele etc. Dta is 12.5 euro per jaar, nou, dikke poep. Dan moet Kassa veel praten om dat bedrag als onzinnig te laten verklaren over dat tijdsbestek.
Dat je bij veel producten als consument mag verwachten dat iets bijv. 4 of 7 jaar meegaat is heel leuk en aardig, maar normaal gezien is er geen enkele fabrikant die dan zegt, 3 jaar buiten de garantie "kom, we maken hem voor niks"
Dan krijg je een coulance regeling, die je alsnog geld kost. Nee, ik doe het zo, op onzin als mp3, fototoestel heel de meuk koop ik ook geen garantie bij. Maar Miele levert net wat andere service en voor een veel andere prijs als de concurentie.

Och..... wij kochten onze eerste Miele en die bleek meteen bij aankomst kaduuk.
Via Miele zelf een vervanging geregeld (de leverancier kon pas 2 weken later....). Die hield het 9 jaar uit en ontplofte toen, de onderdelen lagen door m'n badkamer heen. Via Miele weer een nieuwe met een coulanceregeling (de helft bijbetalen) De tweede (of 3e...) hield het ook precies 9 jaar uit en klapte toen met een enorme knal uit z'n lagering.
We hebben weer een nieuwe, opnieuw met coulance.

Eerlijk gezegd valt de Miele me "een tikje" tegen, het is dat we voor dat geld geen vergelijkbaar apparaat konden kopen, anders hadden we van de Miele afgezien.

De service van Miele is dan wel weer perfect, da's waar. Goede afspraken, kundige monteurs, die met een reëel verhaal komen.
 
1e motor = suzuki burgmann , leuk om mee te rijden minder om (teplat) in de bochten te gaan , geen problemen verder. Leuk scootertje haha deed er een ardennenritje mee, iedereen plat van het lachen , de echte "jongens op hun racers"
Kon toch lekker genieten van de bochtjes
2) Yamaha fazer, lekker scheurijzer (model 2000) beetje on off op het gas . heerlijk an t gas
3) BMW 1100r , veel mooier dan de aangeklede versie , komplete koppelbeer absoluut geen scheurijzer:) maar wat een wegligging whaha, met topkoffertje mee lange snelle bochten en zelfs korte tegen lekkere snelheden:):) .

Geen enkele tweedehandsfiets was slecht.

Als ik het geld zou hebben zou ik 3 verschillende "fietsen hebben" 1)circuit 2) koppelrijk en beschermend in de winter.
3 off road als je asfalt wil verlaten ;)

de perfecte motor is er ni echt maarhang idd van de rijderof testrijder en vooral de omstandigheden af.
 
Heb vandaag ook met iemand met een honda 600rr gereden, wat een prut is dat zeg
Ding wou niet eens starten!
heb je een fiets uit 2005 en moet je hem nog aanlopen :?
 
Och..... wij kochten onze eerste Miele en die bleek meteen bij aankomst kaduuk.
Via Miele zelf een vervanging geregeld (de leverancier kon pas 2 weken later....). Die hield het 9 jaar uit en ontplofte toen, de onderdelen lagen door m'n badkamer heen. Via Miele weer een nieuwe met een coulanceregeling (de helft bijbetalen) De tweede (of 3e...) hield het ook precies 9 jaar uit en klapte toen met een enorme knal uit z'n lagering.
We hebben weer een nieuwe, opnieuw met coulance.

Eerlijk gezegd valt de Miele me "een tikje" tegen, het is dat we voor dat geld geen vergelijkbaar apparaat konden kopen, anders hadden we van de Miele afgezien.

De service van Miele is dan wel weer perfect, da's waar. Goede afspraken, kundige monteurs, die met een reëel verhaal komen.
Kan altijd natuurlijk. Maar het gros van de mensen die ik ken met een miele draaien doen dit al vele jaren tot volle tevredenheid.
Het is gewoon de mercedes onder de wasmachines, maar ja ook een mercedes kan natuurlijk kapot gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan