Welk merk rijd je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wooeeewie, rare yamagararijder!

Je maakt me heeel agresief nu
evillaugh3.gif
gvd..... maar ik kan me wel inhouden
peace.gif


grrr...
zelfs een tomos is nog beter dan een kawasaki!
 
geen zin om dat ding aan te passen. De poll zegt genoeg toch.

Conclusie:
Honda teert nog op zijn oude modellen,
Kawa sucks,
Suzuki is leuk maar kan niet tippen aan....

yamaha

toch blij dat ik de juiste keuze gemaakt heb.

hahahaaahwhoeeehaahahhhaahhhaaaaahhhhhhhh .............whaahahahahh hha ahhahah pff ff bijkomen.
 
Al die onzin over \'Honda is beter!\' \'Nee Suzuki is beter!\' \'Echt niet! Dnjepr is beter!\'.

Bullshit man. Als het maar rijd, en als het maar goed en hard rijd. Ik heb op Honda, Suzuki en Yamaha gereden en het rijd allemaal lekker.
Beetje kinderachtig dat gelul van wat beter is. Iedereen vind het merk waarop hij/zij rijd het beste. Dit lijkt GOT wel \'PC Is beter dan een console\' of Gamers.nl : \'PS2 is veel beter dan PC\'
aarghh ik :r :r :r :r :r op dat kinderachtige gezeik wat nou beter is.
 
Al die onzin over \'Honda is beter!\' \'Nee Suzuki is beter!\' \'Echt niet! Dnjepr is beter!\'.

Bullshit man. Als het maar rijd, en als het maar goed en hard rijd. Ik heb op Honda, Suzuki en Yamaha gereden en het rijd allemaal lekker.
Beetje kinderachtig dat gelul van wat beter is. Iedereen vind het merk waarop hij/zij rijd het beste. Dit lijkt GOT wel \'PC Is beter dan een console\' of Gamers.nl : \'PS2 is veel beter dan PC\'
aarghh ik :r :r :r :r :r op dat kinderachtige gezeik wat nou beter is.
Helemaal mee eens. :)

Er is maar 1 zekerheid die we hebben, alles is beter dan die crossbrommer van jou. })
 
Al die onzin over \'Honda is beter!\' \'Nee Suzuki is beter!\' \'Echt niet! Dnjepr is beter!\'.

Bullshit man. Als het maar rijd, en als het maar goed en hard rijd. Ik heb op Honda, Suzuki en Yamaha gereden en het rijd allemaal lekker.
Beetje kinderachtig dat gelul van wat beter is. Iedereen vind het merk waarop hij/zij rijd het beste.

Kawasaki heb je nog niet gereden dan ? })
 
Kawasaki heb je nog niet gereden dan ? })

Jawel, vergeten :) Ooit op een ER-5 gereden, reed ook prima, alleen waaide er zowat vanaf met 140. M\'n broer had \'m gehuurd, dus ik wilde toen ie er \'s nachts mee thuis kwam, ook wel even op blazen (voor zover dat kan met 25kw). maargoed, ik was ook kuip gewend, zonder kuip heb je echt veel meer wind tegen je aan.
 
\'k Vind het nog eens tijd dat deze poll verdergezet wordt..
Je kan niet dubbel stemmen dus geen probleem hier :)
 
\'k Vind het nog eens tijd dat deze poll verdergezet wordt..
Je kan niet dubbel stemmen dus geen probleem hier :)

Nog steeds HONDA! Blijven supergoede motoren, zijn niet stuk te krijgen! En nou niet weer gaan lopen kankeren over dat ik een \'crossbrommer\' heb. DANK U.
 
gereden ER5=lesmotor
gehuurd (weekeend ) Virago 750 vreselijk stoere fiets maar niet de goede zit voor mij ,
eerste eigen fiets Honda CB Sevenfifty en die houd ik nog wel even ,een prima fiets .
 
Rd 350 gehad :} Daarna GPZ 5oo :]
Nu af en toe achterop R1, geen eigen motortje voor mij voorlopig.
Als de kids het huis uit zijn misschien :?
 
Jawel, vergeten :) Ooit op een ER-5 gereden, reed ook prima, alleen waaide er zowat vanaf met 140. M\'n broer had \'m gehuurd, dus ik wilde toen ie er \'s nachts mee thuis kwam, ook wel even op blazen (voor zover dat kan met 25kw). maargoed, ik was ook kuip gewend, zonder kuip heb je echt veel meer wind tegen je aan.
140 en dan al vinden dat je eraf waait, zal wat zijn als je ooit eens echt hard gaat rijden })
en maar roepen als het maar goed rijd en hard gaat, dat zullen we nog wel eens zien :j
 
\'k merk net dat mensen meermaals kunnen stemmen (ik kon opnieuw stemmen)
Effe ander topicje dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan