Welk merk motorpak?

Welk soort motorpak draag jij?

  • Dainese

    Stemmen: 18 18,8%
  • Alpinestars

    Stemmen: 12 12,5%
  • Spyke

    Stemmen: 2 2,1%
  • Ixs

    Stemmen: 2 2,1%
  • Clover

    Stemmen: 5 5,2%
  • Spidi

    Stemmen: 5 5,2%
  • Mqp

    Stemmen: 8 8,3%
  • Anders,

    Stemmen: 44 45,8%

  • Totaal aantal stemmers
    96

Hessel

Die hard MF'er
28 mrt 2004
405
0
Nijmegen
hallo allemaal,

naar aanleiding van het topic: welk merk rugprotector draag jij?
vroeg ik mij eigenlijk ook wel af welk merk pak jullie eigenlijk allemaal dragen en of het een twee delig pak is of een één delig pak. kan wel helpen bij mensen die een pak willen aanschaffen. het lijkt me het meest overzichtig om dit in een poll vorm te doen. alvast bedankt voor reacties.
 
Ik heb een goretex-pakkie van Dainese, maar dr staat een leren pak op mn verlanglijstje :) Een V2 van Dainese, paars/blauw met zwart :9
 
Ik heb twee leren Dainese pakken.
Een 2-delig (Shard) en een 1-delig (T-age).

En een goretex pak. Maar aangezien ik echt een mooiweerrijder ben heb ik dat bijna nooit aan.
 
leren tweedelig pak van Damen. Zwart met kleine zwart/witte "checker flag" inzetstukjes langs bovenbeen en langs schouder.
 
Ik heb Anders gestemd.
Ik heb nl een Buse Allweather pak. Mooie qualiteit en zit goed moet ik zeggen.
En nog ergens een Jopa Allweather pak, maar dat is mijn oude pak en heb ik nu uitgeleend.
 
wat kost nu ongeveer zo een volledig (geen tweedelig) pak van dainsese of alpinestars als je dat op maat laat maken? Want dat aijn toch DE merken bij uitstek, of heb ik het mis.
als je je pak op maat laat maken, kan je dan ook kiezen wat voor kleur je wilt en welke inscripties je er op wilt

 
Laatst bewerkt:
Maak dan een poll met alle merken die je van het internet kan plukken...
Mist nogal wat he. Dan krijg je teveel anders en zie je geen duidelijke verhouding.

ANyway, ik gebruik zelf een V12 van ReV'it! en het werkt prima. Ziet
er natuurlijk ook erg snel uit. Zwart wit grijs.
 
Noem de merken maar op die er nog meer zijn. ik zet ze er wel bij. alleen denk ik dat de meeste mensen het meest geinteresseerd zijn in deze merken. aangezien dit de bekendste zijn.
 
heb een MQP 2 delig.

zou graag de nieuwe van Rev'it willen!!

die 3d ontworpen pakken, lijken me wel stoer!
 
wat kost nu ongeveer zo een volledig (geen tweedelig) pak van dainsese of alpinestars als je dat op maat laat maken? Want dat aijn toch DE merken bij uitstek, of heb ik het mis.
als je je pak op maat laat maken, kan je dan ook kiezen wat voor kleur je wilt en welke inscripties je er op wilt

niemand?

ge kunt toch maar 8 merken in diene poll zetten, en er zijn veel meer dan 8 merken op de markt hoor
 
Goretex Rev'It! pak, lekker warm in de winter en waterdicht genoeg wanneer je een keer in een flinke regenbui belandt. Ik rij het hele jaar door, dus die waterdichtheid was wel één van de criteria bij het uitzoeken.
 
MQP - Spitfire
1-delig racepak
groen-wit-zwart

en

MQP
2-delig combi
rood-wit-blauw
(mijn mag lekker smerig worden pak ;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat kost nu ongeveer zo een volledig (geen tweedelig) pak van dainsese of alpinestars als je dat op maat laat maken? Want dat aijn toch DE merken bij uitstek, of heb ik het mis.
als je je pak op maat laat maken, kan je dan ook kiezen wat voor kleur je wilt en welke inscripties je er op wilt

Ik weet niet of deze merken maatpakken in Nederland leveren. Wie moet het inmeten en "even aanpassen" als er nog wat moet worden veranderd.

Merken die dat wel doen zijn www.mjk.nl en www.topskinmotorkleding.nl (Ook bekend als Damen Leathers) Prijzen afhankelijk van je wensen en bijna alles is mogelijk, als je ervoor wilt betalen.

Bij de TopSkin website kun je hun basismodellen zelf inkleuren etc., geeft je een idee van wat mogelijkheden en modellen.

Overigens liggen beide kledingzaken dicht bij België!



Zelf heb ik een tweedelig pak van Rev'it (V12)
 
Terug
Bovenaan Onderaan