Welk merk oordopppen?

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.254
676
Breda
Ik vertrek zo naar de MotoRAI en wil daar graag oordoppen op maat malten maken. Nu zie ikd at er twee merken zijn daar. AudiSafe en EARmo. Welke zijn de beste?
 
Op vrijdag 28 november 2003 08:27 schreef Ocampa het volgende:
Ik vertrek zo naar de MotoRAI en wil daar graag oordoppen op maat malten maken. Nu zie ik dat er twee merken zijn daar. AudiSafe en EARmo. Welke zijn de beste?
Dat is persoonlijk en daar zijn al heel veel topics over geweest ;)
Ik heb zelf Earmo en ben er heel erg tevreden over.

Veel plezier vandaag!
 
Mmm, jammer dat Alpine daar niet aanwezig is: Dat zijn geweldige oordoppen :}
Vanaf het eerste moment dat ik ze had, kon ik ze zonder problemen een hele dag inhebben en toen bleek dat het standaard filter te veel geluid doorliet, kon ik het filter kostenloos laten vervangen.... :)

Met de twee andere merken heb ik geen ervaring.
 
Hoeveel kosten die op maat gemaakte oordoppen van Alpine trouwens?

Heb nu van die tijdelijke units wat je bij safe koopt.

Maar wil binnenkort op maat gemaakte oordoppen kopen.
 
Hoeveel kosten die op maat gemaakte oordoppen van Alpine trouwens?

Heb nu van die tijdelijke units wat je bij safe koopt.

Maar wil binnenkort op maat gemaakte oordoppen kopen.

Goh, als ik het me goed herinner: 85,- Euro (beursaanbieding).
Tja, het is niet weinig, maar dan heb je ook wat :)
 
Laatst bewerkt:
Mmm, jammer dat Alpine daar niet aanwezig is: Dat zijn geweldige oordoppen :}
Vanaf het eerste moment dat ik ze had, kon ik ze zonder problemen een hele dag inhebben en toen bleek dat het standaard filter te veel geluid doorliet, kon ik het filter kostenloos laten vervangen.... :)

Alpine gehoorbescherming Nederland B.V. : stand 09.003
 
Mmm, jammer dat Alpine daar niet aanwezig is: Dat zijn geweldige oordoppen :}
Vanaf het eerste moment dat ik ze had, kon ik ze zonder problemen een hele dag inhebben en toen bleek dat het standaard filter te veel geluid doorliet, kon ik het filter kostenloos laten vervangen.... :)

Met de twee andere merken heb ik geen ervaring.
:^
Had eerst groene, daarna rode, nu witte dempers (=maximaal).
 
Weet iemand nu zeker hoeveel die van Alpine kosten?

Ik wil ze morgen ook aan laten maken (ook al ga ik nog ff shoppen voor de andere merken maar ik denk toch dat ik bij alpine uitkom....weet ook niet daadwerkelijk waarom maar is een gevoel!)
 
Weet iemand nu zeker hoeveel die van Alpine kosten?

Ik wil ze morgen ook aan laten maken (ook al ga ik nog ff shoppen voor de andere merken maar ik denk toch dat ik bij alpine uitkom....weet ook niet daadwerkelijk waarom maar is een gevoel!)
Alpine is er ook.
Ik heb ze gisteren aan laten meten, kost 90 Euro en je hebt ze over een week of 4 tthuis.
En je krijgt er een chocolade letter bij, jummie. :)
 
heb je ook nog keuze uit bepaalde "modellen"/ filters of is het allemaal 1 prijs??
Ik heb gewoon zachte besteld met groen filter, en die kosten 90 Euro.
(Voldoet normaal gesproken) Ik heb geen idee wat andere kosten.
Wellicht kun je dit soort vragen beter op de Alpine stand stellen voor je ze aan laat meten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze van Elcea groeneveld koste weet ik zo niet meer uit me hoofd.

Deze zijn aan gemeten op het oor.

Ik ben er zeer over te spreken.

Ze staan volgend jaar op de beurs in Utrecht.

Het bedrijf zit in Dongen (NB)
 
Mmm, jammer dat Alpine daar niet aanwezig is: Dat zijn geweldige oordoppen :}
Vanaf het eerste moment dat ik ze had, kon ik ze zonder problemen een hele dag inhebben en toen bleek dat het standaard filter te veel geluid doorliet, kon ik het filter kostenloos laten vervangen.... :)

Met de twee andere merken heb ik geen ervaring.
Kom net van RAI vandaan: Alpine is gewoon aanwezig in hal 9.
 
Ik heb ook Alpine doppen.
Die gasten hebben prima service.
Bij zijn ze op de beurs in Utrecht aangemeten.
Om de een of andere reden paste er een niet goed.
Kwam er zo'n kereltje bij mij thuis een nieuwe aanmeten. :}

Echt klasse
 
Ik vertrek zo naar de MotoRAI en wil daar graag oordoppen op maat malten maken. Nu zie ikd at er twee merken zijn daar. AudiSafe en EARmo. Welke zijn de beste?

Komen beide uit dezelfde fabriek met slechts 1 verschil en dat is de prijs. De prijs van Audisafe ligt ruim 20 euri onder de beursaanbieding van elke andere aanbieder. En de prijs van Audisafe is hun vaste prijs. Als je gewoon bij ze langsgaat buiten de beurs betaal je altijd hun "beursprijs". Dan is het verschil met andere aanbieders nog veel groter......
Ik heb Audisafe heb geen klachten. Heb vrienden met Earmo en Alpine. Hebben ook geen klachten. Voor mij voldoen ze dus allen.
Feit is wel dat je er slechts iets van een jaar of 5 mee kunt doen. Pas gelezen dat (vooral bij mannen) het kraakbeen van het oor door blijft groeien met het gevolg dat ze slechter gaan passen.

Groeten en succes met de keuze.
 
ik heb me dus gisteren ook even laten informeren.

Had de keuze tussen harde van Earmo voor 70 euro of zachte van Alpine voor 85 euro.

Het verhaal van Alpine klonk mij beter in mijn oren... (dont ask why... gevoelskwestie).

Dus ik ben voor de alpine's gegaan!
 
Wat mij altijd opvalt als ik naar de MotoGP zit te kijken dan proppen die dik betaalde coureurs altijd gewoon van die cheapo universele doppen in hun oren.
Dan zullen die wel net zo goed zijn of niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan