Welk merk racekuip op mijn R1 van 2008?

espeetwo

MF veteraan
20 okt 2007
2.428
0
Heb inmiddels 1,5 jaar met CRC kuip gereden. Daarbij kwam de kuip erg vaak aan de grond (zonder crash:)). Na paar crashes ligt die nu op se sloop.
Laatste maanden heb ik voor een hotbodies erop zitten. Die is in 2 delen, das wel handig, maar het lijkt wat minder.
Voor 2011 wil ik weer een nieuwe set kopen, maar geen hotbodies en geen CRC meer. Wat is er nog meer?
 
Laatst bewerkt:
Heb inmiddels 1,5 jaar met CRC kuip gereden. Daarbij kwam de kuip erg vaak aan de grond (zonder crash:)). Na paar crashes ligt die nu op se sloop.
Laatste maanden heb ik voor een hotbodies erop zitten. Die is in 2 delen, das wel handig, maar het lijkt wat minder.
Voor 2011 wil ik weer een nieuwe set kopen, maar geen hotbodies en geen CRC meer. Wat is er nog meer?

Kijk/google eens op JVP, kun je ook nog andere leuke dingen op zien *D
 
Ik ben bang dat het niet aan de kuip ligt dat je de grond raakt. Ik had dat probleem namelijk ook, dat ik met mijn kuip aan de grond zat, maar door een andere (lees betere) zithouding (verder naast de motor hangen) is dat verleden tijd. Ik heb ook kuipwerk van CRC, alleen toen ik onderuit ging was er niets anders voor handen dan een hotbodies. Het CRC kuipwerk (wat er nu ook weer op zit) is veel beter van pas vorm en sterker ook. Verder heb ik geen ervaring met andere merken, maar ik zweer bij CRC

Grtz Ferry
 
Hi Ferry, ik weet dat mijn houding beter kan, maar in het heetst van de wedstrijd ga ik toch altijd weer terug naar mijn eigen stijl. En bij de hotbodies raak ik in ieder geval de grond niet.
Dus voor alle zekerheid maar geen CRC. En misschien is een R1 iest anders dan een GSX-R?

En ik ga googlen op JVP.
 
Laatst bewerkt:
Hier komen mijn kuipen vandaan TTSL-Webshop
Je weet hoe ze er in het echt uit zien (niet over de kleur beginnen)
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit ook na repareren (de halve neus ben ik verloren op Oschersleben en die hebben we er zelf weer nieuw ingemaakt zie je niks meer van)
Je kuipen worden netjes thuis afgeleverd en je kunt online volgen hoever je bestelling is.

Hier voor je gemak link naar http://www.jvpmotorproducts.com/index.php
 
Hey,

Ik heb sebimoto en ben hier erg tevreden over. Had eerst CRC maar dat paste voor geen meter en betreft de kwaliteit is de sebimoto vele malen beter. CRC heeft teveel verschillende kwaliteiten. De rest vd merken heeft dit niet in mijn ogen. TTSL is ook super en JVP heeft een maat van mij gehad en was ook dik tevreden, maar daarintegen is CRC bij de juiste kwaliteit ook goed, alleen zie je de kwaliteit niet op je bestel formulier. 8-)

Grtz
 
Vandaag de JVP besteld, zaterdag ophalen, zondag pasmaken... Als dat in 1 dag lukt:)..
 
Terug
Bovenaan Onderaan